Follikelmetingen niets te zien

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Waterlelie5, 1 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie5

    21 dec 2022
    16
    1
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal, ik ben nu in mijn 2e ronde met clomid ik heb op dag 18 meting gehad en er groeit niets wie heeft dit ook meegemaakt kwam er na dag 20 toch nog een eisprong aan? Voel me zo rot hierover, eerste ronde sloeg aan maar werd een miskraam. Ik voelde toen duidelijk mn ei groeien en nu voel ik niks en iedere bezoek bevestigd dit ook….
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Heb je een rustronde gehad na de miskraam? Zo nee dan kan t zijn dat je eierstokken even anders reageren op de stimulatie.


    En verder, bij mijn ziekenhuis was t zo dat als je rond cd 21 geen eigroei had, cyclus werd afgebroken met medicatie en dan medicatie werd verhoogd
     
  3. Joylynn

    Joylynn Fanatiek lid

    13 jul 2022
    3.891
    4.251
    113
    Ik had op CD 12 geen groei van Letrozol. Ik kon kiezen tussen cyclus afbreken of gewoon afwachten. Ik heb besloten af te wachten. Op CD21 heb ik alsnog een eisprong gehad :)
     
  4. Waterlelie5

    21 dec 2022
    16
    1
    3
    Vrouw
    Nee ik heb geen rustronde gehad ik was net 5 weekjes dus heftig ongesteld geworden, maar als het deze ronde niets wordt bedacht ik me om 1 maand rust te nemen
     
  5. Waterlelie5

    21 dec 2022
    16
    1
    3
    Vrouw
    oh wat super! De fertiliteitsarts gaf aan dat ik na 3x terug ga naar de arts en waarschijnlijk een ophoging krijg. Ik hoop op een mooie eisprong alsnog
     
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Ik was ook 5 weken maar mocht geen hormonen gebruiken de 1e ronde erna omdat ze te vaak had gezien dat de eierstokken of juist niets deden, of juist teveel deden na een miskraam. Ik had die maand juist een normaal cyclus gekregen, zonder hulp. Dankzij de miskraam. Zag ze ook vaker, dat cyclus erna juist normaal verloopt en lijf reset (maar is tijdelijk helaas).

    Ik zou als ze voorstellen om af te breken, wel met medicatie doen. Anders kun je met pech heel lang wachten op menstruatie
     
  7. Waterlelie5

    21 dec 2022
    16
    1
    3
    Vrouw
    ja ik mocht zelf kiezen en kreeg wel groen licht om door te gaan omdat alles er goed uit zag heb er achteraf nu wel spijt van..
     
  8. Waterlelie5

    21 dec 2022
    16
    1
    3
    Vrouw
    Nou meiden heel raar vrijdag was er niets te zien en vandaag zag ze aan de linkerkant dat de eisprong er is, ik zat midden in mijn eisprong ze zag wat vocht heeft me een labformulier gegeven voor volgende week kan dat zo snel? Helemaal geen follikel te zien en dan opeens een eisprong, er was ook een follikel van 12mm aan de rechter eierstok
     

Deel Deze Pagina