Game of Thrones seizoen 8!!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mythique, 16 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Meer mensen die er helemaal klaar voor zaten? Het had wat voeten in de aarde maar ik heb een vrij eenvoudige manier gevonden om te kijken, net ep 1 erop zitten en ik zit er alweer helemaal in hoor!

    Hoppa, John gelijk die draak op. Gooi het er allemaal maar in, fijn dat we daar niet vijf afleveringen op hoeven te wachten. Voor Jaimy zag het er niet zo goed uit in de preview... Can’t wait!
     
  2. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Jep, ik heb gisteren al gekeken :D
     
  3. yenolah

    yenolah Fanatiek lid

    12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hier in Portugal is het gelukkig op een basiskanaal, maar kan alleen op de uitzendtijd kijken. Dus niet mogelijk op te nemen of terug te kijken op de tv box. Elke aflevering heeft wel 2 herhaaltijden later in de week. Soms ben ik namelijk op die tijd van de eerste uitzending nog op mijn werk.
     
  4. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Jaaa! Met dank aan mijn schoonvader heb ik kunnen kijken. Vond het wel een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Maar ben zeker zeer benieuwd naar de tweede aflevering.
     
  5. Simba1992

    Simba1992 Fanatiek lid

    8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    Jaaa ik heb hem gisteren al gekeken :) Ben ook benieuwd naar de volgende aflevering.
     
  6. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Hoezo vond je hem tegenvallen?
     
  7. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Hier gisteren al gekeken, wij hebben Ziggo. Ik vond het een mooie aflevering. Even een moment van rust, stilte voor de storm.
     
  8. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.690
    3.472
    113
    Ja leuk, ik heb er zin in. Ik moet zeggen dat ik het (vorig jaar al) wel ietsje minder vind sinds de verhaallijn voorbij de boeken is, maar nog steeds heerlijk om te kijken. Ik vind eigenlijk vooral dat Tyrion en Jaime wat te veel volledige goedzakken zijn geworden en daardoor wat saaier. Ze waren oorspronkelijk allebei wat meer een mix van goed en en slecht. Geldt eigenlijk ook voor Varys. En bijvoorbeeld zo’n Cercei was natuurlijk altijd al een trut, maar ze had wel altijd wat kantjes die haar beslissingen begrijpelijker maakten (liefde voor de kinderen, achtergesteld voelen als vrouw bij haar tweelingbroer die ze als zwakker zag, enzv.). Nu is gewoon volledig evil queen. De nuance is eigenlijk een beetje weg, dat vond ik juist zo goed, op de Starks en Boltons na waren alle personages niet helemaal goed of helemaal slecht. Maar niettemin kijk ik nog met veel plezier, het blijft een leuke serie.
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.
  9. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Oh nee, ik helemaal niet. Vond het juist leuk dat ze John gelijk vertelden wie hij is. Nu zal hij het nog wel niet helemaal geloven enzo en dan shit ik heb het met m'n tante gedaan. Maar vaak zie je in series dat ze de mededeling dan nog even 4 afleveringen uitstellen, gelukkig nu niet.

    Ik vond 'm leuk :D.
     
  10. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Ik heb de boeken niet gelezen dus allemaal geen last van :thumup:.
     
  11. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.690
    3.472
    113
    Nou, ik wel, maar pas recent en dit gevoel had ik tijdens het vorige seizoen al, voordat ik de boeken had gelezen, dus daar ligt het niet aan. Nu achteraf zie ik dat inderdaad sinds vorig seizoen het verhaal verder is dan in de boeken en dat dus het verschil is. Ik vind het nog steeds een topserie hoor, maar alleen jammer dat een paar van de leukste personages, zoals Tyrion en Jaime, wat braver zijn geworden.

    Zoiets had je indertijd ook met bijvoorbeeld Dexter. Die ging naarmate de serie vorderde ook van seriemoordenaar die zichzelf slim had aangepast aan de maatschappij om niet op te vallen naar een soort knuffelbeer die de maatschappij vooral een dienst bewees door slechteriken te pakken. Ik vind het altijd jammer als dat scherpe randje er een beetje af gaat. Maar daar gaat dit topic verder niet over ;). Game of thrones blijft heel leuk.
     
  12. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Kritische noot mag ook in dit topic hoor! :)
     
  13. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.690
    3.472
    113
    Haha, thanks ;). Maar ik ben dol op GOT hoor, dus ga hier niet verder over zeuren. Ik vond het ook een leuke aflevering.
     
  14. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw
    Ze beginnen toch altijd een beetje "traag" met een nieuw seizoen ;)
     
  15. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw
    Ach, zoals al in 1 van de eerdere seizoenen genoemd. In de Targaryen familie huwen ze al jaren familie aan elkaar uit ;)
     
  16. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Dat is waar. Maar ik had eigenlijk misschien stiekem gehoopt op meteen wat actie. Nu was er voornamelijk alleen gepraat. Maar zoals hier al eerder is gezegd vond ik het wel goed/leuk dat Jon nu gehoord heeft wie hij echt is. Ben erg benieuwd naar zijn reactie hierop.
     
    Lill vindt dit leuk.
  17. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw
    Ik ook :D
     
  18. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik vind sowieso dat de film of een serie enorm tegenvalt als je de boeken hebt gelezen.

    Dus ik lees vaak de boeken pas ná de film :p
     
  19. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.755
    6.565
    113
    Vrouw
    Net afl 2 gekeken.. wat mooi hoe iedereen nu samen komt. Word er een beetje emotioneel van :| af en toe ook wel even in de lach geschoten.

    Maar ze mogen nog wel flink aan gaan maken. Als ze in 4 afl een oorlog willen uitvechten en willen bepalen wie er op.de ijzeren troon komt.
    Ik vrees voor een niet zo'n bevredigend einde
     
  20. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Met dit tempo zou je niet verwachten dat er nog maar 4 afleveringen komen.

    Het kwam natuurlijk niet totaal onverwacht, Jon werd ook pas weer levend in aflevering 3 van dat seizoen tenslotte.
     

Deel Deze Pagina