Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goed vooruitzicht @Angelmom1!

    Al een ervaren reiziger dus jullie zoontje @Jeansflower. Vindt hij het leuk?
     
  2. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja hij stuitert al een week rond Haha
    Vliegen gaat ook altijd goed, behalve toen hij net 1 was, dat was een drama
     
  3. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ah wat leuk! Zoontje hier vond het ook helemaal geweldig. Schreeuwde keihard door het vliegtuig: daar gaan we! bij opstijgen.
     
    xDaantje, Blue lady, Visje62 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Oh kan er nu even jaloers van worden het idee van naar Ibiza gaan!!

    Hier overleg gehad met de VK dat ik het echt heel beu ben. Het niet slapen, mega drukke baby elke nacht waardoor ik misselijk word en zenuwpijnen krijg in mijn rechter been. Afgesproken dat ze vanaf 39 weken willen proberen te strippen. Dat is aanstaande vrijdag, dus duimen dat er al wat ontsluiting is en dat het wat wilt doen
     
    Sanne25302 en Visje62 vinden dit leuk.
  5. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend @Blue lady! Wie weet doet het al wat en wordt de kleine gauw geboren.
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  6. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Angelmom1 Vandaag met verlof! Geniet ervan.'

    @Blue lady Heftig!! Snap dat je er zo wel klaar mee bent. Ik hoop voor je dat het strippen zijn werk doet!

    Vandaag weer controle gehad en alles was goed. Volgende week vrijdag weer terugkomen, al hoop ik dat ie er dan al is. Weer een hittegolf op komst, ben benieuwd hoe we dat weer gaan overleven... Waarschijnlijk nóg vermoeider maar slechter slapen, en weer meer vocht in mijn polsen en handen waardoor ik weer meer pijn ga krijgen 's nachts. Hopelijk valt het mee!
     
  7. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Spannend @Blue lady en @xDaantje de laatste loodjes kan elk moment komen hier vandaag 36 weken dus nog even geduld dinsdag ff kijken met echo zin om kleine man weer ff te zien
     
    Blue lady, xDaantje en Mirya vinden dit leuk.
  8. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Blue lady ik duim dat het gauw op gang komt na het strippen! Sterkte als het zo ver is!

    @Angelmom1 fijn, verlof! Geniet er van!

    @xDaantje nog even vol houden, je bent er bijna. Alles voor het goede doel!
    Ook sterkte als het zo ver is!

    @Visje62 hoe staat t nu met jou?

    @Jeansflower oh Ibiza! hoe heerlijk zeg! En wat fijn dat vliegen zo goed gaat met je zoontje! Geniet ervan!
     
  9. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Angelmom1 Dankjewel, voor jou is het ook bijna zover! Spannend. Leuk om nog even een echo te krijgen, al was er bij mij niet veel meer te zien.

    @MarjoP Dankjewel!
     
  10. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @MarjoP Hoe gaat het met jouw mannetje? Blijf verliefd op zn naam!

    Hier even wat doms gedaan haha. Had nog een test liggen die net aan de tht datum was. Mag pas donderdag testen (14 dagen na iui). Zou hem weg gooien, maar kon het niet laten. Toch nieuwsgierig of die hormonen nog in mn lijf zitten enzo.. en opeens had ik die test gedaan. Meer zo van zal wel wit zijn, dan weet ik tenminste dat ik donderdag mocht er een streepje zijn weet dat het niet van de hormonen is die ik moest prikken. Maar... een dubbele streep. Ik terug rekenen, 10 dagen na het prikken. Google zegt vanalles over ovitrelle en hoe lang het in je lichaam blijft. Maar lees meestal tot 10 dagen (dus tm 9??). Poli gynaecologie gebeld en die zeggen dat er een kans bestaat dat het vals positief is en dat ik beste nog even kan wachten. Ja dat wachten wist ik ook wel haha. Maar nu toch wel erg benieuwd of dit nog van het prikken was of niet...
    Dit weekend ga ik naar mysteryland. had het wel graag geweten. Zin om weer eens niet na 2 drankjes te stoppen, maar hou me toch maar even in na dit. Al weet ik dat het niks hoeft te zijn.
    Eergister was Ik enorm misselijk en weet het aan migraine. Maar mn vriend merkte heel terecht op: als jij zo misselijk bent van migraine sta je niet 3 uur later alweer zo fit op. Ergens wel goede hoop, maar tegelijk ook bang voor teleurstelling en valse hoop.

