Forum over donorschap

Discussie in 'Over deze site' gestart door Beheer, 12 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Dames,

    Op basis van beide topics over een categorie over donorschap stellen we het volgende voor:
    Een aparte categorie onder 'Kinderwens' met als onderwerp 'donorschap'
    Omschrijving: Dit is het forum voor informatie, ervaringen en vragen omtrent donorschapstrajecten.

    In een van de twee topics met de poll werd gesproken over een proefperiode. Dit lijkt ons een goed idee, maar we moeten het forum wel de kans geven om gevonden te gaan worden door vrouwen die naar deze informatie op zoek zijn. We willen er dus niet direct een termijn aan hangen, misschien zouden we in maart/april kunnen kijken hoe het forum er dan bij staat. Alle lopende topics op het forum over donorschapstrajecten kunnen eventueel verplaatst worden naar de nieuwe categorie. Dit hoeft niet, maar mag wel. Om ze te laten verplaatsen kun je ze doorgeven via de melden link van het betreffende bericht.

    Volgens mij heb ik nu alles gehad of ben ik nog iets vergeten? Of misschien heeft iemand nog aanvullingen of suggesties.

    We houden dit topic wel even in de gaten en als de eerste/ meeste reacties positief zijn, dan maken we het forum aan. Eventueel kunnen we later nog iets aanpassen.
     
    Madelie, Jess89, jessy77 en 27 anderen vinden dit leuk.
  2. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.450
    4.626
    113
    Zonder enige twijfel: ja. En idd alle reeds lopende topics over donorschap hier direct wegzetten. Rondom maart/april inventariseren wat het bezoekerspercentage op betreffend subforum is, zeker in verhouding tot de reeds genoemde irrelevante/overbodige subfora, lijkt mij wenselijk. Mijns inziens dient hieromtrent dan een volledig transparante houding te worden gehanteerd tegenover leden, niet anders dan organisaties die hun jaarcijfers delen. Is het percentage hoger dan voorgenoemde “dubieuze” subfora, dan zou allicht geconcludeerd kunnen worden dat déze na de nu ontstane proefperiode verwijderd gaan worden. Die zullen dan immers ook geen relevante toevoeging zijn voor de Google zoekresultaten.
     
    Deliana, Simba1992, Syane en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Kort maar krachtig: JA!
     
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ja lijkt me een fijne oplossing Voor meiden die in dit traject zitten.
     
  5. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

  6. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik vind het positief dat jullie het nu eindelijk willen doorzetten. Het is echter alleen wel jammer dat het is gegaan op een niet zo leuke manier en dat vind ik dan het mindere er van. Het had gewoon op een normale manier besproken moeten kunnen worden maar helaas.

    Ik hoop dat de leden die hier nog lid zijn of worden en in dit schuitje zitten, zich gehoord zullen voelen met dit subforum en dat het er ook echt daadwerkelijk komt, het is nu wel duidelijk dat de vraag erg groot is.
     
  7. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Top! Evalueren rond maart/april lijkt mij ook een heel goed idee, evenals het op verzoek laten verplaatsen van topics naar de nieuwe categorie indien gewenst.

    Voor nu is mijn enige suggestie om dit topic open te laten staan voor feedback en/of vragen tijdens de proef periode en niet meteen de deur dicht te gooien nadat Donorschap is geïmplementeerd. Een centraal topic lijkt mij hiervoor wel handig. Misschien een idee om dit topic zolang de proef periode loopt even vast te pinnen?
     
  8. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Hier ben ik het mee eens!

    En ook met degene die iets zei over dat het jammer was dat het op deze manier moest lopen.
    Ik hoop echt dat jullie daar als beheer zijnde wat van geleerd hebben, want het mocht duidelijk zijn dat het drama van de afgelopen dagen niet alleen maar om het subforum ging, maar om jullie houding die jullie hiervoor hadden.

    Als jullie zoveel mogelijk transparant zijn over wat jullie doen en waarom, dan denk ik niet dat je daar ook maar iemand mee voor het hoofd kan stoten. Als jullie jullie beslissingen gewoon op een nette, open manier uitleggen, met daarnaast ook respect voor de emoties van de leden, dan denk ik dat jullie die positieve houding alleen maar terug zullen krijgen. :)
    En tuurlijk is het logisch dat er sommige dingen zijn waar jullie op basis van privacy van leden bijvoorbeeld niet volledig transparant kunnen zijn. En soms zal er altijd wel iemand zijn die loopt te schoppen.

    De kern is in ieder geval, de houding die jullie naar de leden geven, die zullen jullie ook terug krijgen in grote lijnen. En ik hoop echt dat zoiets als de afgelopen dagen niet meer nodig hoeft te zijn. :D

    Nog even een edit, want dat vind ik in dit geval ook belangrijk.
    Dankjewel! :)
    Ik waardeer het heel erg dat, het zij via de verkeerde weg, jullie wel stappen laten zien om alsnog naar ons als leden te luisteren.
     
    Syane vindt dit leuk.
  9. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Denk dat dit een goede oplossing is.
    Hopelijk kunnen de mensen die het nodig hebben hun verhaal er in kwijt en vinden ze de informatie die ze nodig hebben.
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Goede oplossing zo! :thumup:
     
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

  12. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    803
    113
    Maar hoe vaak moet je dit nog zeggen? Ik las dit in de poll van gister ook al. Ze gaan er nu constructief mee aan de slag, dus ze laten zien er toch wat mee te doen. Dan kan je er op een gegeven moment ook voor kiezen om er overheen te stappen zonder het telkens weer aan te halen. Ze weten het nu echt wel.
     
    Oona, Rosa5, Jess89 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Omdat ze op deze manier niet kunnen gaan zeggen dat het nooit duidelijk is geweest wat er verwacht wordt.

    Overigens was ik nu ook van plan om het te laten rusten en het beheer de kans te geven om hun beloftes na te komen.
    Mochten ze dat niet doen, dan kunnen ze verwachten dat ik me weer meld. Maar ik snap wel dat ze ook wat tijd nodig hebben.
     
    Djoess vindt dit leuk.
  14. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    o_O hebben we het over een forum of over een multinational met aandeelhouders?
     
    Killy88, Izzie7676, Paardenbloem en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ik vind een stuk over donorschap prima! Het maakt mij helemaal niks uit.

    Ik hoop alleen heel erg dat al die belerende praat tegen beheer nu klaar is en dat niet elke keer als ze een reactie geven weeeeeeer het hele riedeltje komt wat ik nu voor de 25e keer lees.
    Het is een forum, niemand van ons heeft bepaalde rechten hier, het is wat mij betreft take it or leave it, maar doe dat dan ook.
     
    Raaf92, Appelmoess, Paardenbloem en 14 anderen vinden dit leuk.
  16. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Ze draagt volgens mij alleen een hele prima optie aan. Niks mis mee toch?
     
    Syane, Djoess en Jessie80 vinden dit leuk.
  17. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.450
    4.626
    113
    Dat. Ik dacht ik hou het zakelijk, dat was immers ook de benadering van Beheer (multinational, maybe not, maar als Google-vindbaarheid een argument is, lijkt mijn benadering des te meer passend) en daarbij is gedurende geruime tijd een constructieve benadering onmogelijk gebleken juist wegens de diepe emotionele lading van het onderwerp an sich. Wat dan weer de reden is dat dit überhaupt mijn eerste inmenging is, na wel degelijk alles gelezen te hebben. Soit, my two cents.
     
    Syane, Lisa280887 en Djoess vinden dit leuk.
  18. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Zal beheer toch zelf wel bepalen hoe zij met hun forum omgaan? Ik snap die belerende, arrogante toon in dat bericht niet. "Doe dit en dit en dit maar even en kom dat even in een algemene aandeelhouders vergadering toelichten en dan stemmen wij, NIET betalende leden, wel of wij daarmee akkoord gaan"

    Laat ze in vredesnaam gewoon met rust... Ze hebben een subforum gemaakt op proef. Als zij in mei of wanneer ze stoppen met de proef besluiten om het forum niet te handhaven dan is dat zo...
     
    Killy88, Paardenbloem, Rosa5 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.450
    4.626
    113
    Wow. Cool. :roflmao: Ik vind het bewonderenswaardig hoe je dit uit mijn bericht weet te halen. Maar ik vind het prima hoor. Heb mijn constructieve input gegeven en daar laat ik het nu verder bij.
     
    Syane vindt dit leuk.
  20. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113

    Ze kunnen ook lidmaatschapgeld gaan innen... Hoeft Google er niet te zijn... Zeg 't maar hoor... Zo'n forum is niet gratis namelijk.
     

Deel Deze Pagina