Op tijd of te laat? Zie foto

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Roseflower, 21 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roseflower

    Roseflower Niet meer actief

    Willen jullie eens meekijken?

    Ik ben best bang dat wij te laat waren met vrijen deze maand… omdat ik denk dat mijn ei al gesproken is op de 18e en ik daarna (paar uur later) pas seks heb gehad. Aangezien het sperma best lang onderweg is, ben ik bang dat ik mn ei heb misgelopen

    Graag reacties! 3711BA4D-AB2E-4B6E-94CB-54E3944CD4A0.jpeg
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Zoals al meerdere van ons hebben aangegeven in je andere 2 topics, was je eisprong de 19e of 20e en had je op de 18e eigroeipijn.
    Je was dus prima in je timing.

    Ps, 3 zowat dezelfde topics maken het wat onoverzichtelijk.
     
  3. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Is dit nu weer een topic? Sorry, maar hoeveel bevestigende antwoorden wil je hebben.
    JA, jullie waren op tijd. Je kunt over 1,5 week een testje wagen.
     
  4. Roseflower

    Roseflower Niet meer actief

    Ik wou alleen de foto erbij toevoegen, weet nog niet zo goed hoe deze site werkt en hoop wat meer reacties te krijgen. Ook ivm de ovulatiepijn. De een zegt dat je ei dan springt, de ander dat hij groeit. En als de pijn weg is, is ook je ei al gesprongen. Daarom twijfel ik zo erg en dat maakt me gek
     
  5. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Ik en vele met mij, denken dat je op tijd bent geweest en met het aantal seks rondom je eisprong echt wel kans maakt.
    Je moet je niet gek laten maken. Je kunt er namelijk helemaal niks meer aan veranderen en dat is gewoon zonde van je energie.
     
  6. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Ik dacht al weer een topic...

    Ik weet niet hoe lang je bezig bent,maar probeer het los te laten.
    Je hebt er op de seks na geen invloed op of je wel of niet zwanger word.

    Als je om de dag of om de 2 dagen intiem bent moet het goed.komen.
    Helaas is de 1 soms een jaar bezig voor diegene zwanger word en de andere is meteen de eerste ronde zwanger.
     
    Luca1809, Krily en Malbec vinden dit leuk.
  7. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Ik denk dat de meest ervaren mensen (en de langste leden) al op je vraag hebben geantwoord. Probeer het los te laten.
     

Deel Deze Pagina