    @Blue lady Ik hoop voor je dat de kleine wat eerder mag komen en het strippen kan en het op gang helpt. Gek idee toch dat je juist daarna wat beter zou slapen. Maar als je je lichamelijk dan anders voelt.. gun je zo wat slaap!

    @Angelmom1 al lekker verlof! Geniet er lekker van!
     
  11. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Spannende dagen @Visje62 duim voor je dus dinsdag weet je meer?
    Lijkt me nu extra spannend deze dagen nu je2 streepjes zag hoop zo dat het is gelukt.
     
  12. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Donderdag pas. Dan zit ik 14 dagen na iui.
     
    Angelmom1 vindt dit leuk.
  13. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier gister de eerste voor weeen gevoelt maar zegt nog niks natuurlijk.
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  14. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Spannend hoor.
    Ik ben donderdag 37 weken is de kleine klaar om te komen zolang het geen 7 of 11 sept is vind ik het best
     
  15. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    @Visje62 oeh wat spannend. En wat een gedoe dan he dat die hormonen je positieve testen kunnen geven...

    Hier is zojuist de verloskundige geweest. Ik had een krappe 1 cm ontsluiting daar heeft ze een ruime 2 van kunnen maken en daarmee ook kunnen strippen. Wauw geeeeeen fijn gevoel! Eigenlijk wist ik dat natuurlijk wel, maar was er even niet op voorbereid. Ze deed het heel lief in 2 stappen dus de 2e x ging beter omdat ik toen wel voorbereid was en mn ademhaling kon gebruiken. Wist wel direct weer dat de weeen nog 10x erger gaan zijn en dat ik dat niet tof ga vinden. Maaaaar alles voor het goede doel;)
     
    Visje62 en Sanne25302 vinden dit leuk.
  16. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Op een paar pijnlijke buiken en slechte nachtrust na gebeurd er helaas niet veel..
     
  17. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Visje62 wat spannend zeg! Ik hoop van harte dat het 2e streepje blijft staan.
    Veel plezier op Mysteryland!

    @Blue lady wat jammer dat het strippen niks heeft gedaan. Ik vond het ook een naar gevoel. Het ging ook niet echt zachtzinnig ofzo. Ga je deze week nog een keer gestript worden?

    Wat spannend dat jullie al zo dichtbij zitten @Angelmom1, @xDaantje en @Blue lady!
     
    xDaantje en Visje62 vinden dit leuk.
  18. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Succes dames die bijna gaan bevallen!!
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  19. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Als er dit weekend niks meer gebeurd dan maandag ochtend weer een poging
     
  20. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Wat grappig dat je zn naam ook zo mooi vindt! Ik twijfelde bijna de hele tijd over zn naam en toen hij er was was ik er heel blij mee! Vind hem lekker kort en stoer en niet een hele aparte naam maar ook niet 1 die je overal hoort! We krijgen steeds meer ritme, en dingen gaan wat makkelijker nu dan voorheen. Hij kon geen seconde op zichzelf liggen en elk slaapje was enorm protest. Dat gaat allemaal al veel beter! We zijn bijna uit sprong 4 (1 vd grootste sprongen) Ook gaat hij nu gewoon tegelijk met zn broers naar bed en slaapt hij de hele avond, zo fijn! Wel nog 2 voedingen in de nacht vaak. Soms 1.
    Maar ben zo verliefd! het is echt een dropje, lacht om alles, schatert al, is graag bij je, begint met dingetjes vast pakken.. love it! Even een kleine collega omdat ik niet kan kiezen haha.

    Wat duim ik voor je zeg! Die dubbele streepjes zijn nu extra spannend! Was dit je enigste test in huis? Anders zou je evt. nog na 2 kunnen testen, is de 2e lichter dan was het de ovitrelle, is ie donkerder dan...... pff zo spannend! wat duim ik voor je!

    @Sanne25302 zag ook een lieve foto van Lauren, wat een schatje! mooie bos haar ook!

    Benieuwd wanneer er babynieuws is! Het gaat hard, straks 3 achter elkaar!
     

Deel Deze Pagina