Hoi Hoi. Hebben de mensen uit Zuid-Holland ook zin in een meeting? gabje20 Als jij via de mail al bezig bent om wat te regelen dan moet je het maar even overnemen oke ?! Liefs kaatje
jaaaa hartsikke leuk , hahah als het op een goed tijdstipt komt en beetje ind ebuurt )heb geen auto) ben i k van de partij!
lijkt mij ook wel leuk alleen heb geen auto maar er zijn wel treinen eventueel. ik hoor het wel wat de plannen zijn.
ja joh, we kiezen gewoon een leuke locatie die met de trein ook goed te bereiken is en dan komt dat allemaal wel goed. xxx
had t al bij de www van angel gezet Kaa... Ik woon ook in een dorpje nabij alphen... 2 haltes met de trein van hier naar alphen...
Jee wonen we vlakbij elkaar.. ik heb geen treinverbinding maar busverbinding naar alphen...kwartiertje met de auto. xxx
yep cker weten hahah om de hoek bijna dan, hebben we ook nog suggesties voor wat we willen gaan doen? misschien iest van de heksenketel of de mafketel? of een heel leuk thee huisje waar ze in de zomer een ijssalon hebben ( de beste van nl) ik kom offcieel uit rotje knor en ken het daar best goed
Moeten zo ie zo even kijken met hoevee mensen we zijn, en of er kinderen meegaan. wordt idd iets van een theehuis ofzo... Dacht zelf aan een creatieve workshop ofzo. bv. sieraden maken. maar is vaak tot maximaal 10 a 18 personen.. Voor mij is Rotterdam wel een end weg maar dan kan ik we met de trein.moeten we gewoon iets zoeken wat goed te bereiken is via het station ( ben een ramp met openbaar vervoer haha) xxx
Mischien kom ik ook wel. Als ik durf . Ben nog niet zwanger en heb ook nog geen kinderen is dat erg ? Kom uit zh.
Nee hoor. ik ben ook nog niet zwanger (helaas) en heb ook geen kids dus je kan je bij me aansluiten haha. xxx