Haihai, Een kennis van mij heeft de foto's van haar kind via de HEMA in een boek laten drukken. Het ziet er uit als een schitterend prenteboekje, maar dan met de foto's van haar kleintje. Afgezien van het feit dat het er prachtig uit ziet, heb je dus geen fotoboek meer met losse foto's die je kwijt kunt raken of die eruit vallen, etc.. Buiten dat krijgt het boekje zelfs een ISBN-nummer waardoor je er voor andere mensen ook eentje kan kopen/bestellen. Wat het kost weet ik niet, maar ik vond het toch leuk als ideetje om hier te droppen. Doeidoei, Anouk.
gaaf he! kan je ook bij het kruidvat enzo laten doen. Ik ken mensen die het met sieraden hebben gedaan om zo te laten wat ze maken enzo..
Ook een goed idee, inderdaad! Ik wist niet dat het ook bij andere winkels kon, maar goed om te weten! Liefs, Anouk.
Hai Mirna, Het zit er uit als een gewoon boekje waarin foto's staan gedrukt, maar dan zijn het de foto's die je er zelf in hebt laten zetten. Echt mooi! Groetjes, Anouk.
Ik bestel mijn foto's en albums altijd bij: http://www.pixum.nl/ Ben er erg tevreden over en ze hebben nog veel meer leuke dingen, die je met een foto kan laten bedrukken.