Ja telt ook mee voor de opdracht, als je ze maar hebt. Maakt ook niet uit of je van te voren al iets heb of pas na een opdracht. Ik ben dus ook voorzichtig met mijn collectie inleveren tenzij ik echt iets nodig heb. Oke roeltje :d
Ik heb er 1 x geld in gestoken, maar die woudmunten waren zo op... En je blijft ze nodig hebben, ook steeds meer dus dat doe ik niet meer. Voor de rest speel ik het al even, en daarbij die hyves is mijn spelletjes hyves dus ik heb best veel vriendjes waarbij ik langsga denk zeker wel 100 dus dat tikt dan ook wel erg aan qua ervaring
Haha ach als het maar leuk is toch, en het werkt erg verslavend! Door al die opdrachten ga je al snel levels verder hoor!
Gewassen planten helpt bij het krijgen van geld, de opdrachten ook, alleen moet je uitkijken met je energie
Vast voor een opdracht waar ik nog lang niet aan toekom. Ik heb er 4 voor je in voorraad, waar ik nu toch niks mee doe, hebben?
Dan ben jij eerder klaar en help jij mij straks weer als ik ze nodig heb, goed? Leuk dat je in DH woont, ben ik geboren en getogen maar inmiddels 12 jaar weg. Mijn hele familie woont er nog wel.
Neeeeh eigenwijs! Je hebt ze straks zelf nodig dus hou ze zelf Ik krijg genoeg cadeautjes dus komt goed en als iedereen hier een lintje stuurt heb ik ze zo! Oooh wat grappig! Ik kom zelf niet uit DH hoor ben import vanuit het westland hahaha!
Ik heb 2 questen waar ik bij de een, 'n gerooste kip moet kopen en bij de ander een gebakte kip (zijn niet mijn woorden he, zo staa het er) ... maar dat is toch hetzelfde???