Funtopic: wat is je vreselijkste toiletervaring ooit

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamafiets, 24 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.776
    25.851
    113
    Vrouw
    Naar aanleiding van een topic in de peuter/kleuter hoek over openbare toiletten. Die zijn niet altijd zo schoon als je zou willen. Maar wat moet dat moet. Dus tenzij je altijd in de buurt van je eigen veilige wc-tje blijft ontkom je er niet aan.

    Welk toilet zal jij nooit vergeten ?

    Mijn top 3:
    3:een openbaar toilet in Namibië. Tijdens een busreis door Afrika waren we gestopt bij een tankstationnetje. Er was een wc en de meeste van de dames wilden daar wel gebruik van maken. Het was niet vreselijk vies, maar de deur viel naar buiten toe open, kon niet dicht, en je kon er vanaf de pot niet bij. Dan ben je dus blij dat je met een groepje bent, zodat er dames zijn die de deur voor je dicht kunnen houden.

    2
    Vorig jaar in Frankrijk langs de snelweg. Niet de peage, daar zijn de toiletten meestal prima. Maar een kleine parkeerplaats vlak voor Nancy. Oudste zoon moest nodig plassen, dus gestopt. We stapten uit de auto en roken meteen al waar de wc was. Donker stenen gebouwtje. Smerige geur. Poepspetters tegen de muur. Dat was echt adem inhouden, niks aanraken, plassen, vluchten! En bij de auto handen ontsmetten met waterloze zeep. Echt iew!

    1:
    Ook in Namibië. Tijdens dezelfde reis maar dan in de woestijn. We hadden een overnachting op een camping, maar door de droogte (gek, in de woestijn,) was er geen water. Al zeker een week niet. Dus hoe goed ze ook hun best deden met schoonhouden... De wc kon niet worden doorgespoeld. En tja... We waren met 20 man, en bleven er slapen. Vroeg of laat moet je toch.
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    1. In het holst van de nacht niet naar de portapotti willen omdat ie al niet zo fris was na tig kinderen (kamp) dus in de vrije natuur plassen zonder hoofdlamp. Met mijn gat op de brandnetels gaan zitten, had overal die bultjes zitten. De pijn was rot, de jeuk die daarna kwam een hel. Deze leidster was iig geen Happy camper haha

    2. Automatische doorspoeling wc zorgde voor een natte bips, maar toen de bril ook automatisch werd gereinigd draaide ik mee terwijl ik nog aan het plassen was. Vreselijk! Van de wc afgesprongen, bleek de deur niet goed op slot en stormde een dronken man naar binnen die mij eruit duwde want hij moest plassen. En dat in een restaurant.... Vreselijk! Broek op de enkels nog, gelukkig wel mijn ondergoed op de goede plek haha
     
    puzzelstukje, baby90, Paardenbloem en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    U
    L
    G

    Hier geen gekke ervaringen eigenlijk. Vooral in Japan ging ik graag naar het toilet. Geweldig schoon!
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  4. maliro

    maliro Niet meer actief

    1. Tijdens een project bij zigeuners in Roemenië. Gewoon een gat in de grond. Zo ranzig. Er zat dan wel een houten walletje voor maar erg fris was het niet.

    2. Tijdens een bezoek aan de bedoeïenen konden we gewoon achter de tenten piesen . Ik heb het opgehouden

    3. Tijdens een zomerkamp met 100+ kinderen kon ik voor het eerst op een dixie. De hele week. Getsiederrie!
     
  5. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.465
    113
    Vrouw
    Top 3 heb ik niet echt maar kan me een keer bij Pukkelpop herinneren op zo een Dixie.
    Ging dat hokje in en die was zo vies dat ik er ook nog eens overheen kotste.
    Denk niet dat de drank echt meespeelde. Ik kan gewoon niet tegen zulke gore uitzichten en geuren. :oops:
     
  6. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Een openbaar toilet in het laatste kamp op de Kilimanjaro. Op 4700 meter, dus je daar komen niet veel schoonmakers :pDe.drab stond 2cm hoog. Godzijdank had ik van die bergschoenen met dikke zolen aan waardoor er niets vies werd maar man man man wat was dat goor hahaha. Achteraf begrijp ik niet waarom.ik niet gewoon buiten geplast heb, maar dat zal het zuurstoftekort wel geweest zijn :p
     
  7. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.971
    17.011
    113
    Vrouw
    Hier geen gekke, opmerkelijke toilet ervaringen.
    Maar moet zeggen dat ik ook niet graag naar het toilet ga op festivals:$ maar na een paar drankjes is het al wat minder erg :roflmao:
     
    Salentein vindt dit leuk.
  8. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.192
    18.930
    113
    In Marokko op een politiebureau. Vreselijk, heb met buikpijn en moeite toch maar opgehouden tot we weer in het huis van onze vrienden waren.
     
    Feathers vindt dit leuk.
  9. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Dixie's, die zijn altijd goor en probeer ik zo veel mogelijk te vermijden (door wild te plassen:oops:).

    Meest memorabel: "toilet" bij bush camping in Namibië. Het was gewoon een gat in de grond, wat prima was, want ik ben expert in buiten plassen. Voor het avond werd werd al gewaarschuwd dat we ons in de tent in moesten smeren met muggenspul, ook onder onze kleding. Uiteraard braaf gedaan. Alleen had ik niet over m'n onderbroek nagedacht.... Dus de 2 minuten plassen leverde 20 muggenbulten op m'n billen op....
     
    aicirtap en MissFluffy vinden dit leuk.
  10. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.459
    1.636
    113
    Brabant
    Ajaj...

    Ik heb wel een vreselijk smerige...

    We waren ergens aan het klussen.. boven was t toilet af, maar had geen deur.
    Als je moest, moest je dus gewoon even roepen en dan kwam er niemand

    Tja, ik kan al.niet plassen als iemand me kan horen, laat staan poepen..
    Dus hield ik het op en ben ik uiteindelijk uit pure nood en vreselijke buikpijn buiten op de dixie van de bouwvakkers gegaan.
    Maar omdat ik nogal buikpijn had, kwam het er met grote kracht uit zeg maar. En de plons kwam... En toen dus de spetters tegen mn billen aan


    Geloof me, deze wedstrijd wil je niet winnen van me.
     
    Rosy90, Paardenbloem, Sann84 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Nijn18

    Nijn18 Bekend lid

    14 sep 2015
    517
    469
    63
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: Oeps....
    En toen moest je nog eruit.... hoe ging dat?? :eek: Mijn grootste angst geloof ik
     
  12. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Vorig jaar op een boot met mijn peuter van 3 (bijna 4) we waren onderweg terug en er zaten al kotsenden mensen op die boot. Opeens zegt mijn oudste dat hij moet plassen. Ik wankelend met hem naar de wc trek die deur open HELEMAAL onder de kots en verstopt en diarree zelfs de muren. Zo goor. Ik half kotsend terug naar mijn man dat ik dat niet trok en een krijsend kind dat moest plassen. Mijn man: ik houd hem wel over de reling! Peuter: nog harder krijsen. Ik: nee we doen hem wel een luier aan van de baby! Peuter: nog harder krijsen. Gelukkig kwam er toen een personeelslid die de wc ontstopte en met een hogedrukreiniger dat ding uitspoot. Kon mijn man toch nog met de peuter naar de wc. Ik heb het zelf opgehouden tot terug in het hotel
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  13. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    1. In Macedonië 12 jaar geleden. Langs de autoweg bij een benzinestation. Ik moest zo nodig, ik deed de deur open, echt die lucht en hoe eruit zag, alsof iemand met diarree ontploft was, ik kots er nog een keer overheen en deed gauw de deur weer dicht en ben weer in de auto gestapt. Echt met stip op 1.

    2. Ik heb heel lang op de weekmarkt gewerkt bij de groentenkraam. De wc wagen die daar stond was ook af en toe verschrikkelijk. Iemand had met zijn poep het woord "poep" geschreven! Op de dameswc, echt wtf is wrong with you?

