Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Jeej! Deel 2 alweer meiden.
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 en wanneer wil je het M gaan vertellen?
    eerst een knaltest afwachten? Of nu gelijk al?
     
  3. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Leolove jij hebt het beter voor elkaar, ik moest om 4 uur nog gauw naar de winkels :roflmao: lekker vanavond meteen mee beginnen, is het hopelijk zsm weer weg.

    @lerana ben je er nog? ;)

    @Gootje1988 ben ik ook benieuwd naar :)
     
  4. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    M krijgt een cadeau van sinterklaas de 25ste en dan weet ze het. Ze vroeg net nog in de auto " ben je zwanger? " :roflmao:

    Jeetje deel 2 alweer!

    Ik ga ff slapen, ben sinds half 3 wakker :roflmao: rompertjes helaas nog niet binnen @daantje09
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 ben benieuwd of je zolang je mond dicht kan houden tegen haar. :p

    slaap lekker.
     
  6. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Gootje1988 aah nee :( hopelijk heb je het straks nog binnen.
     
  7. catseye

    catseye Actief lid

    4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hoera deel 2. Jullie zijn ook fanatieke kletsers ;)
    @Gootje1988 spannend de 25e vertellen

    Vrijdag is het hier sperma inleveren. En ik heb geen klachten. Ben aan het wachten tot het bruinverlies start vaak is dat 1 of 2 dagen van te voren.
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    voel je andere rondes ook niets?

    wanneer hoop je de uitslag te krijgen?
     
  9. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    Zo deel 2 ineens. Schiet op zo!
    @Meisje93 de lijst moet ook nog hierheen gekopieerd dan :)
    @daantje09 ja we gaan vanavond meteen beginnen. Ze heeft nu vooral nog vlekjes en pas een paar blaasjes. Maar het kan in ieder geval geen kwaad om er al mee te beginnen mocht het eigenlijk nog te vroeg zijn.
    @Gootje1988 echo voor de 25e zou moeten kunnen toch, dan ben je een week of 7 denk ik? Zo benieuwd hoe je dochter dan gaat reageren. Post kan makkelijk vanmiddag nog komen he.
    @catseye krijg je de uitslag dan al snel?
     
  10. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Nou dacht ik ff handig de lijst hier te plaatsen, kan je de oude berichten niet meer quoten en kopiëren heb ik geen kleur meer :rolleyes:
     
  11. catseye

    catseye Actief lid

    4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    @Meisje93 we hopen binnen twee weken uitslag te hebben. Spannend. En andere rondes voel ik vaak wel iets aan vage klachten maar is het ook nooit wat. Vorige ronde had ik zelfs rond 8 dpo bruinverlies 1 dag waarvan ik hoopte dat het een innesteling was maar helaas. Nu heb ik ongi krampjes. Bij jou al wat doorgebroken? Ik hoop het niet!
    @Leolove Beterschap voor je kleine meid!
     
  12. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    @catseye dank je wel!
    Ik duim voor je dat juist nu je niks voelt het wel raak mag zijn. Dat is wel wat ze vaak zeggen he, dat mensen die zwanger bleken juist helemaal niks voelde.
    @daantje09 mij lukte het ook niet dus dacht dat laat ik aan de experts over :roflmao:
     
  13. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Hey dames zeg zeg zeg niet zo snel he :eek: heel boek bijlezen en al een 2e deel.
    Ik wist niet dat je maar een aantal pagina's per topic kon. Dacht dat kan oneindig zolang we blijven kletsen.

    @Meisje93 Hmmm balen zeg :( hoop zoooo dat het niet doorzet. aan de ene kant wel fijn dat je overdag moet werken vandaag en morgen dan heb je al een deel dat je er niet aan hoeft te denken dan ben je met andere dingen druk bezig.

    Nee dat klopt dat zei mijn vriend ook al nu heb je ook niks aan hun want van hun uit hoor je ook niks. Maar vind het zelf ook heel moeilijk. hoef niet 100 vrienden te hebben maar vind het wel fijn als ik af en toe even weg kan en naar iemand toe kan gaan.

    @Leolove ohwww gerrum. onze dochter heeft tot nu toe alleen de waterpokken heel lichtjes gehad. maar is nu de laatste dagen ook niet erg lekker veel hoesten en alles.
    Hopelijk word je dochter snel beter. Gelukkig heb jij ze al gehad ja anders was het ook nog gevaarlijk voor jou en de kleine.

    @Nancydierengek hmm dat is balen zeg als het zo is. maar aan de andere kant had je dat ook wel verwacht. maar toch je gaat alweer de zoveelste ronde in. Duim voor je mocht het doorzetten dat de komende ronde voor jou raak is.

    Nouwwww dat zijn maar een paar testen he :p ahhaha sommige zijn wat donkerder inderdaad. maar zou zelf niet weten wanneer ie nu echt knalt. bij mij was het niet helemaal goed gegaan die ronde met testen. dacht een knaller en de week erop voelde ik de eisprong.

    @Gootje1988 jaaaaa Gefeliciteerd!!!! :D:D eindelijk weer meer roze.
    Ahhh wel jammer dat je je kado niet kon geven voor hij het wist. maar wel nu kun je wel al genieten samen van het idee :D
    Hoop dat de test mooi op gaat lopen.
    Na al die rare klachten qua soep enzo toen had ik het wel al door. maarja je weet maar nooit :p

    Snap heel goed dat je je rot voelt tegenover de andere meiden maar ondanks dat zij zijn ook heel blij voor jou!

    @catseye ben eens benieuwd naar de uitslagen allemaal!
    Hopelijk mag het toch raak zijn. ik voelde van te voren ook niet echt wat. dus zolang je nog niet ongesteld bent kan het allemaal!
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik zal uit mijn werk het lijstje hier naartoe verplaatsen. :D
    is niet zo moeilijk hoor. :p
     
  15. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Leolove whahaha :roflmao:

    @Meisje93 jouw truc is waarschijnlijk gewoon de computer ipv telefoon :cool::roflmao:

    @catseye heel spannend zeg, ben benieuwd of er wat uit de uitslagen komt waar jullie wat mee kunnen. Is deze ronde anders voor je gevoel?

    @Myhappyfamily ik begrijp het wel hoor. Ik heb 1 vriendin met kinderen die ik af en toe zie, niet heel vaak maar we appen wel. De andere vriendin heeft geen kinderen en ik merk steeds minder begrip. Ze begrijpt niet dat ik vast zit aan slaapjes en school bvb en dat het voor mij lastiger is om naar haar te komen. Ze vraagt nu nooit hoe het gaat, heeft geen idee hoe ver ik ben, en dat is ook kwetsend.
     
  16. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad. We hoeven elkaar niet elke week te zien maar gewoon een appje hoe het gaat enzo kan toch geen kwaad denk ik dan. Maar inderdaad veel die geen kinderen hebben snappen dat niet. Genoeg ook wel gelukkig. Maar je merkt dat je soms dan toch uit elkaar groeit en dat is jammer. Terwijl ik heb zoiets jij blijft toch dezelfde jij alleen je hebt dan een gezin.
     
  17. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    @daantje09 ja dat is echt niet leuk he. Dat onbegrip. Hier heeft nu gelukkig bijna iedereen kinderen. Een vriendin kom ik ook nooit meer, die vriend wil geen kinderen. En hun huis is dus ingericht als meubelgids. En die zei dus tegen mij toen ik zwanger was van A dat ze t maar vervelend vond als d'r zus kwam met d'r twee kinderen omdat die overal aanzaten en dan stonden er vingers op. Nou toen voelde ik me heel welkom om daar met A te gaan komen.
    @Myhappyfamily ja juist een appje is zo gestuurd. Ik vind wel dat ik wat veranderd ben omdat m'n prioriteiten anders liggen en als er iemand aan A komt word ik boos :p Terwijl je daarvoor echt moeite moest doen me uit de tent te krijgen
     
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @catseye spannend hoor. Ben benieuwd naar de uitslag
    Duim heel hard voor je, dat het nu eindelijk raak mag zijn.

    @Myhappyfamily ik hoop het ook niet. Maar ga er wel vanuit.

    ja dat zou wel erg fijn zijn! hopelijk vind je iemand :)
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    #19 Meisje93, 28 okt 2017
    Laatst bewerkt: 28 okt 2017
    @daantje09 haha nee hoor. Zit altijd op mobiel!

    Bij mij is helaas lijstje ook zwart. :(
    Had hem over moeten zetten, toen topic nog niet op slot was.
    Zal het zo wel doen.
     
  20. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja heb het nu al moeilijk ermee hahaha wil ook zo graag m'n zus, ouders en schoonouders bellen!

    Jaaa dankjewel! Inderdaad we zijn echt super gelukkig ermee!
    Nou dat van die soep, stiekem hoop je het wel maar je gaat er niet meer vanuit
     

Deel Deze Pagina