Foto Avatar

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

    Female Niet meer actief

    Is er iemand die me heeeel lang-zaam en duidelijk en simpel kan uitleggen hoe ik een foto op mijn avatar kan krijgen?

    Ik snap er namelijk helemaal niks van :(
     
  2. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hey, ten eerste moet je kijken of de foro die je wilt gebruiken wel een jpg of jpeg foto is, dat doe je door naar de foto toe te gaan op je pc en er alleen met de muis op te gaan staan, zonder te klikken, dan zie je of het een jpg foto is, ook zie je dan hoeveel kb de foto is.. Nu weet ik niet precies hoeveel kb hier een avatar mag zijn, maar als ie te groot is, kun je met je rechtermuis knop op de foto klikken en dan kiezen voor bewerken. Het makkelijkste bewerk je een foto in paint.. Als je de foto geopend hebt in paint, druk dan op control +W en dan ja je procenten ingeven hoeveel procent je hem kleiner wilt hebben. Vervolgens sla je de foto op, met een andere naam en ga je kijken door weer je foto op te zoeken hoe groot ie dan is. Heb je eenmaal de juiste grootte te pakken, ga je naar je profiel op zwangerschapspagina en klik je bij avatar op: bladeren, je gaat dan dus als het ware je bewerkte foto weer opzoeken, maar dan vanaf deze site. Heb je hem gevonden klik je hem aan en dan opslaan. en dan onderaan je profiel druk je op bevestig.

    Ik hoop dat ik het je zo duidelijk en begrijpbaar uitgelegd heb, succes ;)
     

Deel Deze Pagina