Frequente harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mother2Be, 14 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mother2Be

    Mother2Be Lid

    18 jul 2014
    60
    0
    6
    Hoi medezwangeren,

    Worden frequente harde buiken tot weeen gerekend? Ik ben nu 32.2 weken zwanger en heb om de tien minuten/kwartier een harde buik.

    Komt iemand dit bekend voor?
     
  2. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Even je verloskundige of gyn bellen.
     
  3. d1nd1n

    d1nd1n Actief lid

    25 okt 2018
    214
    314
    63
    Vrouw
    Bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Ze kwamen toen wel even controleren maar omdat het niet frequenter en heftiger werd, maakten ze zich geen zorgen. Oefenweeen zeiden ze. Nam na een paar uur ook weer af.

    Ik zou sowieso even de vk bellen :)
     
  4. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Heb vorige zwangerschap heel veel harde buiken gehad maar betekende bij mij niks. Kon nog niet bukken of opstaan en hup harde buik.
    Als het enige regelmaat krijgt de f pijnlijk wordt wel in de gaten houden. Warme douche kan helpen of naar bed met warme kruik en pcm. Als het langer aanhoudt vk bellen inderdaad.
     
  5. EvaD

    EvaD Actief lid

    16 jun 2018
    344
    201
    43
    Vrouw
    Naar de gyn en laten nakijken hier niet aan twijfelen. Ik had het ook rond die tijd en moest uiteindelijk aan remmers, 2 kuren zelfs. Kreeg longrijping en daarna zetelrust. Zo blij dat wij uiteindelijk het toch lieten nakijken, want dochter was er anders veel te vroeg gekomen.
     
  6. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Hier ook gehad, ik moest m'n urine laten checken op blaasontsteking. Dat bleek het niet te zijn. Uiteindelijk werd het wel minder maar heb de rest van m'n zwangerschap veel harde buiken gehad.
     

Deel Deze Pagina