Flirten als moeder...

Discussie in 'De lounge' gestart door pippa26, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yaisa

    Yaisa Fanatiek lid

    31 jul 2013
    1.202
    1.246
    113
    Maar ik hoef er ook helemaal niets aan te hebben. Ik hoef geen gratis drankjes of wat dan ook (dan zou ik me nog schuldig voelen ook en bang dat ze er iets voor terug willen). Tegen de tijd dat ze op me af stappen voel ik me weer een stukje zelfverzekerder of sexy of wat dan ook en dat neem ik weer mee naar de huis (en daar plukt m’n man dan de vruchten van :roflmao:) En m’n man zegt ook echt wel vaak dat ie me mooi vindt en sexy. Maar dat een onbekende interesse heeft is toch ook vleiend (beetje oppervlakkig misschien):oops:

    En ik voel me helemaal niet veroordeelt. Dit is gewoon iets wat ik leuk vind en wat anderen er van vinden maakt me niet zo heel veel uit. En dat is ook niet onaardig bedoeld.
    En ik snap ook dat anderen het veel leuker vinden om leuke gesprekken met iemand te hebben, maar daar ben ik gewoon heel slecht in, kost me een hoop energie en daar heb ik tijdens een avondje stappen niet zo’n zin in.
     
    Ysabella, Iertje81, lovewinnie en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Nee doe ik niet meer.
     
  3. Novi

    Novi Niet meer actief

    Als ik met vriendinnen op stap ben, vind ik flirten erg leuk. Of op andere plaatsen even een blik en een lach, dat soort dingen. Als mn man erbij is niet, dat vind ik respectloos overkomen. En een enorme afknapper als mijn man dat doet waar ik bij ben.
     
    lovewinnie, Gewooniemand en Yeuu vinden dit leuk.
  4. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik ben een grote flirt. Ben er ook best goed in :roflmao::roflmao::roflmao:

    Zonder kinderen aan mijn zij ziet ook niemand aan mijn hoofd, lichaam, kapsel of kleding dat ik kinderen heb. Denk dat dat ook wel meespeelt in het succesvol flirten haha.

    Ik ben een vrolijk mens, maar vaak vlotte praatjes en word daar ook blij van. Niet om iemand in bed te krijgen of om mijn zelfvertrouwen mee op te vijzelen (al werkt het heus als een goede boost als je merkt dat sjans hebt ;))

    Je hebt mijn inziens verschillende soorten flirten:
    - Flirten waar het er van af druipt dat je seks met iemand wil
    - Flirten als onschuldig: wauw ik ben onder de indruk van je/of slechts: wat zie jij er leuk uit of wat ben jij gezellig maar ik hoef verder hier niets mee
    - Flirten als wauw, ik ben onder de indruk van je en ik wil je beter leren kennen

    en alles daar nog tussen. Zolang je als getrouwde man of vrouw maar niet het er af laat druipen dat je met diegene naar bed wilt doe je er niemand schade mee. Ik flirt niet met manlief naast mij. Hij weer wel dat ik een grote flirt ben. We lachen er vaak ook samen over als ik hem weer vertel dat bijv op een festivalcamping een groepje wildvreemde buurmannen mijn grote tent voor mij en mijn vriendinnen hebben opgezet of andere fratsen die mannen weten uit te halen. Yoloooo!! :D:p:D
     
    pippa26 en channe vinden dit leuk.
  5. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Ik doe (of durf) dat nooit als eerste, maar zodra een man begint, flirt ik lekker terug, leuk!

    Overigens totaal onschuldig vind ik.
     
  6. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.039
    113
    Hoe weet je dat niemand aan je ziet dat je kinderen hebt? Ik ben echt best benieuwd omdat ik dat idee ook heb over mezelf. Maar ik denk dan weleens soms; zouden ze het nou echt niet zien?
    Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk maar ik ben gewoon nieuwsgierig en vind het wel grappig om te lezen.
    Telt wel mee dat mijn man en collega’s het ook zeggen over mij.
    Toen ik de eerste keer met mijn dochter op mijn werk verscheen zeiden er ook een paar dat ik ‘opeens’ in een moeder was veranderd. Niet qua uiterlijk of zo, maar qua praten en gedrag zeiden ze. Ze vonden het heel grappig om te zien. Ik ben vaak keihard in m’n werk en opeens was daar een zachte kant van mij die ze nog niet hadden gezien.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoe ik dat weet? :o:
    Het is wat ik altijd te horen krijg, keer op keer zijn ‘nieuwe’ mensen altijd verbaasd als ze horen dat ik moeder ben, helemaal als vertel van het aantal kinderen én dat er ook een meering bij zit. Ik doe naast mijn gezin ook nog een hoop leuke dingen voor mezelf. Ik heb een jeugdig postuur, heb een fit lijf door vele sporten, heb lang haar, kleed me niet als een oma ;)

    Hoop niet dat dit arrogant klinkt maar Tsja... ;)
     
  8. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Nee hoor klinkt absoluut niet arrogant. Klinkt als een vrouw vol zelfvertrouwen en dat maakt (vind ik) vrouwen erg mooi.
     
    Iertje81 en maartje84 vinden dit leuk.
  9. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx haha.
    Ben niet over alles altijd vol van zelfvertrouwen, maar mijn lichaam en uiterlijk zo is best prima, vind ik nu. Heb dat alleen lang niet altijd zo gezien. Als ik nu foto’s van mijn jongere ik terug zie dan wil ik het liefst tegen haar fluisteren: je bent goed zo, zie dat alsjeblieft in!! Had een hoop ellende bespaard ;)
     
    Iertje81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.039
    113
    Sja, ik denk dat dat allemaal scheelt inderdaad. Ik bedoel dat postuur, lang haar, niet als oma kleden.
    Ik heb dat dus ook. Dus ik herken wat je zegt!
     
    Vogelmeisje, maartje84 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  11. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ja hoor. Soms onbewust en soms bewust. Veel mannen op mn werk proberen wel te flirten met me ,of gaan het 'haantje' uithangen. Ik flirt ook weleens om iets gedaan te krijgen in een situatie waarin de stemming kan omslaan. Dan schat ik de groep een beetje in,en bij degene waarvan ik merk dat hij het voortouw neemt en andere mee trekt naar een richting, daar flirt ik een beetje mee, wordt ook op een zaterdagavond vaak gevraagd of ik na mn werk ook naar bar x kom :roflmao: En dan terwijl ik in uniform werk hahaha
    Ik ben van mezelf heel vrolijk,lach veel,open houding,raak mensen snel aan op de arm ect dus soms denken mannen dat ik ze wel zie zitten
     
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.006
    17.029
    113
    Vrouw
    Haha dit zo'n beetje. Ben daar te bescheiden / verlegen voor. Al voel ik best een klik / ongemakkelijke sfeer met een mannelijke collega. Maar ik wil het vuur niet onnodig aanwakkeren..
    Gewoon wat flirten / plagen geen problemen mee hoor. Maar zodra je een klik voelt vind ik toch dat je moet oppassen dat het niet te serieus gaat worden.
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  13. Linky

    Linky Fanatiek lid

    12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik ben nog beter in bowlen dan in flirten en ik kan ECHT niet bowlen. :roflmao:
     
  14. Mw1980

    Mw1980 Actief lid

    15 jan 2017
    341
    190
    43
    Oeh, misschien ben ik erg oudeŕwets daarin, maar ik vind het echt ontzettend respectloos als vrouwen met een man flirten die met zijn gezin is....:mad:
     
    Sado, Syane, Zoe123 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ben altijd wel een grote flirt geweest.
    Nu ik wat ouder word heb ik er minder behoefte aan, heerlijk.
    Ego verdwijnt naar de achtergrond en er ontstaat meer ruimte voor mijn echte zelf.
    En dat is nog fijner dan bevestiging krijgen dmv flirten.

    Zo... de 'ouwe taart' heeft gesproken ;)
     
    Mamafiets, Ansel, Paardenbloem en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Tsja, het waren nog jonge meiden, jaar of 18. Zijn zelf ook nog jong (hij 23, ik 24). Dus ergens snap ik het ook wel :p
     
  17. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Doe dat ook. Vind wel leuk haha. Krijg je toch boost van als je aandacht terug krijgt haha. Er komt een tijd wordt er niet meer naar je omgekeken of gefloten dus geniet er van zolang het duurt . Heb lang gehad dat vader van een jongetje mijn uit vroeg ( op school.) Dat ging me toch wel wat ver. Netjes bedankt . Heb al bijna 18 jaar een prima relatie maar vind dit aandacht wel leuk. Maar meer dan dat zou ik nooit doen .
    Is ook vertrouwen hebben in elkaar

    Man kijkt ook graag naar vrouwen en tip hem zelfs als er mooi vlees voorbij komt .kijken mag, knipoog mag ook nog wel maar dat is niet iets wat mijn man zou doen haha. Tenminste niet waar ik bij ben. Daarbuiten misschien wel. En vind dat niet erg. Afgelopen zomer nog net vriend naar Amsterdam geweest voor Ajax en krijg dan ook verhalen te horen haha. Vertrouw hem volledig en hij mijn en als het hier bij blijft is dat ook geen probleem

    Vrienden van ons (koppeltje ) die willen dit echt niet hebben . Hij mag niet eens naar foto kijken van mooie vrouw en buiten durft hij echt niet te kijken mag staan flirten. Is er echt grote ruzzie haha.
     
  18. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Dit dus. Niet waar partner bij is. Dat kan echt niet
     
  19. anica

    anica Fanatiek lid

    3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik flirt zelden, meestal proberen mannen het met mij of ze worden ongemakkelijk in mijn buurt, super grappig.

    ik heb een hele sterke uitstraling en heb mijn uiterlijk heel erg mee, ik zie er ook veel jonger uit.
    Dit hebben alle vrouwen in onze familie.

    hier maakt het mannen niet uit of ik de kinderen bij mij heb..

    Paar maanden geleden een auto met van die broekjes erin bij een rotonden, ik liep daar met kinderen en hond, toeteren, fluiten... meiden waren helemaal verbaasd haha

    het valt andere meer op dat mannen naar mij kijken, hun nek verdraaien of ergens tegen op lopen haha

    de kinderen vinden het altijd super grappig
     
  20. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.024
    25.493
    113
    Ik flirt niet graag want ik wil een persoon niet op verkeerde ideeën brengen. Daarnaast heb ik ook geen behoefte aan het ontvangen van flirterige complimentjes van vreemde mannen. En ook vind ik het respectloos naar mijn vriend toe. Dus nee, ik doe het niet. Ik krijg wel regelmatig complimentjes of een flirt maar daar vind ik dus niets aan, het maakt me vooral ongemakkelijk.
     
    Koektrommel, Paardenbloem, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina