Futloos, opstart problemen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AnnaBeer, 29 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaBeer

    AnnaBeer Actief lid

    9 jun 2018
    256
    276
    63
    Vrouw
    Hi dames,

    Vandaag ben ik na een 2 jarige PGD -traject 6+2 zwanger van ons wondertje.

    Sinds +- 3 dagen ben ik echt niet meer voor uit te branden. Elke dag tot een uur of 14 ben ik futloos, licht misselijk en lig ik het liefst ellendig op de bank.

    Bij mij vorige zwangerschap, 2 jaar geleden, ( wat helaas maar 12+6 duurde) had ik niet het idee dat ik dit zo heftig had. Misselijkheid kan ik mij wel herinneren maar dit was vooral even bij opstaan en dan ging het weer goed.

    Gelukkig heb ik nu 3 weken vrij. Maar herkennen jullie dit? Hebben meerdere dit? Ik heb alle symptomen over voor die kleine alleen wil ik weten of die normaal kan zijn.

    Jacqueline
     
  2. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik was ook niet vooruit te branden tot ongeveer 12 weken. Daarna gingen de meeste kwaaltjes wel weg. Maar ik was ZO moe. Na een rondje stofzuigen kon ik zo een dutje doen van een paar uur. Ook had ik nergens meer puf voor of zin in. :o:
     
    AnnaBeer vindt dit leuk.
  3. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Heel herkenbaar van mijn eerste en derde zwangerschap. Dood- en doodmoe de eerste +/- 12 weken. Daarna ging het een aantal weken wel oké en beide keren vanaf een week of 24 weer permanent in zombie-staat:rolleyes:
     
    AnnaBeer vindt dit leuk.
  4. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Bij deze zwangerschap heb ik me de eerste 12/13 weken ook alleen maar ellendig, moe, futloos en beroerd gevoeld. Daarna ging het even goed en nu is het weer mis. Bij mijn eerste heb ik al deze klachten niet ervaren.

    Ik was ook heel blij dat ik 3 weken vakantie had in het eerste trimester, kon ik mooi bijtanken.

    Volgens mijn verloskundige zijn de klachten heel normaal, zeker het eerste trimester, je lichaam is druk bezig met het maken van een mensje en de hormonen doen blijkbaar goed hun werk.
     
    AnnaBeer vindt dit leuk.
  5. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.436
    2.870
    113
    Ja, zeker!
    De eerste drie maanden voel ik me altijd zo beroerd.
    Neem het er lekker van dat je nu vrij bent en ga lekker de hele dag film kijken/boek lezen/uitgebreid in bad etc. Jouw lichaam is hard aan het werk.
     
  6. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Tot aan week 16 ofzo aangehouden. En nu sinds 2 weken weer enorm.
    Zelfs de tafel afruimen is al te veel.
     
  7. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    oh ik zit er middenin.
    ik wil gewoon niets. gewoon op de bank liggen en slapen, of gewoon op de bank liggen met netflix, maar ik wil verder gewoon niets doen. Ik kan mezelf nergens toe zetten, mijn hoofd zit vol met wolken, pffttt
     
  8. Lovely123

    Lovely123 Fanatiek lid

    28 nov 2013
    1.248
    224
    63
    Leiden
    Ja hoor, bij alle 4 mijn zwangerschappen gehad.
    Bij deze tot een week of 17, toen een korte opleving gehad en nu weer lamlendig.
    Blegh.. wil zoveel doen (nesteldrang :rolleyes:) maar niet vooruit te branden
     

Deel Deze Pagina