galega offinciales ( goat's rue of geitekruid)

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Elenavs, 17 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elenavs

    Elenavs Lid

    19 aug 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

    Ik ben momenteel zwanger van ons derde kindje.
    Ik heb 12 jaar geleden een borst corrigerende operatie gehad waarbij 1 kant gelift is (incl verplaatsen van tepel) en de andere kant een prothese is geplaatst.
    Nu heb ik bij mijn eerste 2 kindjes beide de eerste weken gedeeltelijk borstvoeding gegeven voor we volledig over gingen op fles voeding.
    Ik had de tweede keer al duidelijk meer productie dan bij de eerste, mede door dat ik met 37 weken zwangerschap al ben gaan kolven, hulp van domperidon maar begrijp ook dat door de jaren heen het borstweefsel kan herstellen.
    Nu las ik vandaag dat het kruid galega offinciales ( goat's rue of geitekruid) het maken van extra borstweefsel kan stimuleren. Weet u toevallig of het veilig om dit nu al te gaan slikken of kan ik daar beter mee wachten tot na de geboorte?

    Hartelijke groet,
    Elenavs
     
  2. Heidi Akkers

    Heidi Akkers Fanatiek lid

    30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Ik weet niet in hoeverre deze wetenschap berust op wetenschappelijk onderzoek of op persoonlijke ervaringen. Je zou het eens na kunnen vragen bij eurolactatie.net

    Tijdens iedere zwangerschap kan nieuw borstweefsel worden aangelegd dus dat is sowieso gunstig!
     

Deel Deze Pagina