Niet na elke fles tevreden. Wat doen jullie dan?

Discussion in 'Flesvoeding' started by sannie1981, Aug 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

Nov 25, 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Onze Dochter zit sinds een week op nutramigen ivm enorme krampjes voorheen. Ondanks de nieuwe voeding zijn we er nog niet,maar de krampjes zijn wel minder intens en minder vaak. De zestien hui uren per dag zijn nu verkort naar 8 à 10 hui uren per dag.
    Nu is het alleen zo ze niet na elke fles tevreden is. Er was ons al verteld datde nutramigen voeding een dieet voeding is die minder snel een verzadigd gevoel geeft. En dat is dus ook heel duidelijk bij onze dochter.

We hebben al wel contact gehad met het ziekenhuis en zij gaven aan dat we wel wat Johannes broodpitmeel of rijstebloem in de fles mochten doen.
    Dit gaan we dus niet doen,want we hadden juist Het idee dat ze hier niet tegen man. Johannes broodpitmeel zat nm in de vorige voeding, de Friso comfort ook en toen had ze die enorme krampjes.

Ze mag ook niet meer voedin, zit aan haar max.
    Nu vroegen wij ons af of ze wel wat wat mag hebben nog?
    Ze is niet altijd ontevreden na haar fles,maar van de zes flessen die ze op een dag krijgt, is ze er drie daarvan niet tevreden.

Ze drinkt ook wel redelijk snel,maar hier kunnen we niks meer aan doen, we gebruiken al een prematuur speen en tig verschillende flessen geprobeerd.

Daarstraks bij de fles van half acht was ze weer niet tevreden. Ik heb naderhand dus nog 40cc aan lauw water gegeven. Het lijkt mij niet goed om dit bij elke fles te doen of kan dat geen kwaad?

Wat hebben jullie nog aan tips en advieEn etc?

Liefs sannie

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hoe oud is je dochter? Je mag sowieso wel 10 tot 20 cc extra water per fles toevoegen. De max zit hem meer in het aantal schepjes dan in de cc's water namelijk.
    Rijstebloem zou je vanaf een maand of 4 kunnen proberen (aangezien het ziekenhuis het toestaat neem ik aan dat het qua allergie geen probleem zou moeten zijn) en rijstebloem is natuurlijk anders dan jhbpm..

Ik zou eens proberen om de 1ste fles wat rijstebloem bij te doen, en te kijken hoe dat gaat. Hier werkte het bij ons hongerlapje wel goed in de ochtend, maar hij sliep er slechter op dus hij krijgt alleen 's ochtends pap. Overigens had Mart geen dieetvoeding verder..

succes!

3. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

Nov 25, 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter is tien weken oud. Wat en of Ze een allergie heeft is nog niet duidelijk, dat zijn ze dus nu aan het bekijken met de nieuwe voeding, hoe ze het daar op doet.
    Rijstebloem kan ook stoppend werken heb ik gehoord en doordat ze dan nauwelijks zou kunnen poepen, krijgt Ze misschien ook weer krampjes.lastig dus.

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    oe met 10 weken zou ik idd ook niet beginnen aan rijstebloem hoor, dus dat heb je mooi goed. Kunnen die darmpjes echt nog niet verteren...

Lastig meid, hopelijk blijkt het toch geen kma te zijn en kunnen jullie snel weer over op gewone voeding. Vriendinnetje van me had ook een kindje dat veel symptomen had, maar bleek uiteindelijk geen kma te zijn en met gewone voeding gaat het een stuk beter dan toen. Ik hoop dat voor jullie ook.

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

tussendoor geef ik wat water 20 of 30 cc, als ze dorst heeft. Vooral met het hete weer.

Share This Page