Fotomuur.nl

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ir3n3, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik vroeg me af of er iemand hier ervaring heeft met fotomuur.nl. Zij bieden fotobehang aan voor een leuke prijs en je kunt ook je eigen foto laten afdrukken. Ik ben enorme Disneyfan en ik vind het wel leuk om op één muur de afbeelding van het kasteel te doen.

Dat is dan meteen mijn tweede vraag. Ik wil graag jullie mening over deze afbeelding, het is het kasteel in 1964 (in Californie).
    Vind hem zelf wel mooi, maar ik ben altijd zo'n twijfelkont dat ik toch nog even jullie mening wil.

2. linde90

linde90 Niet meer actief

leuk doen!!!

Ik heb geen ervaring met fotomuur, maar wij hebben ook een fotobehang, en ben er heel blij mee.
    Het is echt iets wat niemand anders heeft.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja, wij hebben daar ervaring mee! Ik heb gewoon één van hun foto's genomen (voor een junglekamer voor zoonlief), maar die van jou vind ik ook erg leuk!

Ik vind het behang heel mooi en van goede kwaliteit, zeker een aanrader. Je moet er alleen , even rekening mee houden dat de genoemde prijzen excl. btw zijn, er komt dus nog wel wat bij. Maar dan nog zijn ze een stuk goedkoper dan anderen. Levering was ook vrij snel, ik weet 't niet meer precies, maar binnen een week hadden we 't behang sowieso in huis!

4. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Bedankt voor jullie reacties! Wij hebben besloten om fotobehang te bestellen via fotomuur. Maar dan niet met het kasteel erop. Mijn man wordt een beetje gestoord van mijn Disney obsessie volgens mij ;) Ik heb nu knuffels van Bert en Ernie besteld, deze ga ik voor een witte achtergrond fotograferen. De leukste en mooiste foto gaan we bestellen op fotobehang.

5. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Nou heb fotobehang besteld hoor. Gisteren besteld en vandaag krijg ik een mailtje dat ie al verstuurd is en over drie dagen bij me is. Het is zo snel dat je bijna denkt dat het niet goed is;), haha. Ben benieuwd. Dit is de foto geworden trouwens:

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.012
    2.126
    113
    Brabant
    woh....:):) wil je een foto posten als hij op de muur zit??? (en hoe tevreden je bent over de service!)
    ben erg benieuwd!

7. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    eigenlijk vind ik die van bert en ernie veel leuker!!Ik vind ook dat je ze op een leuke manier hebt gefotografeerd!!

8. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik heb het behang vandaag binnen gekregen. Het is allemaal maar moeilijk te zien hoor als je een klein stukje uitrolt. Het is zo'n grote rol. Dus ik zal toch echt moeten wachten tot donderdag. Dan komt er iemand bij ons langs die supergoed is in behangen. Ik ben heel benieuwd. Ik zal een foto maken als ie erop zit!!

9. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Ik ben ook zeer benieuwd naar het resultaat!!

10. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik vond het disneykasteel ook wel erug leuk hoor! :) Hier ook een grote disneyfan.
    Maar deze lijkt me ook erg leuk.

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    OO ben benieuwt hoe het er straks uit ziet.

Mag ik vraagen of het heel duur was / is

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik zou ernie en bert ook eerder doen....erg mooi....enne foto's spammen als het erop zit....

13. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik betaalde uiteindelijk 200 euro incl. btw. en verzendkosten. Zat ook nog behangplaksel bij. Ik zal donderdag foto's plaatsen. Ben zelf ook echt heel nieuwsgierig! Zoiets heb ik nog nooit gedaan, dus wel spannend.

14. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Nog 1 nachtje slapen, hihi. Ben zelf ook zo nieuwsgierig!

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha zelfs ik word nieuwsgierig :p

16. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Het is heel mooi geworden!! Leuker dan ik had verwacht eigenlijk. Nu zijn we nog even bezig met de rolgordijnen en het fototoestel laat op. Ik maak vandaag nog even een foto.

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik ben hardstikke benieuwd!!!!

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009