Iemand trouwens een idee wanneer je het snelst een vos krijgt? Ik weet dat ze komen bij kippen en ganzen, maar heb er toch echt nog maar 2 gezien..
ik heb ook nog maar 1 vos gehad... En dat was toevallig vanmorgen... Mannetje zei idd dat die vossen kwamen bij kippen en ganzen, maar ja. Als je ze nodig hebt, komen ze niet. Dat was bij mij zo bij die mollen/marmotten
Die marmotten opdracht heb ik hier ook nog open staan, daar heb ik er vandaag ook nog maar 1 van gezien helaas. Gaat lang duren zo die opdrachten.
Is altijd als je ze nodig hebt dan komen ze niet! Had ik met die beer die heeft wel 1 week gestaan die opdracht en nu krijg ik telkens beren! Hebben jullie soms ook het idee dat er zomaar opdrachten verdwijnen die je hebt staan?
ja, marleen dat heb ik ook... Soms denk ik dat ik die opdracht dan vervuld heb, zonder dat ik dat dan in de gaten heb of zo... Maar jij hebt dat dus ook... hmmm, ben ik misschien toch niet zo goed als ik dacht
Ja heel vreemd dan denk ik ik moest toch 4 abrikozen hebben bv en nu is die opdracht ineens weg? EN heb hem niet gehaald want heb pas 3 abrikozen gehaald.
@marleentje; Je weet dat beren alleen komen bij volgroeide eiken en pijnbomen? Jij bent ook de lessen aan het volgen, ik heb sinds vandaag alle basislessen af!
graag gedaan! Marleen! Jij toevallig nog snoepjes of een halskettingen over? kan ik verder met mn aapjes...
zo, weer geprobeerd om cadeaus te sturen. wil iedereen even aangeven als ze een cadeau wel of niet hebben gehad?