Geboorte/baby info center

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maddy, 7 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddy

    Maddy Lid

    10 sep 2006
    42
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Ik zou heel graag een center opzetten waar zwangeren en (nieuwe) mama's elkaar kunnen ontmoeten, ervaringen kunnen uitwisselen en waar je terecht kunt met allerlei vragen.
    Maar, is het iets waar jullie gebruik van zouden maken? En zo ja, waar hebben jullie dan het meeste behoefte aan? Waar zou het aan moeten voldoen?

    Alvast bedankt voor de reacties!
     
  2. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik persoonlijk zou hier geen gebruik van maken. Er zijn al zoveel plaatsen waar je terecht kunt met vragen, denk aan verloskundige/ internet/ groene kruis.
     
  3. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Hier in haarlem is er een (volgens mij, ben er nog niet binnen geweest) soort van kroegje, die hebben op woensdagochtend de deuren opengegooid voor ouders met jonge kinderen van geboorte tot 4 of 5 jaar.

    Kindvriendelijk, je kan er makkelijk met je kinderwagen naar binnen enz. Ook om andere vaders en moeders te ontmoeten. Voor de rest zit er zo af en toe een lactatiekundige, waar je terecht kan met vragen.

    Ik zou in een steriel centrum bv niet komen. Maar hierzo zou ik nog wel eens een keer naartoe willen, als die kleine straks geboren is. (omdat het een kroegje is, minder formeel)
     

Deel Deze Pagina