Hoe doe je dat? Terwijl je kleintje gewoon in bed ligt de fles aanbieden? Hij heeft nu al voor de zoveelste keer zijn laatste fles niet leeg gedronken omdat hij te moe was en in slaap viel, maar dan komt hij dus waarschijnlijk weer midden in de nacht. Word hij dan niet misselijk ofzo? Normaal gesproken helpt het om hem in bed te leggen met zijn flesje, want als ik hem in bed leg is hij meestal weer klaarwakker. Dan valt hij met een vol maagje en een flesje lekker relaxed in slaap, maar nu sliep hij dus door zonder een druppel gedronken te hebben. Ik dacht hem anders de 120 die hij heeft laten staan eventueel slapend aan te bieden, maar moet hij dan niet boeren ofzoiets? Groetjes, Denise
kan je de fles niet gewoon laten? Max krijgt de laatste fles tussen 8 en 9 en slaapt tot 7/8 uur de dag erna...zou het eens proberen
Hahaha... hij is na zijn badje gewoon zoooo lekker slaperig. Heb m gister in bed nog 120 gegeven en hij heeft lekker doorgeslapen zo.
dan is het zo misschien ook goed? succes ermee. hier na het badje ook een die helemaal verzadigd is en klaar voor de laatste fles heerlijk he die tevreden kleintjes!
Ja zeker, ze zijn dan zo lekker rossig en ruiken zo lekker haha t. Stiekem vind ik het heerlijk hoor, zoon mannetje wat op schoot zit te knikkebollen.
op die leeftijd moesten ze hier nog wel boeren. Ik haalde ze dan slapend uit bed, ging in het donker zitten, kind tegen blote borst leggen en flesje geven, dekentje over ons heen Later deed ik het wel in bed. Kind op de zij draaien, met de fles even onder de neus kriebelen, en ze dronken die slapend op. Ideaal. Hier hebben ze met 5 en met 9 maanden de fles geweigerd. Ze dronken het alleen slapend. Dus een succes formule hier