Frankrijk, speelriviertje of waterspeelplaats, bergomgeving, welke camping?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lief, 18 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.357
    866
    113
    Ben echt op zoek naar ervaringsverhalen, ik zie door de zooverbomen het zooverbos niet meer ;)

    We gaan eind juni, eigen tent, dochter 4 jaar. Wil voor haar het liefst zo'n leuk speelriviertje om lekker dammen te bouwen enzo met leeftijdgenootjes zonder dat ik echt bij elke stap naast haar moet staan..
    Een leuke waterspeelplaats is trouwens ook prima hoor.

    Ik moet zelf wel bergen zien op vakantie en geen mini heuveltjes :D We zijn normaal van de kleine campings maar vind een massale nu ook prima, als zij het maar naar haar zin heeft heb ik dat ook :D Goed sanitair is uiteraard ook plezierig ;)

    Wie o wie heeft er nog een topervaring? Vorig jaar op camping le curtelet geweest dus omgeving Chambéry wel beetje gezien al, ga liever niet 2 keer richting hetzelfde.
     
  2. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.042
    2.174
    113
    Camping Les Arches in de Ardeche. Er zijn bijna alleen maar Nederlandse gasten. Over de camping loopt een riviertje, dat in de zomer afgedamd wordt. Voor de dam ontstaat daardoor een dieper stuk om te zwemmen, daarachter juist een stroompje waar de kinderen met steentjes en water kunnen spelen.
    Het is geen grote camping, wel een speeltuin, restaurantje en wat kleinschalige animatie. De plekken zijn wel heel ruim.

    Wij vonden het een hele leuke camping, ondanks al die NL'-ers, haha. Maar we konden maar 2 nachten blijven omdat we niet gereserveerd hadden en ze daarna vol zaten. Dus wel reserveren, denk ik.
     
  3. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.357
    866
    113
    Dankje ik ga hem opzoeken!
     
  4. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Kijk ook eens op Camping L'Ardèchois
    Nederlandse eigenaren. Zeer schone camping en staat ook op zoover heel goed aangeschreven.
     

Deel Deze Pagina