Ja maar in elk topic hier is wel je link te vinden. Mensen kunnen het ook al in je onderschrift vinden... Ik vind het érg vervelend overkomen!
Vind 't juist makkelijk Zo hoef je niet alle topics na te zoeken na de link... ... En tis echt een super site
Dank je Novmama, Ik wil jullie ook alleen maar helpen en steek er mijn beetje vrije tijd in speciaal voor jullie. niet alleen om de site top te houden, maar ook om gevraagde gedichten te schrijven. dat iemand een nieuw topic opent is misschien een teken dat hij of zij de site nog niet kent. kan ook gerust egoïstisch zijn en heel mijn verzameling voor mij alleen houden, maar heb gemerkt dat de vraag zo groot is en daarom ben ik ermee gestart. groetjes Liezje xxx
Liezje, ik kon nog geen bezoekgedichtje vinden die ook een beetje origineel was. Door de felle reaktie hier was ik nieuwsgierig geworden naar je site en jaaaaaaaaaa een gedichtje gevonden! Bedankt!
super buikje essie! ben blij dat je eentje hebt kunnen vinden op mijn site groetjes Liezje en geniet nog van de zwangerschap