Fujifilm Instax Mini 9

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 18 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie heeft er deze camera?
    Is het redelijke kwaliteit?

    Blijft hij ook wel een tijdje leuk of gaat de lol er snel vanaf en ligt hij dan te verstoffen?

    Ik ben er benieuwd naar omdat ik twijfel om er 1 als verjaardagscadeau te vragen.
     
  2. Miracle79

    Miracle79 Bekend lid

    11 jul 2012
    753
    217
    43
    Wij hebben ‘m sinds kort in huis. Dochter kreeg ‘m van een familielid voor haar 6e verjaardag....Eerlijk, het is even leuk en daarna blijft hij liggen hier. Het is gewoon relatief duur en zoveel makkelijker/sneller met een telefoon.
    Kwaliteit is wel goed en een beetje haaelak zorgt dat de kleuren langer mooi blijven. Zelf zou ik ‘m niet kopen.
     
  3. Dank je wel! Vervagen de kleuren snel van de fotootjes?
     
  4. Miracle79

    Miracle79 Bekend lid

    11 jul 2012
    753
    217
    43
    Nee dat idee heb ik niet. Maar wij hebben de camera pas een maand dus de foto’s zijn nog niet zo oud :) Heb er wel direct na het makwn haarlak op gespoten omdat ik begreep dat dat het vervagen tegen gaat.
     
  5. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Ik heb hem. Ik pak hem af en toe. Van de kwaliteit hoef je niet heel veel te verwachten maar het is wel heel leuk. Mits je ook gelijk een goede foto hebt. Want het is zo'n gewenning om met je telefoon meerdere foto's te maken en dan de beste uit te kiezen
     
  6. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.758
    8.639
    113
    Ik heb al vaker met dat ding in mijn handen gestaan, toch koop ik hem niet omdat de vullingen zo prijzig zijn, zelfs via ali express.
     
  7. disaro

    disaro Fanatiek lid

    18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Mijn dochter heeet hem.
    Het is een leuk ding, prima kwaliteit, maar de vullingen zijn zo ontzettend duur.
     
  8. Bedankt voor de reacties, twijfel hier ook nog aanwezig..
     

Deel Deze Pagina