Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier rommelt het klein beetje af en toe vooral s avonds maar kan ook komen door drukte van me dochter ik te veel doe. Zullen zien vandaag ff blijven zitten zijn neef is jarig morgen visite.
     
  2. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier net weer mijlpaal verder dochter heeft op wc gepoept hopelijk is het niet 1 malig
    Is voor haar nog wel dingetje ze moest er wel ff om huilen maar zo trots op haar.
     
    xDaantje, Blue lady en Jeansflower vinden dit leuk.
  3. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    @xDaantje bikkel dat je het strippen mee vond vallen! Ik vond het echt niet relaxt.
    Ik hoop voor je dat het inleiden niet nodig is en dat er vandaag of anders morgen nog een mooie baby boy jullie mag vergezellen.

    Hier gaat het goed. Ik ben gister gestart met mn master opleiding. Was best even intens om 11 dagen na mn bevalling een hele dag op school te zitten en mn hoof erbij te houden.
    De kleine dame doet het verder super goed. Overwegend slaapt ze na de voeding, maar s avonds rond 20:30 komen de krampjes. Heel zielig en lastig dat je er weinig aan kan doen.
    De gehoortest was overigens bij haar rechter oor negatief. Er zat ook wel veel prut in haar oortje. Gister de test herhaald en weer negatief, maar ook nog steeds troep in haar oortje... Gaan nu oproep krijgen om een test met electrodes te doen. Verwacht dat deze gewoon goed is.
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  4. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Inflacol hielp hier tegen krampjes
     
  5. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Blue lady oef respect zeg! Dat je hoofd daar al naar staat! Was hier nog (en steeds :p) complete chaos haha. Succes! Rot die krampjes he.. echt zo naar is dat. Het gaat op een gegeven moment écht over maar flink zure appel waar je even doorheen moet he.. sterkte!

    @Angelmom1 wat goed zeg beginnende zindelijkheid! Gaat plassen ook al goed? Hier toevallig ook middenin die fase, tweeling plast sinds woensdag soms al op de wc dat ze het van tevoren aangeven! Spannend dat het af en toe al wat rommelt..

    @xDaantje hij heeft het echt nog naar zn zin dus! Hij houdt het spannend! Benieuwd of je het ballonnetje nog nodig hebt. Ik werd opgenomen voor plaatsen ballon s avonds, maar ik had al 3 cm bleek, toch hebben ze hem geplaatst voor je weet nooit wat t op gang helpt. Flinke krampen gehad (voelde al als weeen) vanaf plaatsen s avonds en s nachts daardoor spontaan gebroken vliezen 3.45 en, tegen 5.00 (of waarschijnlijk eerder) al 10cm en 7.40 bevallen (had veel eerder gekund als hij niet zo'n reuzenbaby was, persen duurde lang) kan snel gaan dus! Sterkte! Heel benieuwd!
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  6. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Ze is al 1.5 jaar plas zindelijk overdag poep was alleen een probleem
     
  7. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Blue lady Wow knap dat je al op school bent begonnen, zo kort na de bevalling! Begrijp wel dat het best lastig was om je goed te concentreren. Fijn dat jullie meisje het zo goed doet. Ja zo sneu he die krampjes... Hopelijk is de volgende gehoortest gewoon goed, maar dat zal wel als ik jou zo hoor!

    @MarjoP Oh serieus! Was je daarvoor wel onder controle bij de verloskundige of gynaecoloog? Vraag me namelijk af wat er gebeurt als ik na het plaatsen van de ballon 'toevallig' ga bevallen... Val je dan nog onder de verloskundige of wel al de gynaecoloog?

    Helaas nog geen baby hier dus!
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  8. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    De kipkep woller help er echt heel goed tegen ook!

    @xDaantje heh jammer nog geen baby nieuws! :(

    @Visje62 hoe voel jij je? Al last van kwaaltjes? Ik ben haarstyliste :)
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  9. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @Blue lady zo dat is knap zo snel! Wat voor opleiding ben je aan begonnen?
    En hoe gaat het met de kleine? Lijkt me druk allemaal tegelijk, knap hoor!

    @xDaantje Hoop elke keer als ik hier kijk zo op baby nieuws. Hoop dat de kleine man zich gauw laat zien.

    @Sanne25302 Wat leuk!
    Hier gaat alles prima. Voel me nog erg goed. Behalve dat ik het liefst de hele dag in een sport bh loop omdat mn gewone te strak zitten.. maar als dat alles is. Heb maar even een fijne nieuwe gekocht.
     
    Jeansflower, xDaantje en Sanne25302 vinden dit leuk.
  10. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @xDaantje vandaag dus plaatsen ballon? Ja ik was tot week of 34 bij de verloskundige, maar vanwege de keizersnee met de tweeling na 34 weken ofzo onder controle in het ZH. En moest daar ook bevallen. Dus gelukkig lag ik er al en hadden we er toch voor gekozen dat mn man die nacht ook gewoon bleef, hadden ook kunnen zeggen maak thuis een goeie nacht en kom s morgens maar als ze de vliezen gaan breken:) Met dr tweeling geen ballonnetje gehad maar wel ook spontaan gebroken vliezen in het ziekenhuis bed. Zet hem op! Vandaag ballonnetje = vandaag toch wel baby! Wat spannend!
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  11. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Spannend @xDaantje straks kleintje in je armen.

    Hier nog alles rustig.
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  12. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Zet hem op @xDaantje! Moet nu toch wel echt bijna gebeuren..
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  13. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    xDaantje vindt dit leuk.
  14. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Succes @xDaantje! Hopelijk heb je de kleine gauw in je armen.
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  15. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @MarjoP Ja als er vandaag verder niks doorzet wordt de ballon vanavond geplaatst, en dan moeten we waarschijnlijk morgenochtend terug komen. Ben heel benieuwd, dankjewel!

    Dankjewel meiden! Gisteren ging het strippen helaas niet door omdat er veel bevallingen waren. Vanochtend hebben ze me om half 10 gestript, en toch echt een stuk beter dan afgelopen vrijdag. Voelde inderdaad een stuk vervelender aan maar ze zei dat ik het echt heel goed deed. Heb af en toe wat weeën, dus hopelijk zet het door, worden ze regelmatig en hoef ik niet ingeleid te worden. De vk zei dat ik ruim 2 cm ontsluiting heb en vroeg zich af of het vanavond nog nodig zou zijn om een ballonnetje te plaatsen. Hopelijk lig ik gewoon vanavond al te bevallen, maar we gaan het zien haha. Hoe dan ook, ik denk dat de volgende keer dat ik hier schrijf een kleintje erbij heb! Zo spannend!
     
    Blue lady, Sanne25302 en Visje62 vinden dit leuk.
  16. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Het aftellen tot uitgerekende datum kan beginnen nog 10 dagen maar zegt niks natuurlijk.
     
    Sanne25302 vindt dit leuk.
  17. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL

    Bijgevoegde bestanden:

    xDaantje, Jeansflower, Sanne25302 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Jaaa daar is ze! Wat een mooi meisje:)
     
  19. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjewel! :)
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  20. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Ik ben er sinds vandaag wel ff klaar mee slaap slecht en erg moe nu. Hopenlijk niet te ver overtijd. Liefst gewoon met 40 week. Of eerder.
     

Deel Deze Pagina