Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Jeansflower bang voor een tweeling zie ik? hihi zou wat zijn he!
    Mijn ervaring is dat dat absoluut niet per se hoeft. Ik had geen extreme oploop, en andersom al bij velen een goeie duidelijke oploop te zien zonder dat het er 2 zijn. Spannend!
     
    Jeansflower vindt dit leuk.
  2. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Haha t schiet toch even door je hoofd he!
    Vind t nog steeds doodeng. Dan ineens weer voor m’n idee minder kwaaltjes, wat denk ik tussen m’n oren zit.
    Wat 1 miskraam al kan doen, weg onschuldigheid.
     
  3. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier beetje naam stress

    Roepnaam zijn we nu eindelijk uit gekomen maar officielenaam nog niet helemaal willen 2 namen maar kunnen nog niks vinden wat mooi past bij Johannes willen kleine gaan vernoemen maar niet volledig zij pa heet johannes fransiscus ignatius maar die andere twee vind ik niet meer van deze tijd dus wil er wat anders bij doen weten jullie misschien mooie combi
     
  4. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Nee daar ben ik echt niet goed in Haha
     
  5. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Ja wel extra spannend zo, vooral op 4.4 denk ik voor je.. laat het maar gauw 2mnd verder zijn!
     
  6. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
  7. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Mirya Spannend! Al 39 weken! Heel veel succes alvast, en geniet van het magische moment :)

    @Jeansflower Oh nou dat ziet er hartstikke hoopvol uit! Ik hoop voor jullie dat de komende twee maanden snel voorbij gaan, zodat je wat meer 'zekerheid' krijgt. Dan kunnen jullie pas echt gaan genieten denk ik! Oploop hoeft inderdaad niet veel te zeggen mbt tweelingen. Mijn oploop was bij deze zwangerschap ook snel, en bij de vorige volgens mij ook hetzelfde. Alleen testte ik toen wel heel vroeg positief (8 dpo ongeveer).

    @Visje62 Veel plezier deze dagen! Zou zo mooi zijn als jij de wachtlijst kan sluiten...

    Wij hebben gisteren de zwangerschapsshoot gehad. Was erg leuk, ben heel benieuwd naar de foto's! Was bang voor het weer aangezien het op de heenweg regende, maar we hebben echt geluk gehad en zelfs wat zon af en toe.
     
    Blue lady en Jeansflower vinden dit leuk.
  8. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    @Jeansflower yayyyy wat een mooie testen! Tweeling kan natuurlijk altijd maar mijn test was met 3+5 al bijna zo donker en het is echt 1 kindje.
     
    Jeansflower vindt dit leuk.
  9. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik denk ook gewoon 1 hoor :)
     
  10. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hier vanaf volgende maand ook meer kans op een meerling...hellup! Haha maar 2 mag nog wel van me. Maar liever 1 voor 1. Maar he.. als het al eens lukt ben ik al dolgelukkig.
     
    Blue lady en Jeansflower vinden dit leuk.
  11. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Vandaag hier de knaltest. Maar praat me maar niet teveel hoop aan. Wie weet kan ik het juist lekker los laten nu ik van een vervolg traject uitga volgende cyclus.
    En zo niet... hoor je mij niet klagen. Dan is dat zo geaccepteerd haha.
     
    Blue lady en Angelmom1 vinden dit leuk.
  12. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik duim dat jij t lijstje gaat sluiten!!
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  13. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    @Mirya alvast heel veel succes :thumup: Dat je maar een mooie/goede bevalling mag hebben!

    @Visje62 hoop op goed geluk voor jou!
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  14. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Visje62 Succes en veel plezier deze paar dagen!

    Ik vind eigenlijk dat je van geluk mag spreken als je zwanger mag raken van een tweeling. Ik snap dat mensen er een beetje tegenop zien aangezien het zwaarder zal zijn. Maar je mag inderdaad al blij zijn dat je zwanger kan raken, en dan ook nog twee wondertjes mag dragen... En dat ze dan ook nog gezond zijn. Een voorkeur voor één mag natuurlijk, maar ik heb al zoveel reacties van mensen over tweelingen gehoord die me zo geraakt hebben. Maar het ligt bij mij natuurlijk veel gevoeliger, aangezien ik er alles voor over had om mijn twee jongens bij me te hebben. Merkte dat het gisteravond toch aan me knaagde, dus ik wilde het even van me afschrijven. Absoluut niks persoonlijks hoor, maar wilde het toch even kwijt :) Hoop dat jullie me een beetje begrijpen!

