Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Fijn dat de juf al verplichte dat hij er wat op moest schrijven. Zo te horen wil school er dus wel iets aan gaan doen. Helaas zijn zulke kinderen niet de makkelijkste (en de ouders meestal ook niet)
    Zolang school achter jullie staan, denk ik wel dat het goed komt
     
  2. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Echt hé die heeft volgens mij echt speciaal onderwijs nodig en anders gewoon parnassia
    Ik moet mij inderdaad inhouden als ik hem de volgende keer weer zie
     
  3. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja maar hij heeft dus totaal geen schuldgevoel.
    Als de school niks doen dan zijn ze nog niet klaar met mij en ga ik verdere stappen ondernemen.
    Ze moeten wel de veiligheid van mijn en andere kinderen kunnen garanderen
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 mwa nog steeds de welbekende voorweeën. Wachten het rustig af. :)
    Pijnlijk vond ik het niet, maar wel een heel raar gevoel.

    Nou ja zeg! Dat joch leert er ook echt helemaal niks van.
    Zo'n persoon mogen ze echt hard aanpakken van mij.

    @miniVosje Hier een uitleg wat strippen is.
     
  5. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Pff ja en zn reactie over t kaartje maakt me alleen maar bozer! Ik kan er niet over uit dat hij dus blijkbaar gewoon in de klas zit en door kan gaan met waar die mee bezig is als dit al zo lang en zover door gaat en zelfs nadat t bij je dochter gebeurt is weer bij 2 andere meiden en nog zit die in de klas bizar!

    Kleine uk meld je nu maar snel :p
     
  6. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Meisje93 en @Gootje1988 bedankt voor de uitleg. Weer iets wijzer

    @Meisje93 in het artikel staat dat ze het normaal pas bij 40 weken doen. Hoezo bij jou eerder.

    Hier vandaag een 20 weken dansje!!!
     
    Meisje93 vindt dit leuk.
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @miniVosje woehoe de 20 weken! ❤

    Klopt, vaak doen ze het pas met 40/41 weken.
    Meningen zijn erover verdeeld of het daarvoor wel effectief zou zijn.
    Huisarts kwam zelf met het voorstel om met 38 weken te gaan strippen. En heb er mee ingestemd. En als het geen effect geeft, heb ik het iig geprobeerd. :)

    Vanochtend trouwens ook de slijmprop verloren, al zegt dat nog niet superveel.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  8. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hoe gaat het nu? Al weeën of vandaag nog een strip poging?

    Ik heb de wijkagent nog een bericht gestuurd op advies van de politie, ben benieuwd.

    Jaaa super! Over de helft nu! Hopelijk gaat de laatste helft net zo fijn als de eerste.

    Ja echt hé.... Ik ben zo benieuwd hoe dit gaat aflopen ...
    Ik hoop in ieder geval dat M geen psychische schade hieraan over gaat houden want dat zou ik het ergst vinden.

    Hier gaat het goed op een onwijs huilerig hangerige bijterige en kwijlerige baby, gisteren het eerste tandje gespot!
    Kan A niet eens neerleggen op d'r speelkleed of ze huilt alsof er een moord is gepleegd dus als resultaat zit ik continue met haar op schoot :rolleyes: ook heeft ze staan ontdekt aan de handen dus dat is natuurlijk ook veel leuker dan op buik en rug liggen.. :p
     
  9. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Wat vervelend dat A zo huilerig is. Hopelijk gaat het snel beter.

    @Meisje93 is al 2 dagen stil. Zou het zijn begonnen...
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @miniVosje nee hoor. Beeb zit nog heerlijk warm in mijn buik.

    @Gootje1988 Yep gisteren opnieuw gestript. Als het nu niks doet.
    Ga ik pas met 40wk weer strippoging doen denk.
    Beeb is er dan duidelijk nog niet klaar voor. ;)
    Al antwoord van de wijkagent gehad?

    och zo rot die doorkomende tandjes.
    Druppeltjes van VSM werkte hier supergoed.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  11. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Voorlopig nog niet vrees ik. Ze heeft staan ontdekt als we d'r handjes vasthouden en wil dit nu de hele dag door doen ook... :oops: werken we niet mee dan blijft ze net zolang huilen :roflmao:

    Nou hopelijk gaat het toch nog beginnen! Inderdaad anders is hij/zij er niet klaar voor.
    Nee helaas nog niet

    Ja ze is hier volop met de bijtring in de weer :)
     
  12. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @lerana goed dat je de fysio bij diegene hebt stopgezet. Het moet je helpen en niet alleen nog maar pijn geven. Hopelijk vind je snel een goeie.

    Ben benieuwd morgen wat ze weegt. Ben er bang voor dat ze niet veel bijgekomen is. Is nu weer aan het snotteren en aan het hoesten. En dan ook nog morgen prikjes helaas.

    Schiet gelukkig al goed op in je huisje nog ff en dan kun je erin.

    @Meisje93 balen dat het strippen niet geholpen heeft. Kleine spruit zit nog heerlijk warm bij jou. Denkt no way dat ik in dit weer naar buiten kom :p

    @Gootje1988 goed dat je meisje kwaad op die jongen is. Het is niet niks wat hij gedaan heeft.
    Vind her nog laat voordat je een gesprek hebt moet ik zeggen. Maar beter als helemaal niet.
    Wel lief dat ze moeite gedaan hebben om een kaartje te schrijven. Lief dat die vriendinnetjes het zijn komen brengen. Zal haar goed doen.
    Vind het wel erg dat hij andere kindjes blijft plagen.

    @miniVosje woehoew de 20 weken gepasseerd!! Fijn dat je je zo goed voelt. Heerlijk he die bewegingen!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  13. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey meiden!
    Zo hier weer is een berichtje van mij.
    Drukke wen week achter de rug met de kraamhulp.
    Veel geleerd ook.
    Helaas kwam alleen mijn borstvoeding niet goed op gang.
    Ik heb wel voeding maar veelste weinig.
    Aan de borst voeden was geen doen kindje moet dan te veel moeite doen om er melk uit te krijgen en daardoor lied hij mijn tepel steeds los.
    Toch vaak nog geprobeerd met de kraamhulp maar mijn tepels gingen er helemaal stuk van met het opnieuw aanhalen steeds.
    Ik kolf nu steeds en naast mijn borstvoeding die we hem kunnen geven krijgt hij poedervoeding. Zodat hij genoeg binnen krijgt.

    Echt veel geleerd deze dagen.
    Al was het maar hoe je zo’n kleintje moet vast houden. Of hoe in bedje leggen. Hoe verschonen, hoe in badje doen enz enz.
    En nu nu doen mijn vriend en ik alles als of we dit altijd al gedaan hebben.

    Wat genieten wij van ons kindje. Echt is zo iets moois.
    We zijn zo dankbaar.

    @Meisje93
    Ow spannend bij jou.
    Lees dat de kleine nog warm in je buik zit.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 Hoe gaat het nu met je meiden?

    @Myhappyfamily en is de kleine meid nog aangekomen?
    De prikjes kan je altijd uitstellen heh als het niet goed voelt.

    Veel te lekker! ;)

    @miniVosje ben je al met de babyuitzet en kamertje begonnen?

    @Nancydierengek Wat vervelend dat het met de borstvoeding nog niet zo gaat, zoals je zou willen.
    Hopelijk mag het snel beter gaan.

    Lekker genieten jullie!
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  15. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Spullen voor het kamertje (bed, commode box en kast) staan allemaal. Verder nog niks gedaan of gekocht. Er komt zoveel mijn kant op. Familie, schoonfamilie, een vriendin en vanuit werk. Dus ik kijk over 2 of 3 maanden wel wat ik nog nodig heb.

    @Nancydierengek balen van de borstvoeding, maar geniet lekker van je kleine jongen.

    @Meisje93 hoe gaat het met jou . Zijn de voorweeen nog uit te houden?

    @lerana al een nieuwe fysio gevonden?
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  16. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Nancydierengek balen van de borstvoeding. Ik heb altijd de fles gegeven maar kan me voorstellen als je dat heel graag wilt doen dat je echt baalt. Het is toch een momentje voor jullie 2. Gelukkig kun je wel nog wat kolven
    Lekker genieten van je zoon!!

    @Meisje93 hoe voel je je verder?

    @lerana al een andere fysio kunnen vinden?

    @miniVosje wel lief dat je vanalles krijgt van iedereen. Het kamertje heb je al. Is ook het belangrijkste.

    @Gootje1988 hoe gaat het nu met M?

    Hier vandaag met L naar het CB geweest. Ze was net geen halve kg bijgekomen de laatste 3 maanden :( baal der wel vaan. Maar niks aan te doen helaas nu ze zo ziek is geweest. De arts zag weer wat iritatie in het oortje en in het keeltje wat rood :(. Nog geen ontsteking maar wel opletten als ze weer koorts krijgt meteen naar de huisarts. Ze zag en hoorde wel aan de longetjes dat de verkoudheid wat ze nu weer heeft pas vers is. Daarom besloot ze de vaccinatie nu niet te zetten maar te wachtem dat ze beter is dan moet ik meteen bellen. Ook mede omdat ze al 1,5 maand ziek is dus de weerstand ook heel laag.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @miniVosje wat lief dat je vanalles krijgt!
    Scheelt weer een hoop qua aanschaf.

    Ja hoor die zijn nog wel uit te houden. Al beginnen we echt ongeduldig te worden hier. :p

    @Myhappyfamily Ze is iig wel iets aangekomen. Maar snap dat je ervan baalt. Oei hopelijk zet er niet weer wat nieuws door.
    Verstandig om de vaccinatie nog even uit te stellen.

    Voel me wel aardig. Lichamelijk word het nu wel echt zwaarder. Maar nog heel even. :)
     
  18. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja vond ik ook maar inderdaad iets dan helemaal niets
    Ja ze vond het super leuk en lief.

    Jeetje dat is niet veel. Misschien anders bij de huisarts een doorverwijzing vragen naar kno arts of kinderarts? Zolang blijven kwakkelen is ook niet goed hé.. Beterschap met d'r!

    @Nancydierengek geniet maar lekker van je mannetje! Tijd vliegt zo hard. Betreft borstvoeding hier hetzelfde verhaal. Legde haar wel aan maar meer dan een paar druppels kreeg ze niet binnen maar wat ze had dat had ze maar binnen. Met M had ik ook geen borstvoeding dus had het wel verwacht toen.

    Wat lekker dat je zoveel krijgt! Scheelt weer erg in de portemonnee!

    Tijd dat de baby komt....! Had hem/haar wel verwacht deze dagen hahaha wel knap je positieve instelling, ik kon er op het laatst echt niet meer tegen door die hitte en pijn.
    Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten

    @lerana druk in je huisje? Hoe gaat het je?

    Hier gisteren M weer naar school geweest, ging goed gelukkig.
    Nog niet meegedaan met gym want dat vond ik nog niet verstandig, komt volgende week wel weer.

    A is nog steeds erg huilerig... Erg vermoeiend mja zoals ze zeggen " het is een fase...." dus dat blijf ik maar 300x op een dag in m'n hoofd aan het opzeggen :rolleyes::roflmao:
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 Ik eerlijk gezegd ook wel.
    Wie weet! :) Wachten 'geduldig' af.

    Fijn dat het goed ging op school! Hoe vind ze de confrontatie met die jongen?
     
  20. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Gootje1988 fijn dat het goed ging op school. Voelde ze zich wel weer een beetje op der gemak op school?

    @Meisje93 nog echt maar heel even en dan kun je genieten. Hopelijk gaat het erna weer een stuk beter lichamelijk.
     

Deel Deze Pagina