Gaan voor een nieuw wondertje 2021

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xMeliisz, 2 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames, fijn dat jullie mee komen kletsen! :D
    @Fringe ik temp nog steeds als je is wil spieken moet je gewoon op men balkje klikken :thumup:
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  2. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Dat klinkt niet als een zorgeloze zwangerschap, hebben ze de oorzaak van de vroege weeën kunnen vinden? En misschien een kans dat het bij een volgende zwangerschap weer gebeurd? Dat is voor beide al geen fijne start geweest.. En ja.. de baby is er niet gelijk, maar met jouw ervaring snap ik wel dat wachten veiliger voelt totdat je weer wat meer energie hebt. Je hebt ook nog een kindje om voor te zorgen, en als je dan weer zo'n zwangerschap hebt lijkt me dat heel pittig. En wie weet verloopt je tweede zwangerschap een stuk makkelijker, dat is je gegund.
     
  3. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    overprikkelende baarmoeder. Alleen gelukkig deed de ontsluiting het niet haha. Klinkt zo gek. Maar dit is de redding voor L geweest, met de bevalling mijn pech. Ja sommige zeggen dus dat nu mijn lichaam eenmaal weet hoe de ontsluiting werkt... Maargoed ik ben geen doemdenker. Voelt gewoon heel erg zonde nog langer te wachten. L is nu al zo’n gezelligheidskind, wordt helemaal blij van kindjes enz. Echt heel bijzonder om te zien
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  4. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Hier kwamen de babykriebels flink de kop op steken toen mijn collega zwanger werd. Haar eerste kindje en ze komt vaak om raad vragen. Ik was al lang overtuigd voor een 2e kindje, men partner nog niet. Maar ik heb sinds de dag dat ze haar zwangerschap aankondigde (ik wist het als eerste, zelfs voor haar partner :roflmao:) zeker elke dag laten vallen dat ik een baby of broertje of zusje wil. Men partner is uiteindelijk dus maar gezwicht :o::p
     
    Beausecret en wolkje1994 vinden dit leuk.
  5. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    @xMeliisz jullie weten wat jullie te doen staat :p
     
  6. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Ja snap ik, mijn test vandaag was ook nog helemaal wit, ook kruidvat, bleh niks aan.

    Jeetje heftig. :( Kan me wel voorstellen dat dat veel indruk maakt, niet wat je hoopt te zien.. Er komt wel steeds meer aandacht voor de partner tijdens de zwangerschap en bevalling. Misschien iets om de ervaring te bespreken met de verloskundige? Misschien helpen wat geruststellende woorden al, als hij daar voor openstaat.

    Knap dat je trouwens niet test, super spannend. Ik haal geen testen meer in huis heb ik met mezelf afgesproken. Voel ook een druk beneden, eigenlijk een naderend menstruatiegevoel, dus ik wacht tot na NOD mocht het dan nog nodig zijn.
     
    Fringe en noukie 1992 vinden dit leuk.
  7. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    @Beausecret knap dat je dat zo volhoudt ik heb echt een test probleem en ook een Tuur probleem .. ik laser streepjes op mijn testen geloof ik o_O
     
  8. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Haha ik herken het van de strepen laseren, maar ben er klaar mee. Als ik moet zoeken naar een streep is het duidelijk niks, jammer maar helaas. Geen testen in huis halen werkt voor mij het beste, want als ik ze in huis heb kan ik het niet weerstaan..

    Wat een lange weg heb jij trouwens al afgelegd naar een zwangerschap. Heb daar zoveel bewondering voor (weet niet of dit het juiste woord is,..), en daarbij elke keer het besef dat zwanger worden echt niet zo vanzelfsprekend is..
     
    noukie 1992 vindt dit leuk.
  9. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Precies dit! Ik heb dit dus ook. Mijn vriend werd er gek van
     
    Beausecret en noukie 1992 vinden dit leuk.
  10. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ja kan je zeggen ben echt diep gegaan. Na de diagnose werd ik echt zwaar depressief. Geen kinderen kunnen krijgen was mijn ergste nachtmerrie en daar werd ik zo maar even mee geconfronteerd. De diagnose kwam er eindelijk na zoveel jaren pijn, het monster kreeg eindelijk een naam en stond dan ook nog eens in de weg van mijn grootste droom. Het ging echt even niet goed met mij, maar ik heb het mooiste geschenk op aarde gekregen en dat is onze zoon. Ik hoop nu dat we meer geluk mogen hebben en het dit keer toch wat vlotter mag gaan. De kans dat ik opnieuw geopereerd moet worden is echter groot en ik voel de klachten nu alweer toenemen. Dat maakt me wel wat angstig, maar we blijven positief en hopen op het beste! :D:thumup:
     
  11. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Idd was alleen verrast zo vroeg al. Vorige ronde CD 13 een knal positieve test gehad en CD 14 ongeveer net zo als nu. Voorheen altijd CD 15 een positieve ovulatietest. Nu doortesten om te kijken wanneer hij weer afloopt
     
    noukie 1992 en wolkje1994 vinden dit leuk.
  12. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Ahh jeetje dat is ook niet niks, en het stomme is dat je niet kan testen of weet hoe ‘vruchtbaar’ jij of je partner is totdat je zwanger wilt worden.. en dan blijkt die pijn je dus idd ook nog daarin te belemmeren. Is er iets in geadviseerd na je eerste zwangerschap of moet je ‘gewoon’ eerst weer een x aantal keer proberen nu? Heb je meer kans op complicaties tijdens een zwangerschap of staat dat er helemaal los van als het eenmaal is gelukt? Ik duim voor je in ieder geval dat het zonder operatie gaat lukken deze keer, en een beetje sneller! ;)
     
  13. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Wat heftig zeg!! Laten we hopen dat het nu snel raak is en de rest je bespaard blijft dit keer
     
    noukie 1992 en Beausecret vinden dit leuk.
  14. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ja ik wil het zelf graag echt op een natuurlijke manier doen slagen. Ik denk niet dat ik zo geschikt ben voor de mmm en dan bedoel ik meer hormonale ‘supplementen’ en schommelingen. Na 6 maanden (dus nog 2 te gaan) ‘moet’ ik op controle komen om even te checken wat er allemaal wel of niet in mijn lichaam evolueert. Maar we zien wel wat de toekomst brengt, ik wil nog niet op de zaken vooruitlopen. Ik wil er gewoon vanuit gaan dat ik snel zwanger mag worden. Men partner liet laatst wel vallen dat als ik weer zo fel achteruitga hij wel wil dat we een pauze inlassen. Maar dat zou willen zeggen dat ik weer voor een paar maanden in de kunstmatige overgang moet en die pauze zie ik ook echt niet zitten. Voor mijn laatste operatie woog ik nog maar 43kg dus ik moet mezelf en men klachten ook echt wel goed in de gaten houden. Ik heb nu ook de verantwoordelijkheid als moeder dus ik moet extra goed op mezelf passen.
    Een zwangerschap zou juist gunstig zijn omdat dat juist heel mijn cyclus voor een hele tijd stil legt en laat dat nu juist zijn wat mijn lichaam nodig heeft :p het kan wel voor extra (pijn) klachten zorgen, vanwege verklevingen van oa darmen, banden enz. Maar pijn met een goede reden draag ik met liefde :D❤️
     
  15. DMOM

    DMOM Lid

    8 jan 2021
    32
    17
    8
    Vrouw
    Oeh het blijft spannend ga je vandaag ook testen?
     
    Fringe vindt dit leuk.
  16. Fringe

    Fringe Bekend lid

    5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    Ik ga vandaag niet testen, omdat ik afgelopen vrijdag negatief testte en daar word ik dan zo down van.
    Ik heb vandaag een drukke planning qua werk, dus hoop daar voldoende afleiding van te hebben. Ik probeer te wachten tot donderdag met testen..:oops:
     
    xMeliisz, Beausecret en noukie 1992 vinden dit leuk.
  17. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Ja, zeker goed blijven luisteren naar je lijf!! Snap dat je een pauze niet ziet zitten, elke maand is er 1 teveel voor je gevoel. Ben je wel eens naar een osteopaat geweest voor verklevingen? Dat werkte bij mij positief, maar had niet dezelfde klachten verder als jij natuurlijk..
     
  18. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Ik doe met je mee.. ik wacht tot vrijdag.
     
    xMeliisz en Fringe vinden dit leuk.
  19. MDvD96

    MDvD96 Fanatiek lid

    2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Oké even jullie mening.. Op 5DPO had ik de hele dag last van steken en pijn, erger dan een menstruatie voor mij normaal voelt. Nu vanaf gisteren ben ik met vlagen misselijk. Vanochtend met tanden poetsen moest ik 2 keer kokhalzen wat ik alleen herken van de zwangerschap van mijn dochtertje, daar heb ik dat de hele zwangerschap lang gehad. Vandaag ben ik 7/8 DPO. Zou ik kunnen testen? Want m’n gevoel schreeuwt zwanger, dus als dit echt van HCG moet komen dan zou er een tweede streepje moeten verschijnen toch?

    Blijft de test wit is het gewoon mijn hoofd die doet alsof
     
  20. DMOM

    DMOM Lid

    8 jan 2021
    32
    17
    8
    Vrouw
    je kan het proberen met de kv 2 voor 5 euro. En als hij negatief is kan je alsnog zwanger zijn en te vroeg hebben getest.
     

Deel Deze Pagina