Hallo We willen een foto uitvergroten voor aan de muur, nu is deze foto horizontaal en moet verticaal worden. Maar hoe doe je dit? Heb het al in psp geprobeerd, maar als ik dan de maten verander dan wordt het beeld uitgerekt. Iemand tips?
Nee dat kan dus niet want als ik hem laat roteren staat mijn foto op zijn zij. Het is al een bestaande horizontale foto, dus als je hem alleen roteerd dan staat het hele beeld op zijn kant.
Denk dat je er het beste een stuk vanaf kunt halen totdat je de foto over hebt die je wilt. Of je moet de maten veranderen en dan volgens mij iets doen met de "aspect ratio" als ik het goed heb.
Auraly, dat werkt ook niet want dan staat hij op zijn kop Rosao, ga even kijken of ik iets kan vinden over aspect ratio
ff googlen dan op picasa2 Je hebt hem zo en is geheel gratis... Anders moet je maar ff mailtje sturen met de foto dan bewerk ik heb wel als je dat wilt.... 2 tellen werk met picasa
Heb hem bewerkt en teruggestuurd, laat maar weten of ie naar je zin is of dat je hem anders wilt groetjes