friso Comfort maar het werkt niet...

Discussie in 'Voeding' gestart door , 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hallo een vraagje,

    Ik geef mijn zoontje nu friso comfort sinds 2 weken denk ik nu, maar hij poept nog steeds niet jofel... hij heeft soms echt pijn en ik vind het nu wel te erg worden. Woensdag ochtend voor het laatst gepoept na een paar dagen niets te hebben gehad.. het was wel zachte gele poep met harde stukjes erin.... maar goed hij had gepoept dacht ik maar zo.

    Nu is het weer pet, hij heeft gisteren en vandaag flink lopen krijsen en je ziet gewoon dat hij pijn heeft en hij drukt ook en spartelt met zijn beentjes (nee het zijn geen krampjes, want dat ziet er echt heel anders uit en krijg je hem ook wel stil)

    Maar mijn vraagi s eigenlijk, als je comfort gebruikt en het helpt niet (geef ook al extra water erbij heb dat via de dietiste van de friso vernomen) kan je dan overstappen naar nutricia Omneo?

    En friso comfort / Omneo als je dat eenmaal gebruikt kun je dan zodra de ontlasting weer goed is teruggaan naar de normale babyvoeding van of Nutricia of Friso (licht eraan welk merk je gebruikt op dat moment denk ik dan zo, want veel switchen heeft ook geen zin) of moet je dan voor altijd de comfort/Omneo gebruiken?

    Er is zo weinig info hierover te vinden aangezien ze niet mogen adverteren noch info over mogen geven ivm de wet... maar toch het is zo vervelend...

    de HA zegt dit, het CB zegt dat... gek van te worden!

    Thanks in ieder geval voor de evt. antwoorden.

    Gr Brigitte
     
  2. Jessica 1985

    Jessica 1985 Actief lid

    15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Hallo,

    Wij zijn ook van comfort naar nutrilon Omneo
    gegaan,omdat onze jeffrey ook niet goed meer poepte van comfort en kreunde en huilde zoveel.
    En het cb zei dat ik over moest stappen op nutrilon omneo en dat hebben we gedaan en het helpt nu al een beetje.We zijn nog maar net mee begonnen.
    En zodra alles weer goed gaat de ontlasting en de krampjes minder zijn geworden gaan wij gewoon weer over op normale voeding.
    (Maar dat duurt nog wel een hele tijd voor dat alles weer op ging is denk ik.)

    Suc6 ermee

    Gr Jessica
     
  3. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    he meid,
    hier precies hetzelfde verhaal...indy poepte maar een keer in de 4 dagen ofoz dus ik in overleg met het CB ook overgestapt van de gewone friso naar Comort. Nou daar werd haar ontlasting dus alleen nog maar harder van! Ik ben in 1 keer overgegaan naar de Omneo..dat kon ook zei het CB, en dat is sinds donderdag dat ze het nu krijgt. Vrijdag heeft ze gepoet en het wasd al een heel stuk zachter. Ik hoop dat ze vandaag ook weer goed zal gaan. Ik weet niet hoe oud jou zoontje is, maar ik geef Indy ook nu een fruithapje gemaakt van pruimen (laxerend) en peer...ze vind het in ieder geval ook heerlijk! En als ze weer moeilijk kan gaan geef ik haar wat sinaasappelsap. Succes meid!
     

Deel Deze Pagina