Geachte verloskundige, 9 weken geleden ben ik via een keizersnede bevallen van ons 2e kindje. Ik ben echter nog steeds niet ongesteld geworden....ik heb wel buikpijn en mijn borsten doen echt heel erg pijn, ik was eerst bang dat ik mss zwanger zou zijn. Na een test gedaan te hebben kan ik dit gelukkig uitsluiten...had me ook wel vreemd geleken, aangezien we maar 1x gemeenschap gehad hebben met condoom die daarna nagekeken is. Ik geef flesvoeding en ze zeggen dat je dan rond de 6 weken weer zou moeten menstrueren. Is het nu heel vreemd dat ik nog niet ongesteld geworden ben, en waarom heb ik zo'n ontzettend last van mijn borsten. Ik hoop dat u een antwoord voor mij hebt. Alvast vriendelijk bedankt.
hoi meestal duurt het wel langer hoor dan 6 weken voor je weer ongesteld wordt. 8-10 weken is ook heel normaal. Ik denk dat je ongesteldheid er weer aan zit te komen. Nog even geduld lijkt me. Mirjam
Dank je wel voor het snelle antwoord, Ik wacht het nog eventjes af, ondanks dat ik de test gedaan heb voel je je toch niet lekker eronder.