    Ik moet zeggen dat ik ook wel 'blij' ben dat ik er deze zwangerschap maar één draag hoor. Het is al stressvol genoeg voor me, dus graag zo min mogelijk risico's. En een tweeling met één placenta of zelfs één vruchtzak had ik helemaal niet aangekund.
     
  15. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Wij zouden blij zijn met 1 en 2!
    Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd.
    T is alleen even schakelen als je er al 1 hebt en er 2 bijkomen.
    Maar t lijkt me magisch! M’n vriend is een eeneiige tweeling en die band is uniek.
     
  16. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Goed dat je het ook gewoon zegt, want je hebt helemaal gelijk. Begrijp je helemaal. Of eigenlijk... mag ik van geluk spreken dat ik dat gemis niet op die manier ken, maar wel meeleef met jou en me dat enorm verdrietig lijkt.

    Begrijp me ook niet verkeerd. Zwanger zijn op zich zou ik ontzettend blij mee zijn. Ongeacht of het 1 of 2 zijn. Al zou ik 2 wel eng vinden omdat me dat best zwaar lijkt. Maar die schrik zou denk ik heel snel omslaan in alleen maar liefde en geluk. Daarnaast kom ik uit een gezin met een een eiige tweeling waar dat juist voor veel problemen en zelfs een breuk tussen beide heeft gezorgd. Misschien ligt daar ook stukje. Dat ik de ervaring van de mindere kant nogal van dichtbij heb mee gemaakt.
    Het lijkt me ergens juist ook een enorm bijzondere ervaring en bovendien veel tweelingen in mijn omgeving en zie ik ons ook met 2 kleintjes er wel uit komen.
    Maar voorlopig weet ik dat een kindje krijgen al een wonder op zich is. Laat staan 2. Mocht dat ooit zo zijn dan ben ik denk ik alleen maar heel gelukkig. Naast een beetje bang, dat ook. En de natuur laat zich toch niet regelen is me ook wel duidelijk. Dus we zullen wel zien hoe of wat. Het risico op een meerling is iets wat even door mn gedachten speelde maar me in niks tegenhoudt.
     
  17. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hmm mn test knalt toch vandaag nog beter. Late eisprong dan deze maand. Vorige maand cd 12 nu dan cd 16.
    Maar ach..
     
    Jeansflower vindt dit leuk.
  18. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Visje62 duimen voor je voor succes na zo'n duidelijke ovulatietest!

    @Mirya je bent er bijna! zet hem op en geniet ook weer van dat enorm bijzondere moment!

    @Jeansflower al een vlk gebeld voor een afspraak voor een 1e echo? Of wacht je nog even..

    @xDaantje ik snap wat je bedoelt! het is een wonder en heel bijzonder. Maar 1 of 2 is idd iets persoonlijks. Ik zou nu niet meer zonder ze kunnen en willen uiteraard, maar mijn ervaring met een tweeling was heel intens pittig en nog steeds, het kan je finaal slopen en helemaal als het je eerste twee zijn, mis je wel echt het wennen en genieten van het moederschap, in mijn geval dan. Dan voelt het L overleven ipv genieten, en nu met Ryan, ondanks dat ik nu 3 kids heb, is het zo'n fijne en andere ervaring. Dat is gewoon heel persoonlijk! En of het er 1 is of ene 4ling, uiteindelijk ligt het voornamelijk aan kindjes zelf, hoe ze zijn! Ik zweette peentjes voor nog een tweeling met de 1e echo deze zwangerschap haha.
    Fijn dat je zwangerschapsshoot goed is gegaan! Mooi aandenken straks!

    @Blue lady gaat het met jou nog goed allemaal? Schiet ook al mooi op!
     
  19. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    13/8 mogen we voor de 1e echo!
     
    Angelmom1 en Sanne25302 vinden dit leuk.
  20. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    [​IMG] eerste babywas hangt 2de draaid nu
     
    Blue lady, Visje62 en Sanne25302 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina