Rose Red http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/02/34/9f/fountain-from-rose-red.jpg http://www.liljas-library.com/img/other/rreview3.jpg
Deze film heeft toch echt wel heel veel indruk op me achtergelaten en dan vooral ook deze scene van de foto, heb zitten janken als een speenvarken ... Hoop echt nooit dat ik dit hoef mee te maken Het is trouwens de film '' er komt een vrouw bij de dokter '' Bekijk bijlage 69228
@ FairyLaughs; wist je dat het huis dat is gebruikt voor Rose Red in het echt een hotel is? Je kan er ook trouwen Als ik me niet vergis staat het hotel in de States... Wel een beetje een creepy film dus weet niet of ik er nog zou durven slapen... Trouwens dit is echt mijn meest favo film allertijde! Het boek is trouwens nog beter! http://www.scenicreflections.com/files/The%20Notebook%20-%20Movie%20Wallpaper%20-%2007.jpg
The Green Mile....... werkelijk zoooooo onwijs ontroerend en mooi, daarvan krijg ik nog steeds een brok van in mijn keel
deze is echt absoluut een vette tranentrekker ik heb echt nog nooit zon mooie film gezien als deze geweldig,, beschrijving Chris Gardner (Will Smith) is een niet al te succesvolle verkoper van zogenaamde medical bone density scanners. Chris heeft een vriendin, Linda (Thandie Newton), met wie hij een jong zoontje, Christopher (Jaden Smith) heeft. Linda werkt dubbele diensten om het hoofd boven water te kunnen houden. Gardner was zelfs 27 toen hij zijn vader voor het eerst zag, Vanaf kinds af aan heeft hij zich voorgenomen om er altijd voor zijn gezin te zijn. Op een dag komt Gardner langs een man die uit een dure Ferrari stapt. Chris spreekt de man aan en deze blijkt beursmakelaar te zijn. Vanaf dat moment krijgt hij een nieuwe missie: hij wil hetzelfde beroep uitoefenen. Hij schrijft zich in als sollicitant bij zo'n makelaarskantoor. Maar dan verlaat Linda hem. Ze vertrekt naar New York en Christopher blijft bij zijn vader. Nu staat hij er dus alleen voor. Om extra indruk te maken om zo sneller als beursmakelaar te worden aangenomen, papt hij aan met manager Jay Twistle (Brian Howe). Deze wil echter weinig van hem weten, totdat Gardner voor Twistle's ogen zijn Rubik Kubus weet op te lossen. Gardner wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De avond voor het sollicitatiegesprek moet Chris een nacht in de cel verblijven vanwege openstaande parkeerboetes. Als hij de volgende ochtend wordt vrijgelaten verschijnt hij in schilderskleding voor de sollicitatiecommissie. Gardner weet zich toch uit de benarde situatie te redden en wordt aangenomen voor het traineeprogramma. Dit traineeprogramma houdt in dat hij in een half jaar, samen met 19 anderen, wordt opgeleid tot beursmakelaar. Van de 20 wordt er uiteindelijk één aangenomen als nieuwe beursmakelaar. In tegenstelling tot wat je in veel films ziet, gaat het verhaal hier niet over alle dingen die hij op de werkvloer meemaakt om uiteindelijk de beste te worden. In deze film wordt vooral zijn steeds benauwder wordende thuissituatie onder de loep genomen. Het traineeprogramma is onbetaald, dus dat betekent dat hij tussendoor nog steeds medical bone density scanners moet gaan verkopen. Dit lukt hem, maar wanneer de belastingdienst met een aanslag komt, is hij blut. Hij moet zijn huis uit en zelfs even later zijn motel waar hij tijdelijk verbleef om geld te besparen. Hij en zijn zoontje slapen bij de daklozenopvang of in het schoonmaakhok van een metrostation. Uiteindelijk lijkt het verhaal heel slecht af te lopen, maar wanneer blijkt dat hij degene is die als beursmakelaar wordt aangenomen, lacht het geluk hem eindelijk toe. Hiermee eindigt de film ook. foto papa beseft dat hij en zn zoon op het station moeten slapen.. hij maakt dit spelenderwijs aan zn zoontje duidelijk,,, kom we moeten ons verstoppen voor de dino,s we zijn holbewoners en moeten nu hierin overnachten (schoonmaakhok) film trailer YouTube - The Pursuit of Happyness Official Trailer
Jee ik kan niet kiezen. Dacht ik er een te weten zie ik de antwoorden staan dan denk tja die is ook mooi, zoals de Green Mile of The Persuit of Happyness. Ik vond Erin Brockovich ook een mooie film.
Grotendeel van mijn top 10 staan hier al! Vooral seabiscuit en erin brockovich zijn super films, hou het nooit droog bij die 2. Maar denk dat mijn altime favorite toch echt 'Remember the Titans' is! Bekijk bijlage 69401 Een prachtige film die ik nooit zal vergeten!
Hmmm, the talented mr ripley. De film is al best oud, maar ik heb zo'n middelbareschool verliefdheid voor Dicky Greenleaf (Jude Law). Andere films met Jude Law vind ik mwah... maar Dicky Greenleaf... smelt! Overigens een geweldige vakantie-thriller. Italie, Dolce Vita, jaren '50, stylish, zon, zee, strand en een heel spannend verhaal. Kom maar op met die bak popcorn en Dicky (hij is de middelste)
Dirty dancing 2 Weet alleen niet hoe ik fotos hierop moet zetten. dus dan maar een link http://www.tanzmusik-cd.de/latino/DirtyDancing2_HavanaNights.jpg