Gaat dit wel goed :(?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dubbeltje, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hey allemaal...

    Al vroeg had ik een streepje op mijn kruidvat 2v5 test... Dit streepje liep mooi op...Ook heb ik 9 dpo al een positieve digitale gehad die 1-2 weken zwanger zei....

    Gisteren ochtend was mijn test ineens lichter met ochtendurine, maar ik had de avond ervoor wel veel gedronken, dus ik heb later met de tweede urine weer getest. Had tot die tijd nog niks gedronken!! Deze was wel weer mooi... Nou heb ik vanmorgen weer getest en hij is in ieder geval weer niet donkerder in vergelijking met 48 uur geleden...Ik ben nu zo bang dat het mis is...... Willen jullie even meekijken? Misschien iemand die ook zo'n rijtje had waarbij het toch goed was? Het is namelijk niet dat ze super licht zijn of heel snel aflopen..... Maar voel me zo rot nu:(

    De onderste is dus van vanmorgen met ochtend urine, die erboven is van gisteren met tweede urine (zonder gedronken te hebben), die 2 daarboven zijn van het weekend en dan had ik dus ongeveer 1-2 uur later getest dan normaal...

    Oh...ben zo bang nu..... :(
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. miss84

    miss84 Bekend lid

    2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het mooie testen hoor!
     
  3. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Maar ze moeten toch oplopen?
     
  4. podiki25

    podiki25 Fanatiek lid

    18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ze moeten niet blíjven oplopen. En je maakt niet elke dag HCG aan, dus het schommelt. Stop met testen, geen enkele VK of gyn gaat dit als een goede manier zien om een eventuele miskraam op te sporen. Geniet van je prille zwangerschap! Gefeliciteerd!
     
  5. Truelove

    Truelove Fanatiek lid

    30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik teste met deze testen vaak smiddags duidelijker dus denk dat het er netjes uit ziet hoor
     
  6. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Als je nu weer een digitale zou doen geeft ie zeker 2-3 aan en loopt mooi op dus... Die streepjes zijn altijd moeilijk in te schatten... Kan aan je urine liggen kan aan de kleur van de vloeistof liggen in de test... Als je echt een oplopend resultaat wil zien zou ik een digitale doen en dan daarna niet meer testen maar afwachten:p

    Succes meid!! Slopende weken zijn dit altijd!
     
  7. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    @Podiki
    Voor zover ik hier altijd gelezen heb moet hij wel elke 48 uur oplopen in het begin. Ik ben net over mijn nod heen...Ben trouwens ook niet van plan een vk hierover te bellen ;)....
     
  8. Marlijn82

    Marlijn82 Fanatiek lid

    28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Die van mij stonden ook een dag of 2-3 "stil" en nog steeds zwanger. Maar het kan natuurlijk alle kanten op, zekerheid heb je nooit.
     
  9. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Truelove:
    Ik test smiddags ook beter, maar ik kreeg net te horen dat ik het dan niet kan vergelijken met mijn andere testen...

    Maantje:
    Kan inderdaad dat hij dat aangeeft, maar te test is alsnog niet meer opgelopen en dat baart me zorgen... Hihi ja afwachten wilde ik inderdaad gaan doen na mijn nod...tot het lichtere streepje, die gooide alles in de war en nu ben ik doodzenuwachtig...
     
  10. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Heb je daar toevallig een foto van? En was dat ook rond nod?
     
  11. LianneE

    LianneE Niet meer actief

    Hey dubbeltje,

    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik sluit me aan bij anderen: stop met testen!! Ik snap het helemaal dat je het doet (het is zo makkelijk als ze in de kast liggen en zo goedkoop zijn ;)) maar je wint er niks mee. Als het fout gaat, gaat het fout en daar doen testen niks aan..en het zegt niks. Mijn MvM knalde als een gek en toen bleek ik al 2 weken rond te lopen met een MA. Niet om je bang te maken, maar gooi de testen ver weg in een hoekje en probeer te genieten :D
    Het HCG schommelt inderdaad en houdt zich niet strak aan de klok ;)
     
  12. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hcg hormoon schommelt niet hoor, moet oplopen en niet minder en dan weer omhoog dus dat is onzin.
    Jou testen zien er goed uit hoor meid.
    Echt niet om je zorgen te maken. Maar snap je gevoel helemaal meid.

    Knuff en hoop dat het gewoon lekker blijft zitten
     
  13. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Lianne
    Bedankt voor je reactie,

    Ik weet dat de testen niks veranderen aan een eventuele vroege mk, maar ik heb dan liever dat ik het zo snel mogelijk weet...En als de testen gaan aflopen weet ik genoeg...Maar ik snap je wel hoor, ik zou hetzelfde tegen iemand anders zeggen haha :p. Maar jij zegt ook al dat hcg schommelt, ik lees hier op t forum alleen dat hcg niet schommelt, alleen de concentratie van hcg in je urine... Alleen heb ik niet veel gedronken, gisteren na 18:00 maar 2 glazen...
     
  14. Truelove

    Truelove Fanatiek lid

    30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik snap het elke keer testen wel.. Ik had dat ook heel erg..
    Die angst.. En af en toe nog.. Maar weet je probeer te genieten van het moment van nu.. Je bent zwanger!
    Mocht het toch misgaan wat ik niet voor je hoop dan heb je helemaal niet kunnen genieten van dit moment!
     
  15. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik snap het helemaal!! En weet hoe onzeker je kan zijn! Maar probeer niet meer te testen en zolang je geen bloedverlies hebt gewoon positief denken en vooral NU ben je zwanger!!! Wat er over een uur/dag/week/maand gebeurd weet helaas niemand:(

    Succes meid!! Ik moet ook wel even erbij zeggen dat ik de testen van kv niet meer vind wat ze zijn geweest....
     
  16. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    @Truelove:
    Weet je, ik was helemaal niet bang dat het mis zou gaan en had echt vertrouwen in deze zwangerschap. Alleen nu door de testen durf ik echt even niet te genieten, dan komt de klap straks nog harder aan als het wel mis gaat... Hij zal toch moeten gaan oplopen de komende dagen...En dan kan ik altijd weer gaan genieten :)

    @Maantje:
    Klopt helemaal hoor! Ik heb nog een foto van het kv rijtje van bij mijn tweede en die is heel anders. Sowieso veel bredere streepjes en anders van kleur... Alleen liepen ze om de dag wel netjes op. Ik hoop dat dit gewoon aan de testen ligt. Twijfel of ik mvm moet afzeggen of verzetten...
     
  17. Marlijn82

    Marlijn82 Fanatiek lid

    28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Even een foto voor je gemaakt. Ik dacht dus zelfs dat ie afliep om daarna een knaller te krijgen. Mocht daarna niet meer testen van mezelf.
     
  18. Sparky

    Sparky Niet meer actief

    Klopt idd niet dat je hcg schommelt. Sterker nog het loopt als het goed is 24 uur per dag op. Per 48 uur verdubbeld het ongeveer.

    Maar die exacte metingen werken bij bloedtesten.

    Met urine werkt het anders want het is nooit exact even geconcentreerd als de keren ervoor of erna. Hierdoor kunnen testen idd wel schommelen.

    En wat ook klopt is dat die testen niet meer zijn wat ze ooit waren. Hopelijk morgen gewoon een donkerdere test. Zolang de test niet licht is heb ik hele goede hoop voor je hoor. Morgen is hij vast donkerder! :)
     
  19. Moli

    Moli Niet meer actief




    dubbeltje je loop veeeeeeeelste hard van stapel!! ik zie wel verschil in de test van 11 dpo en de test van nu. hcg kan er ook 72 uur over doen om te verdubbelen. laat het los!
     
  20. Marlijn82

    Marlijn82 Fanatiek lid

    28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    28-7 was nod trouwens
     

Deel Deze Pagina