Gaan we weer…

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mimi87, 9 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63
    Ik zit in een iui traject (in eigen cyclus zonder hormonen) 23 nov positieve ovulatietest gehad (staat hier nog ergens in een topic) 24 nov 2e iui behandeling gehad. Dus 26 nov 1dpo.

    Nu ben ik vandaag 14dpo en heb ik heel licht getest (naar mijn mening kan dit nooit goed aflopen) gisteravond een test gedaan maar die heb ik weggelegd (er staat wel een streepje, maar kan ook het bekende penstreepje zijn) Vanochtend een test gedaan en er verscheen echt heel licht een streepje binnen de 5 min.


    Nu heb ik vanaf dinsdag ook heel licht bloedverlies alleen als ik ga plassen is het lichtroze. Ik word echt helemaal gek! Vorige maand dit dus ook gehad met een positieve test (ook in dit topic) en toen zette mijn menstruatie dus vanaf 11dpo door! Ik ken mijn lichaam als geen ander (ook een korte luteale fase meestal 14 dagen na positieve ovulatietest ongesteld) gyn al gebeld. Als het morgen niet doorzet kan ik dus een bloedtest doen.



    Wie heeft dit ook gehad? Tis mijn tweede iui behandeling. Van mijn dochter 9 jaar geleden totaal geen bloedverlies gehad en testte op 10 dpo al goed positief.

    Wat denken jullie? Ik weet uiteraard dat ik moet wachten…. Maar geduld :) is ver te zoeken. Zal de foto’s toevoegen. De onderste is uiteraard van gisteravond. Miss heeft er wel iets gezeten, maar weer niet goed?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Voor 14 dpo vind ik je test inderdaad erg licht :( hier ook meerdere keren (te) laat positief getest na een behandeling (ivf) en dit is nooit goed afgelopen. Ik denk dat er wel iets zit/heeft gezeten maar misschien al vroeg is misgegaan. Ik hoop echt dat je straks het tegendeel gaat bewijzen en je gewoon zwanger bent!

    Veel sterkte met afwachten en hopelijk heb je gauw duidelijkheid.
     
  3. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63

    Dank je wel! Helaas toch ongesteld geworden en flink gebloed :(

    Ging er zelf ook al vanuit dat dit niet goed zou aflopen. Op naar de 3e ronde.
     
  4. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Sorry ik kreeg geen melding. Wat ontzettend verdrietig dat het mislukt is. Hoe voel je je nu?
     
  5. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63
    Geeft niet, het gaat goed!! Morgen mijn derde iui behandeling! Hopelijk lukt het deze keer wel! Het aparte is toch echt dat ik steeds licht positief test, maar uiteindelijk loopt het dan toch verkeerd af? Morgen maar even met de gyn overleggen.
     
  6. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Spannend, heel veel succes!

    Waarschijnlijk is er wel een bevruchting en innesteling, want anders zou je uiteraard geen streepje hebben, maar gaat het heel vroeg mis. Hopelijk gauw een goede zwangerschap! ❤️ Fijne kerstdagen!
     
  7. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63
    Lees nu pas je berichtje! Ben op vakantie haha. Feestdagen zijn inmiddels voorbij haha. Dan maar een mooi 2022 gewenst! <3

    Zoals het er naar uitziet kan ik zondag weer testen! Ben benieuwd….
     
    Krv vindt dit leuk.
  8. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Voor jullie ook! Hopelijk begint het jaar top met een positieve test zondag! Hoe gaan de wachtweken je af?
     
  9. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63
    Inmiddels terug van vakantie. Nou helaas dus vandaag ongesteld geworden. Op naar ronde 4 :(

    Nu laatste poging iui daarna wordt het ivf. Tenzij de arts nog een paar keer wil doorgaan. Maar doe iui in eigen cyclus zonder hormonen. Arts wil geen hormonen gebruiken ivm dubbele baarmoeder vandaar die 4 pogingen.
     
  10. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63
    Ik lees nu even jouw onderschrift. Ook veel meegemaakt zeg! Gaat allemaal niet in je koude kleren zitten!
     
  11. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Ah wat ontzettend balen zeg!! :( ik hoop echt dat het snel lukt en je ivf over mag slaan!

    Ja het is een hobbelige weg, maar het is het 100% waard als ik naar m'n zoontje kijk. Ik denk dat dat ook de reden is dat we niet opgeven, er kan zoiets moois uit zoveel verdriet en pijn komen. ❤️
     
    Sass25 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina