Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Nancydierengek wowww gefeliciteerd! Wat een heerlijk mannetje. Lekker genieten ervan!!

    Ik probeer vanavond te reageren. Drukke en niet zo een fijne week met L gehad.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  2. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    @Nancydierengek gefeliciteerd! Wat een prachtig mannetje!

    Hier momenteel te druk in m'n hoofd en ook met M, heb er een topic over geopend in schoolkinderen en pubers.
    Ze heeft een lichte hersenschudding :(
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  3. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ik las het op Facebook. Wat verschikkelijk zeg. Hopelijk doet school er iets aan.
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat erg! Groot gelijk dat je haar even thuis houdt.
    Veel beterschap voor haar. en hoop dat school goede actie gaat ondernemen.
     
  5. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Gootje1988 ik lees het net van je dochter. Verschrikkelijk Zeg!! Beterschap voor je kleine meid. Lekker thuis laten deze week. Hopelijk doet de school er snel wat aan.

    @Nancydierengek zie net je buikschildering nog. Erg leuk was die geworden :D nog net optijd kunnen maken.

    Lekker aan get genieten van jullie gezinnetje :D

    @lerana ik zou ook kijken voor een andere fysio. Het moet wel helpen he en niet nog erger maken.

    @Meisje93 goedzo dat je naar je lichaam luisterd. Nog even en dan is de kleine er. Ben zo benieuwd!


    Hier is zijn vriendlief en L weer bijna beter. L eet weer iets beter en is weer stuk vrolijker. Afgelopen week 2x huisarts en 1x hap geweest met dee. Had het RS virus, dubbeleoorontsteking en keelontsteking :( ook nog doorkomende tanden. Germ alles tegelijk.
    Ze was de laatste 2x qua gewicht al onder de middenlijn op jet CB. Eerst zat ze erboven. Zal nu al helemaal gezakt zijn. Is amper bij gekomen sinds 2 maanden geleden. Hopelijk blijft her nu beter gaan. Ze is al zeker een maand ziek.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  6. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja had zo slecht erdoor geslapen dat ik vannacht echt in diepe slaap was. Ben nog steeds boos en moet dat jongetje echt niet zien op schoolplein want ik ben zo in staat hem aan z'n oren te trekken en te vragen waar hij in hemelsnaam mee bezig is!

    Hoe gaat het met jou? Je buikje groeit zeker ook al super mooi?

    Dankjewel, heb 31 januari een gesprek met de juf en directrice. Ben benieuwd waarmee ze gaan aankomen.

    Jeetje bij jou kan het elk moment gebeuren! Spannend zeg! Ben nu nog steeds erg benieuwd wat het word!

    Dankjewel! Ja als school er niks aan doet dan ga ik wel verdere stappen ondernemen. Komt goed :)

    Jeetje wat heftig zeg alles zo tegelijk! Die kilootjes komt ze wel weer bij straks al is het wel naar als ze zoveel afvalt. Beterschap met haar!

    Hier morgen weer naar het cb. Denk inmiddels 8 kilo al drinkt ze de laatste 2 weken ook slecht maar goed zien we morgen wel. Ze zal ook wel 68/69 cm zijn denk ik :)
     
  7. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ik heb de fysio stop gezet bij deze.. voelde me ook niet fijn bij die man.. zag er gister zo tegenop op dus heb t maar afgezegd. Nu de vk vragen welke ik dan beter kan gaan..

    Ah jeetje wat zielig zeg zoveel tegelijk! Ze heeft wel echt pech :( hopelijk gaat het nu beter met haar en valt t mee met wat ze is afgevallen!

    Nogmaals sterke voor je meisje! Hoe is t nu met haar zelf?
     
  8. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ow hopelijk is er een fysio waar jij je wel op je gemak bij voelt wel redelijk belangrijk
    Hoe gaat het met je huisje?

    Dankjewel, misselijkheid is nog steeds aanwezig dus domperidon heeft ze echt nodig anders krijgt ze niks naar binnen of komt het er heel snel weer uit.
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily ah arme L.
    Hopelijk sterkt ze nu weer goed aan.
    Ze heeft het flink te pakken gehad zeg. :(

    @Gootje1988 ben ook benieuwd! Echt niet normaal dit. En dat op deze leeftijd al. :eek:

    Ja einde komt nu echt in zicht. Zo fijn.

    @lerana hopelijk vind je spoedig een nieuwe fysio, die je wel goed kan helpen.


    Vanochtend controle gehad. En poging gedaan om te strippen. En dat is gelukt! :)
    Heb 1cm en hoofd lag goed diep.
    Kom maar op baby, we zijn er klaar voor. ❤
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  10. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Er komt eindelijk wat vordering in! Hoop eind volgende maand zeker er wel in te kunnen.

    Ahh zo zielig zeg! Hoe is ze er verder zelf onder?

    Ohhh zo spannend!!! Flink aan de wandel dus jij! Hopelijk komt de kleine snel!!!
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana E. is een dagje bij oma.
    Dus ben als een bezetene mijn huis aan het schoonmaken. :roflmao:
     
    miniVosje en Phoebe vinden dit leuk.
  12. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohhh zoooooo spannend!!! Hoop zo dat de kleine snel komt hahaha ben echt nieuwsgierig of t er jongen of meisje is! Deed t strippen geen zeer? Ze zeggen vaak als t niet pijn doet het wel effectief is toch
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik hoop het ook! Hij was iig erg tevreden.
    Het is een heel gek gevoel. Alsof hij keihard op je blaas drukt.
    Zat ook bloed aan zijn handschoen en dat was zeer positief.
    Als het gerommel niet doorzet, mag ik vrijdag weer langskomen om te strippen. :)
    Ja wij zijn ook zo benieuwd wat het is.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  14. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Nou we gaan gewoon hopen dat het wel gaat doorzetten! Is het gerommel wel gewoon op de zelfde manier nog?
    Plaats je wel als t zover is zsm een update hahah :p
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja nog niet heviger geworden. Bij E. was ik op vrijdag gestript en zette het gerommel niet door. En zaterdag op zondagnacht begon het pas.
    Zal ik doen. Als het weer een beetje net zo verloopt zal ik updates plaatsen t/m 8cm :roflmao:
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  16. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ah super! Schiet al op dus.

    Ze is erg boos op hem en zegt dat ze hem niet gaat vergeven en geef haar daar groot gelijk in.

    Erg hé.. M Heeft nog nooit een kindje bewust pijn gedaan dus ze snapt het zelf niet dat een kindje dat kan doen bij een ander...

    Owwww spannend! Merk je iets of nog helemaal geen verschil?
    Ik vond strippen zo pijnlijk elke x...
     
  17. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahaha ben zo benieuwd! Had je nog een app gedaan :p

    Nou groot gelijk! Hoeft ze ook niet hemnte vergeven ben echt benieuwd wat ze hier verder mee gaan doen!
     
  18. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Gootje1988 hopelijk doen ze er iets mee op school. Zou niet fijn zijn als je dochter straks niet meer met een fijn gevoel naar school gaat.

    Hier alles goed. Ja buik begint nu echt wel te groeien zal van de week nog een foto maken.
    Ik voel hem ook regelmatig nu (2 a3 keer op de dag) dus dat is heerlijk.
    Verder gaat het allemaal zo makkelijk dat ik soms echt vergeet dat ik zwanger ben. Maar ik probeer vooral te genieten.

    @lerana hopelijk heb je snel een andere fysio. Wel goed van je dat je de keuze hebt gemaakt om niet meer te gaan. Als het niet goed voelt.

    O je huisje begint al ergens op te lijken. Krijgen we straks op fb ook foto's te zien als het af is?

    @Meisje93 wat houd strippen in? (Over zwanger worden weet ik inmiddels alles, maar alles daarna...)
    Ik begrijp wel dat het nu snel kan gaan. Spannend zeg.
     
  19. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Nee inderdaad, er stonden vanmiddag 3 vriendinnetjes voor de deur met een kaart van de klas. Dat kreng wou eigenlijk er niks op zetten zeiden ze maar moest van de juf dus hij had erop geschreven beterschap en sorry.
    Hoorde ook dat hij vandaag weer een meisje had geslagen...

    Nee inderdaad, gelukkig heeft ze veel vriendinnetjes en vriendjes dus dat scheelt een hoop.

    Ben benieuwd! Wat fijn zeg! Alleen maar fijn ook dat het zwanger zijn zo makkelijk af gaat, beter dan allemaal klachten.

    Strippen dan gaan ze in je bmm en dan maken ze de vliezen los van de baarmoederwand met vingers zodat het mogelijk de bevalling op wekt. Dit kan dus alleen als je ontsluiting heb.
     
  20. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaaa ik zal foto's plaatsen op fb als t allemaal klaar is :)
    Wat fijn dat het je allemaal gewoon goed af gaat! Veel fijner dan allemaal ongemakken! Jullie waren ook al zo lang aan t wachten hierop dat dit toch wel makkelijk mag gaan en mag mee zitten toch :)

    Pfff mn nek haren gaan ervan overeind staan word je toch zo boos van!!!! Kan dat kind niet naar een andere school ofzo aangezien die door blijft gaan! T is dat het niet mag maar het liefst doe je m toch zelf wat ook :evil::mad:
     

Deel Deze Pagina