    3. Ik heb op een cruiseschip gewerkt, daar trekken de wc's door doordat er een vacuüm is en mag je dus niet op de wc blijven zitten tijdens t doorspoelen. Mijn roomie spoelde dus door voor de grap toen ik erop zat, ik weet niet hoe vlug ik overeind ben gesprongen toen ze dat deed. Hilarisch vond ze het. Overigens weet ik niet of er echt wat gebeurd als je wel blijft zitten. Maar ik wilde het risico niet lopen dat ik daar vastzat met mijn gat in de pot en een mechanic mij moest komen "redden".
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Wij waren op vakantie in brabant in een stacaravan.
    Ik moest naar het toilet maar moest even verzitten.
    Lazer ik met pot en al om!
    Echt zo ranzig!!
     
    zon1980, Rosy90, Leo85 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. Kipsate

    Kipsate Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Neeeee waarom lees ik dit :cry:. Ik kan dit dus echt niet. Ik hou het liever een week op dan op zo een vieze dixie of ranzig benzinepomp toilet te gaan. Ik heb hierdoor dus wel goed getrainde bekkenbodemspieren :D
     
    Riette89 vindt dit leuk.
  16. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    1. Iemand die in 2000 mijn Nokia 3210 liet vallen op de vloer in een toilet op Lowlands. Kruipend over de vloer konden we alle stukjes bij elkaar sprokkelen op de vloeren van diverse wc's en hem weer in elkaar zetten. Brrrr

    2. In Cambodja stond op een toilet een bordje dat je niet op de pot moest gaan staan en dan moest hurken maar dat je gewoon moest gaan zitten.

    3. In Vietnam in the middle of nowhere, geen wc te bekennen. Stoer pakte ik een plastuit (thuis geoefend) en ging achter een bosje staan. Maar natuurlijk kon ik het niet;)
    Waar gingen al die Vietnamezen dan naar de wc?
     
    Sado vindt dit leuk.
  17. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
  18. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.868
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    We zouden naar een nieuwe camping gaan in Frankrijk, temperatuur 30 graden plus en hoger. Nieuw zwembad etc. Afgesproken met een groep vrienden van mijn vader.

    Nou, die camping bleek nog niet af te zijn. Er was in totaal één kraan met stromend water. Het zwembad was uiteraard nog leeg.

    Het wc was dus een gegraven kuil in de grond, in de open lucht, met een plankje erover. Je kon op dat plankje gaan zitten en dan viel je drol zo op de grote hoop...

    Had ik die hittegolf al vermeld?

    We zijn er 3 weken gebleven, na één keer kuil liep ik liever naar het dorp een km verderop. Voordeel van de hittegolf was dat ik maar één a twee keer per dag naar de wc hoefde. (Hallo bosjes in geval van nood)
     
  19. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.872
    13.038
    113
    Vrouw
    Als kind zijnde een toilet tijdens een of ander dorpsfeest in een kroeg in Tsjechië, stront en kots behalve op de wc ook op de vloer, muren en zelfs het plafond. En iemand had zijn naam met stront op de muur geschreven. :eek:
    Je begrijpt dat we toen maar ergens achter een stel struiken zijn gaan plassen.

    Toilet bij het uitvak van de Kuip, er waren maar 2 vrouwen toiletten, beide lek, dus heel de grond bezaaid met een laag vol urine. De mannen toiletten bleken schoner te zijn.

    Dit is gelukkig niet mijn eigen ervaring, maar ik heb het zien gebeuren en daarna geroken: jaren geleden tijdens het EK moest Nederland in Basel tegen wit Rusland spelen. Vanwege zo'n 200.000 Nederlandse supporters stonden er op weg naar het stadion heel veel dixi's, terwijl een jongen naar binnen gaat, vinden zo'n 15 vrienden van hem het grappig om die dixi om te gooien, met die gast er nog in... je wilt niet weten hoe die naar buiten kwam. Zijn oranje shirt was zachtjes gezegd niet echt oranje meer...:eek:
     
    Jo79 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina