hoi, ff een vraagje, sinds ik met de foliumzuur ben begonnen ben ik elke keer erg misselijk als ik hem heb ingenomen. hebben meer mensen daar last van? of mischien een tip voor me?? wil het wel graag blijven slikken!!! groetjes bianca
ja ik slik ook gravitamon, ik ga ik dan in de avond proberen, kijken of het beter gaat! bedankt voor de tip Natasja!!
hoi Bianca, Ik slik het foliumzuur van het merk van Etos. Ik slik deze net voordat ik s'avonds ga slapen, ik heb dan nergens last van. Groetjes
ok, nou ik ga het morgenavond zeker proberen!!! elke ochtend misselijk zijn is ook niet echt een pretje! en dan ben je nog niet eens zwanger!!!!!!!
Bij sommige mensen liggen deze preparaten erg zwaar op de maag, en helemaal smorgens. dus zou gewoon voor dat je warm eten gaat 1 innemen. Ik heb het s,morgens ook! Lijkt dat mijn maag helemaal verkrampt en inderdaad krijg ik er ook een misselijk gevoel erbij. Tegenwoordig zit er ook een stofwisseling middeltje in die de stofwisseling stimuleert, dus zodra het opgenomen word, gaat je lichaam in eens heel anders werken.
ja het gaat idd erg snel, neem hem in en nog geen 20 minuutjes later komt hij er weer uit!! ik ga het nu vanavond proberen!! vindt het toch wel belangrijk hem wel in te nemen!!