Fuif

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Yellowsun, 19 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Mijn zoon mag samen met een meisje uit zijn klas een eind fuif geven voor wat vrienden en vriendinnen uit groep 8.
    De bedoeling is dat ze het bij ons in de tuin gaan doen.
    Nu is op deze leeftijd spelletjes niet meer populair. Mijn gedachte was om ze te laten bbq-en . Maar wat doe je verder op een fuifje met allemaal 12 jarige ? Het is niet zo een hele grote klas er komen maar 9 kinderen
     
  2. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.913
    403
    83
    Vrouw
    Mijn dochter had een feestje aan het eind van groep 8 met net zoveel kids. Ervaring is dat je eigenlijk niet zoveel hoeft te regelen.. ze regelen het zelf wel ;)
    BBQ'en is inderdaad leuk, zijn ze ook lekker bezig. En daarnaast een goede box waar ze nummers op kunnen zetten vanaf hun mobiel, beetje tik tokken, dat soort dingen. Uiteindelijk zijn ze met zijn allen gaan 'chillen op het pleintje hier in de buurt (en zaten de ouders van de organisator met de rotzooi :p)
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  3. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.484
    8.332
    113
    Escape room achtig iets? Of Wie is de Mol achtige spellen?

    Of met mooi weer zwembad neerzetten en misschien iets met waterballonnen ed?

    En verder gewoon 'hangen' inderdaad. :roflmao:
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  4. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.913
    403
    83
    Vrouw
    Zwembad moet je wel zin in hebben... iedereen met natte rotzooi naar de wc binnen... hahahaha
    Maarre chillen en hangen is denk ik echt voldoende hoor! Genoeg eten en frisdrank in huis en zelf boven gaan zitten hahahaha
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  5. Mop81

    Mop81 Fanatiek lid

    9 nov 2013
    4.047
    2.429
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik had in groep 8 een disco feestje thuis.
    Dansen, flirten en hangen is wat we deden. En chips, popcorn, snoep enz eten. Evt leuke (alcoholvrije) cocktails maken?
    Meer hoef je denk ik niet te regelen.
    Bbq erbij is ook leuk inderdaad.

    Als je toch een spel wil iets van kaarten met vragen ofzo? Of doen-durven of de waarheid (als ze dan niet teveel gekkigheid uit gaan halen ;))
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  6. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Hier in groep 6 gedaan omdat de oudste toen in een nieuwe klas kwam. Ik heb eigenlijk weinig georganiseerd, we hadden een cocktailbar (geen alcohol uiteraard) verder buiten een partytent met discolampen. We hadden photoprops zodat ze in allerlei combinaties op de foto konden.
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  7. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ja dat lijkt me ook niet zo een goed idee .
     
  8. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik denk dat ik een karaoke microfoon ga halen en wat spulletjes voor leuke selfies mee te maken. Cocktails is ook een leuk idee !! En verder heel veel chips en frisdrank
     
  9. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.484
    8.332
    113
    Ligt een beetje aan je huis natuurlijk.
     
  10. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    Hier was het vorig jaar juist met het zwembad (toen het zo warm was) en dat was een groot succes. Muziek, snoep en spelletjes hebben ze toen gedaan. Spelletjes kunnen ook nog prima op die leeftijd.
     
  11. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.913
    403
    83
    Vrouw
    Oja, truth or dare was toen inderdaad ook heel favoriet!
     
  12. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.578
    4.623
    113
    Hier bouwen ouders hun garage of schuur vaak om. En die richten ze dan in als bar (paar gordijnen of grote kleden op de vloer en tegen de wand), vlaggetjes ophangen etc. Zorg voor een goede muziekinstallatie of een box die je met Spotify kunt koppelen. Leen of koop een discobol en zet voldoende drinken en snacks neer.

    Bij een tuinfeest heb je risico op kou of regen (zelfs in de zomer)
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  13. Sopje1234

    Sopje1234 Bekend lid

    30 okt 2018
    735
    477
    63
    Vuurkorf is ook leuk, kunnen ze marshmellows roosteren. Wat spelletjes betreft: weerwolven is ook een leuk spel.
     
  14. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wij hebben in oktober een surprise party gegeven ivm. Zaaltje gehuurd (had even geen huis ivm emigratie), klas uitgenodigd, muziek, lekkere hapjes en veel frisdrank. Ze hebben een top avond gehad en ze regelde het allemaal zelf om het gezellig te hebben!
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  15. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.913
    403
    83
    Vrouw
    Gewoon twee data prikken: een echte en een reserve. Het regent vast niet op beide data...
     
  16. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.950
    8.762
    113
    Lang geleden dat ik dat woord heb gehoord:roflmao:

    Wat willen ze zelf? Ik denk dat spelletjes altijd wel kunnen. Iets van quizvragen kan ook. Voldoende kussens om rustig te zitten. De boel leuk versieren.

    Zoals iemand al zei 2 data vastleggen en dan heb je altijd wel een dag dat het mooi mooi genoeg is. Hopelijk binnenkort want het ziet er nu niet uit als lente:rolleyes:
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  17. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.913
    403
    83
    Vrouw
    Als je echt iets wilt doen is misschien een Kahoot kwis ook heel leuk!
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  18. Relax

    Relax Fanatiek lid

    26 sep 2009
    1.593
    1.792
    113
    Vrouw
    Hier was de fuif binnen bij een vriendje die daar de ruimte voor heeft. DJ geboekt (er zijn veel jonge gastjes die dat voor hobby doen), ruimte beetje aangekleed in thema, veel chips, frisdrank en snoep. De DJ zorgde ook voor spelletjes.

    Alle fuiven die geweest zijn waren soortgelijk, met 2 of 3 klasgenoten samen, de hele klas uitgenodigd, soms in de garage of bij een gehuurd zaaltje (kantine oid), soms bij goed weer in de tuin. Alle fuiven hadden een thema en vooral een hawaii/tropisch thema en black and white waren erg populair :roflmao:
     
    Yellowsun vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina