Foto op aluminium van de hema

Discussie in 'De lounge' gestart door Saar22, 15 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Heeft iemand ervaring met een foto op aluminium van de Hema? En dan de geborstelde versie? Lijkt ons onwijs gaaf, maar ben zo bang dat het uiteindelijk tegenvalt.
    Dus heb je ervaring en wordt het echt zo mooi als ze je laten zien?
     
  2. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.487
    857
    113
    Hema weet ik niet maar ik heb er 5 van de wijfotoservice.nl en die zijn echt heel gaaf! Heb net recent een nieuwe laten maken.
    vaak ook actie met 40% korting etc.
     
  3. Poohbeer2

    Poohbeer2 Fanatiek lid

    17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    kwaliteit is super! Ik zeg doen!
     
  4. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.741
    6.922
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn man werkt in de fotowereld en als je een goede foto aanlevert, is het inderdaad erg mooi. De geborstelde versie is het mooist volgens hem. Hema heeft wel vaak acties dus hou dat in de gaten ;)
     
  5. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Bedankt voor jullie reacties. Het is nu 25% korting en dat vinden we dan nog wel te doen. Ik denk dat we het maar gewoon gaan gokken. Valt het tegen dan is dat jammer.
     
  6. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Ik vind geborsteld aluminium ook erg gaaf!
    Maar dan vooral bij een zwart-wit foto. Dan is het effect ervan veel beter te zien!

    Ik heb in mijn fotostudio 2 voorbeelden, zwart-wit en kleur. Maar kleur is toch echt minder.

    Hema vind ik kwalitatief niks, maar als fotograaf stel je toch andere eisen.
     
  7. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.741
    6.922
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dan ligt het aan de kwaliteit van de foto. Het aluminium is hetzelfde.
     
  8. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw

    Dat is zeker niet waar ;) Ook op verschillende plaatsen aluminium laten afdrukken en daar zit wel degelijk verschil in.
    Net zoals het verschil in afdrukkwaliteit van foto's....
     
  9. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.741
    6.922
    113
    Vrouw
    Brabant
    Tja kan er niet teveel over zeggen helaas. Tuurlijk heb je verschil in merken maar Hema is niet een op zichzelf staand merk zeg maar. Er bestaat ook niet iets als een Hema fabriek. De babyfoon die Hema destijds had was hetzelfde als die van Alecto, dat idee ;)
     
  10. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Ik snap je helemaal! Veel winkels maken gebruik van hetzelfde lab....
    En de foto's daarvan zijn dus allemaal een stuk minder ;)

    Kies je voor een vaklab, met een eigen afdrukcentrale, dan zie je heel duidelijk verschil :)

    Maar goed.... dat was verder haar vraag niet, hihi. Sorry ts!
     
  11. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Geen probleem liefkleintje. We zijn wel voor kleur gegaan aangezien we dat zelf leuker vonden. En ik begrijp dat de kwaliteit van hema niet op kan tegen die van een fotograaf met eigen afdrukcentrale, maar dan heb je het ook over andere prijzen. Ik ben benieuwd aan het einde van de week zullen we weten of het echt mooi is geworden.
     
  12. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.487
    857
    113
    Ik heb er 3 zwart-wit. 1 met een kleur accent en de nieuwste in kleur. Wel contrasterend. Dus donkere achtergrond en wit shirt. Vind ze allemaal even mooi dus komt goed saar.
    Ook wij eerst voor fotograaf gekeken maar voor 5 stuks werden we er een beetje heel arm van haha. Nu kunnen we voor deze prijzen nog eens eentje verranderen.
     
  13. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Mogen we vandaag het aluminium 'doek' ophalen is het niet geborsteld maar helemaal wit. We hebben het wel 3 keer overnieuw gedaan om zeker te weten dat we geborsteld in de winkelwagen hadden gestopt omdat er alleen maar aluminium stond. Is het toch nog fout gegaan. Echt balen. Manlief gaat morgen terug naar de hema. Het zal wel onze eigen schuld zijn ben ik bang..
     
  14. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.741
    6.922
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als je zegt wat je nu hier schrijft, zullen ze wel schappelijk zijn. Hema doet meestal niet zo moeilijk. Wel balen... vreemd dat de site dan blijkbaar zo onduidelijk is.
     
  15. LiveLaughLove

    LiveLaughLove Niet meer actief

    Gewoon mee terug gaan! Als je zeker weet dat je het goed aangegeven hebt dan word hij opnieuw gemaakt. Ze gaan dan bellen naar de fotoservice en daar controleren ze wat er doorgegeven is ( kunnen alles terugzien) Is het een fout van hun word hij kosteloos opnieuw in productie genomen
     
  16. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hmm.. Zouden jullie deze foto op aluminium laten drukken?
     
  17. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Pfff wat rot zeg.. Wat staat er op de factuur?
     
  18. LiveLaughLove

    LiveLaughLove Niet meer actief

  19. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Haha ok.. Ik twijfelde omdat hij zo serieus kijkt :p Ik dacht dat die foto's op aluminium veel duurder waren, maar valt me mee! :$ Volgens mij is wijfotoservice.nl goedkoper?
     
  20. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    We wachten het af. Op de factuur staat alleen aluminium. Daarom hadden we het hele proces nog een keer gedaan. Toen stond er weer alleen aluminium. Ik laat manlief het fijn oplossen die blijft rustiger;)
     

Deel Deze Pagina