van tv Heeft iemand die? Wat zyn je ervaringen ermee? Ik ga hem vandaag voor het eerst gebruiken. Wil er biefstuk in klaarmaken, die zou je dus zou vanuit de vriezer erin kunnen doen! ben benieuwd
Ja wij, of nou ja, wij hebben er 3, ideaal, kan niet meer zonder! We maken er alles in, ik gebruik mijn fornuis nog maar af en toe.
mn moeder heeft hem en vind het een heerlijk ding... ik vind hem zelf wat groot en zodra je hem aanzet is echt heel je huis zowat verlicht haha (en lekker warm) de buren dachten dat er een ufo geland was haha maar als je de ruimte heb ik het een erg leuk ding geloof ik
Dat er toch echt mensen zijn die in die tell sell dingen geloven! Ben benieuwd of het je gaat bevallen.
hmm erg verschillende meningen. Of ze vinden het een onding of een ideaal ding.. Nou ik merk het vanzelf wel. Het scheelt iig dat ik hem niet zelf gekocht heb hehe.
Tsja, als het werkt werkt t Ik heb er zoals gezegd 3 staan, en maak echt alles in die ovens. Ik gebruik mijn fornuis misschien een keer of 3 per maand. Ik heb ook nog 2 gewone ovens (1 in het fornuis en een combi magnetron) en die worden nooit gebruikt.
Een echte fan dus Doe je er ook je groente in? En hoelang? En kan je err ook groenten en vlees tegelijk in doen? Ik moet dat boekje nog ff doornemen, ff geen zin in nu.
Spercieboontjes met spekrolletjes wel, voor de rest gaat alles in de magnetron om te stomen. Het kan best hoor, maar ik vind stomen dan weer makkelijker. Het kan zeker tegelijk, ik doe de groente dan onderin en het vlees er boven.
Ok, het vlees zit erin..ben benieuwd! Het stomme is wel dat ik het er bevroren in heb gedaan en alle stukken dus op elkaar zitten. Weet niet of dat wat uitmaakt
ben ook fan. Een heel handig ding. Vlees kan er gewoon bevroren in. Voor de rest bak en grill ik ermee en het scheelt zoveel tijd. Pizza bakken kost 10 minuten minde bijv.
Hier ook een hele grote fan, *maar dan de versie van het kruidvat..ziet er exact hetzelfde uit..maar zoveel goedkoper ...* Gebruik m dagelijks..kan niet zonder eigenlijk..vooral het feit dat je iets bevroren erin kan doen..GEWELDIG !!!..scheelt zoveel tijd..en het blijft zo heerlijk mals !! Wat ik wel doe is alle vlees apart verpakken voor in de diepvries...want toen ik ze op elkaar had was niet alles lekker bruin gebakken zeg maar.. Maar verders...niets anders dan lof voor de turbowave!! Hebben jullie ook recepten voor me?.....dat zat er nl niet bij ... Of een site waar ik ze kan vinden?..thanxxxx
Maken jullie er ook je frietjes in klaar? Hoelang moeten ze rin en worden ze echt lekker knapperig? Het vlees vond ik te droog, terwijl ik de aangegeven tyd heb aangehouden.. Dus ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden..
nee frietjes gewoon uit de frituurpan....vind dat zo'n gedoe...flikkeren ook steeds door het rooster heen Vlees gaat juist wel heel goed...lekker mals...
ja, dat had ik dus ook. Heb ze nu maar op die zwarte plaat gedaan.. Hoelang doe ji het vlees erin dan?