GBP (maagverkleining) en MMM?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Stefanie78, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

    Stefanie78 Fanatiek lid

    7 jul 2010
    3.744
    0
    36
    Friesland
    Ik zit nu in de wachtweken van ronde 4 brusje. Mag 11-5 testen maar sta voor 15 mei op de planning voor GBP. Zijn hier nog meer meiden die een GBP hebben gehad en hoe lang daarna zijn jullie weer met de MMM begonnen?

    Ik weet richtlijn is 1 jaar maar dan ga ik niet trekken denk ik (weet ik ;)). Volgens mij is het zo dat als je niet meer dan 500 gram per week verliest en je redelijk goed kan eten het verantwoord is toch? Ik ben de afgelopen maanden al druk aan het afvallen zodat ik zo snel mogenlijk verder kan. Ik ga mijn GBP in met een gewicht van ongeveer 95 kilo ( ben nu iets meer maar sta op strikt pre operatie dieet). Ik ga dus wel afvallen maar hoop heel erg dat ik in september al rond de max 500 gram per week zit of ben ik nu te naief?
     
  2. Stefanie78

    Stefanie78 Fanatiek lid

    7 jul 2010
    3.744
    0
    36
    Friesland
  3. Dinges1989

    Dinges1989 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hallo Stefanie, ik heb geen ervaring met een maagverkleining maar denk niet dat 500 gr per week afvallen naif is.. ik probeer nu op eigen kracht af ge vallen en wonder boven wonder lukt dat ( vorige pogingen mislukte) maar ik val nu bijna een kilo per week af dus 500gr is zeker reëel. Word ook als beter gezien dan zoveel tegelijk.

    Ik kom pas net kijken.op het forum en ben nog niet op de hoogte waar mm m voor staat (bloos)
     

Deel Deze Pagina