Wat een geluk dat ze haar beebje nog zo lang kan binnenhouden! Ik ben zelf bevallen met 31w en 5 dagen ook door spontaan gebroken vliezen. Bij bij hielpen weeen-remmers niet dus ben zelfde avond nog bevallen. Hij is 4,5 week in het ziekenhuis gebleven (2 dagen academisch op IC en daarna 4 weken streekziekenhuis). Hij gaat trouwens als een trein en ontwikkeld zich volgens gecorrigeerde leeftijd, dus helemaal prima! @ kleertjes: Das zo gehaald bij de prenatal joh... In de couv mogen ze eerst sowieso alleen maar een luiertje aan en als het wat beter gaat (minder draden/infuzen) een rompertje. Zodra ze dan naar een gewoon wiegje gaan, dan mogen ze kleertjes aan. Sterkte en ben benieuwd hoe lang ze haar kindje nog binnenhoudt! Zet 'm op!
hey hoe is het met je?je bent bijna die 37 weken voorbij.meid wat moet dat fijn zijn voor je super dat je het zo hebt vol gehouden.
wow, die kleine heeft het goed volgehouden zeg (en fleur1 natuurlijk ook)! ze is nu dus al 37 weken? hartstikke mooi! (moest stiekem wel even grinniken: de oorzaak van de verhoging was een kapotte thermometer... heel naar natuurlijk dat je dan zo in de spanning zit, maar nu leest het wel grappig) enne... aykietje: jij krijgt morgen je kleintje zie ik... Spannend! Veel succes, liefde en geluk gewenst!
Hallo Dames, Het heeft even geduurt maar ik vergat iedere keer een berichtje te plaatsen. Vandaag is het dan zover 37 weken ik ben nog nooit zo trots geweest als op een vrouw als Fleur want ze heeft me kleine meisje nog steeds in haar buik zitten en ze doen het allebei helemaal goed. wel is de groei wat achter gebleven maar daar maakt niemand zich zorgen over. Ze is gisteren van de weeen remmers gegaan en we wachten nu op de natuur. Ze gaan het niet opwekken zolang mijn dames het goed maken blijft het allemaal zo al moet ik wel zeggen Fleur is het wel ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ZAT maar een vrouw uit duizende. Sorry dat jullie zolang niks hebben gehoord maar het is wel druk leven ziekenhuis in en uit een kleine vent en dan het huishouden. Ik weet in ieder geval wel dat het een drukker en vermoeiender leven is dan dat ik heb achter het stuur. Ik hou jullie op de hoogte en als mijn meid bevallen is horen jullie het heel erg snel. Als ik het niet vergeet. De vriend van Fleur
Zo wat goed he! Kan me voorstellen dat je het druk hebt! En dan hier al die zeurende zwangeren nog! haha Nou nog even doorzetten dus! Succes nog!
Wat fantastisch dat jullie kleintje zo braaf is blijven zitten! En nu mag het dus écht gaan gebeuren.... we duimen voor jullie, hopelijk gaat het allemaal goed en kunnen jullie gauw een lief, mooi en vooral gezond meisje in je armen nemen!
Prachtig dat t zo gegaan is! Nou maar hopen op een mooie bevalling en daarna een nog mooiere meid! Succes!