Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd een zoon en broertje
     
  2. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier erg vermoeid jesse wil alleen maar op de borst of in de draagdoek slapen en dit vraagt veel energie van ons naast een peuter die ook nog de nodige aandacht wil. Heb idee dat hij veel last heeft van krampjes. Hard huilen overstrekken of in krampen na de voeding.
     
  3. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Mirya Ah vervelend dat ze nog verkouden is. Het heerst ook echt! Ik ben in de laatste week van mijn zwangerschap heel verkouden geweest, dus hopelijk heeft ons mannetje de antistoffen via mij meegekregen. Hoe kijk je er tegenaan om weer te gaan werken?

    @Sanne25302 Oh bedankt voor de tip! Misschien gaan we daar ook eens voor kijken dan.

    @Jeansflower Leuk! Ook een jongensmama.

    @Angelmom1 Hmm lastig inderdaad als je hem moeilijk neer kan leggen. Ons kindje vindt het ook niet leuk als ik hem in de wieg leg, maar na een beetje gejengel valt hij meestal toch wel in slaap.
     
  4. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier begint met jengelen en uiteindelijk overstuur huilen en s nachts zit ik er ook niet op te wachten dat dochter lief ook nog wakker wordt.
     
  5. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd @Jeansflower!

    Lastig hè @Angelmom1. Het is soms zo puzzelen. Dat was hier ook zo. Overdag alleen dragen en in de nacht sliep ze na een x aantal weken in de co-sleeper maar wel alleen met mij op ooghoogte, een hand in de co-sleeper en warme kruiken door de nacht heen. En in de puckababy. Tot die tijd alleen tegen mij aan.

    @xDaantje ik heb nog helemaal geen zin om te gaan werken. Gelukkig heb ik er nog 5 weken aan vast geplakt. Anders had ik komende maandag al moeten starten.
     
  6. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Jeansflower ahh leuk! Ook een echte boysmom welcome to the club! Zag alles er goed uit?

    @Angelmom1 ah rot is dat.. herken het ook erg van Ryan.. De Puckababy heeft wel geholpen (zijn net vanaf) het werd na een paar maand echt beter gelukkig. Nu slaapt ie juist niet op borst/in draagzak of wagen maar alleen in bed.. ook heel lastig haha.

    @Mirya fijn dat je nog even verlof hebt! Nog even lekker van genieten. Vervelend dat de kleine nog zo aan het kwakkelen is zeg!
     
    Mirya vindt dit leuk.
  7. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de tip @Mirya en @MarjoP heb ergens op zolder nog puckababy liggen van dochter straks partner ff laten zoeken is nu met peuter naar de kapper.
     
  8. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Vandaag echo gehad! En we worden papa en mama van een jongen!
     
    MarjoP, Blue lady, Mirya en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    T was een pretecho dus ze kijken dan niet echt. Maar wat ze zag, zag er goed uit
     
  10. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Oke, bij ons destijds wel. Zal verschillenbper echobureau. Maar fijn hoor!
     
  11. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Super leuk
     
    LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  12. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Iemand hier ook migraine patiënt en tips voor de ergste aanval tijdens zwangerschap? Trek dit niet..ergste sinds jaren en kan amper een paracetamol binnen houden. Die toch al niks doet..
     
  13. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Leuk @Jeansflower en @LittleSweetGreyBunny93 een jongen!!

    Voor de mama’s met onrustige kids, mijn zoontje was dit ook waardoor ik ook de hele dag met hem sleepte. Mn dochter heeft deze neiging ook maar ben sinds deze week gestart met s middags in de co sleeper diep te laten slapen (vooraf bed verwarmen met een kruik). S avonds rond 19:30 douchen of badje en dan ook weer in het voorverwarmde bed. Hierdoor slaapt ze overdag 1 diepe slaap en s nachts ook goed (heb wel nog 2-3x voedingen). Geeft ons ook een stukje avond

    @Visje62 pcm rectaal? Verder geen tips helaas..
     
    LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  14. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben nu in de avond ook aan het uitproberen om haar rond 20 uur in bed te leggen. Vanavond sliep ze om 21.00 uur. Veel fijner dan weer in de draagzak en rustiger dan in haar wagen.

    @LittleSweetGreyBunny93 super leuk een jongen!

    Hier geen ervaring met migraine (gelukkig).
     
    Blue lady en LittleSweetGreyBunny93 vinden dit leuk.
  15. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hi dames,
    Even rustig gehouden hier. Was druk met laatste weekje werk en meest heftige migraine aanval sinds jaren. Eerlijk gezegd was het even 24 uur een hel. Alleen maar overgeven en huilend door gekomen van de pijn. Trok het echt niet. Gelukkig hield ik gister middag wel een oplos zakje paracetamol binnen en een drink bouillon waarna ik een paar uur kon slapen. Toch een beetje vocht. Maar man wat was dat heftig zonder mn medicatie. Gelukkig zorgde vriendlief goed voor me. Moest gisteravond gewoon huilen toen hij me kwam knuffelen omdat hij me zo zielig vond. Iets met hormonen? Haha.
    Tot zover mijn geklaag, maar hoop dit nooit meer mee te maken tijdens mn zwangerschap. Gelukkig maar eigenlijk dat jullie het niet kennen.
    Gelukkig nu weer aardig ok. Zo even zonnebrand scoren en laatste wasje draaien en lekker onze koffers gaan pakken. Morgen gaan we op vakantie.

    Zal nog even lezen hoe het jullie allemaal vergaat..

    Las al 2 boys onderweg weer. Leuk hoor! @Jeansflower en @LittleSweetGreyBunny93

    Ben ook erg benieuwd of het bij ons een jongen of meisje gaat worden.
     
    Blue lady en LittleSweetGreyBunny93 vinden dit leuk.
  16. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Wat leuk!!
     
    LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  17. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Bah wat rot die migraine! Ik ken wel migraine, hoofdpijn is zwaar maar vkt vaak wel redelijk mee, maar begin enorme vlekken te zien (even blind aan 1 oog) en daarna misselijk en veel overgeven. Ook net als jij vroeg in mn zwangerschap ook aanval gehad, daarna niet meer. Hopelijk jij ook niet meer!
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  18. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    @Visje62 hoe gaat het nu.
    En hoe gaat het met de rest?

    Hier wisselend ene dag erg last van krampjes andere dag beter. 28 okt eerste keer naar cb benieuwd hoe hij dan gegroeid is.
     
  19. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Me dochter is helemaal zindelijk nu

    Sinds haar 3de plas zindelijk overdag toen geen pamper meer om (2.5 kon ze het al maar te lui net zo makkelijk in de pamper bij 3 helemaal uitgedaan overdag 1 week vol ongelukjes beheerste ze het) maar poep werd probleem ging ze ophouden toen weer ff stapje terug in juli en toen alleen pamper om om te poepen in de gang bij wc daarna weer uit sinds 2 week gaat poep nu ook op de pot wc blijft nog ff dingetje maar al zo blij mee had dit omslag punt niet verwacht zo na de bevalling zo trots op haar
     
    Blue lady, xDaantje en Sanne25302 vinden dit leuk.
  20. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hallo!
    Hier een berichtje vanaf Kreta. Met mij gaat het heel goed. Heerlijk even bijkomen van alles en niks hoeven.
    Mn buikje zie je nu echt al een beetje.

    @Angelmom1 wat goed van je dochter zeg! Heerlijk eentje minder in de luiers.

    Hoe is het met de rest?
     
    Blue lady vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina