Doe maar iets wat op het wenslijstje staat, heb het allemaal nodig. Ik heb jou een believe kaart gestuurd en ik heb je bomen even geoogst.
jah..dat is een bekende glitch..... Maar die van mij geeft iedere keer aan, oeps er is een fout opgetreden...start opnieuw op....grmbl..
Misschien wisten jullie het al, maar voor de nieuwe spelers: Als je een boom omhakt krijg je 2 energie. Als je een jong boompje omhakt, kost je dat dus 1 energie maar je krijgt er 2 voor terug: dus 1 energie winst! Als je naar de opslagplaats>collectie gaat, kun je sets inwisselen. de eerste twee sets geven jonge boompjes. deze kan je dan in de opbergdoos terugvinden. Dus elk jong boompje staat voor 1 energie extra
niet elke dag hoor. Als je op het knopje van het weerbericht klinkt, zie je waar je iets extra's mee kunt verdienen en of je een cadeau krijgt.
Dat komt dan omdat je eerst een vriendje in jou bos hebt laten helpen, als je hun laat staan en eerst je vrienden bezoekt en daarna pas je vrienden aanklikt om in je forest te helpen dan loopt hij niet vast..
Oh das een goede tip! Ik word er ook niet goed van dat hij steeds vastloopt. Verslavend spel, heb het hartstikke druk met het kappen van bomen, beesten voeren, oogsten etc.
kan ze inmiddels helpen.. zal wel een bepaald tijdstip op staan ofzo.. heeft iemand toevallig 5 paddestoelen in zn tuin staan? moet er nog 5 plukken bij buren..
Roeltje: helaas heb ik die niet kan ze zo wel even voor je planten. Zou je dan misschien voor mij tomaat of pompoen willen zetten? Heb ik jou eigenlijk wel op hyves haha anders schiet het niet op