wat vinden jullie van dit schema:

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Polletjepiek, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

7 u fles 200cc
    ± 10 u fruit + sap (hoeveel ze zelf wil)
    12 u fles 200cc
    tussendoor sap/thee + koekje of fruit
    16.00u fles 200cc
    20.00u fles 200cc

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

netjes zeg! :)

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb er niet zoveel verstand van, maar krijgt ze niet al een beetje groente als avondeten? Verder lijkt het mij prima schema

4. Polletjepiek

We zijn pas een weekje met fruit bezig en dat gaat nog niet echt van harte, ze moet er erg aan wennen. Of kan dat al wel groente?
    En vaak slaapt ze ook als het groente tijd is. Of zal ik haar dan tegen 18.00u wakker maken?

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn devies is altijd: eerst goed groenten en fruit eten, daarna pas extraatjes zoals koekjes e.d.
    Je wilt graag naar een gewoon schema toe dus probeer groenten te geven op een tijdstip dat jij dat wilt. Je kunt ook tijdens de lunch groenten geven. Er zijn tientallen landen om ons heen waar warm eten tussen de middag heel gewoon is ;)

6. Polletjepiek

Het stukje liga laten we achter wege. Het fruit gaat goed, appel peer en banaan. Nu gaan we straks voor het eerst bloemkool proberen. Kijken hoe dat gaat.

7. Polletjepiek

De bloemkool ging goed. Ze heeft 2 flinke eetlepels gehad. Keek eerst wel een beetje vreemd. Eerst wilde ze niet, het was al weer wat afgekoeld, weer een beetje verwarmd en toen at ze het wel. :)

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Fijn dat het goed gaat! :) Lijkt me een prima schema. Hoe laat geef je de groente? Je kunt eventueel een fles gaan minderen als ze meer groente en fruit binnen krijgt. Zo deed ik dat totdat ik die fles helemaal weg liet (dat was in jouw geval de 4 uur fles en pas toen hij echt 200 gr fruit en 200 gr groente op at en ik het idee had dat hij wel erg veel kreeg).

9. Polletjepiek

Vanochtend moesten we haar wel om 7u wakker maken voor de fles. Tegen 10u heeft ze een hele banaan opgegeten en 100cc verdunde appelsap. Is om 11u weer gaan slapen en werd pas wakker om een uur 1. Dus die fles van tussen de middag schoof op. Nu vult banaan en appelsap ook wel erg natuurlijk. Maar we gaan gewoon zo door eerst, dan krijgt ze er 's avonds steeds een beetje meer bij tot die fles helemaal weg valt.

Deel Deze Pagina