Geboortekaartjes dilemma...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Djingo, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djingo

    Djingo Niet meer actief

    Ik ben me aan het oriënteren voor geboortekaartjes, maar nu vraag ik me af, wat is jullie ervaring?
    Kun je kaartjes het beste via een drukker bestellen of kan het ook online?
    Wat is dan een goede en betrouwbare site?
    Wie kan mij hierin helpen?
     
  2. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Van te voren haalde ik altijd boeken bij de drukkerij.
    Nu heb ik voor het eerst online een proefdruk laten maken.
    De kaartjes zouden afgelopen zaterdag al binnen moeten zijn, maar ik heb nog niks ontvangen.En het is nu dinsdag.
    Je verheugd je toch op zo'n proefdruk....
    De ene heb ik gratis aangevraagd bij www.kaartje2go en de andere is van www.koningkaart.nl Ik vond dat ze bij www.koningkaart.nl mooiere kaartjes hadden. Maar ik moest daar wel betalen voor een proefdruk.

    Ik weet niet of anderen ook zo'n ervaring hebben, maar ik denk er over om alsnog naar een drukkerij te gaan.
     
  3. Son1980

    Son1980 Bekend lid

    2 jun 2012
    689
    1
    0
    Ik werd duizelig op internet en ben gewoon na de drukkerij gegaan ! Lekker ouderwetse service ! Top.

    Mensen waren behulpzaam en gaven tips.... En de prijs! Tja zal wel wet duurder zijn maar niet veel.
     
  4. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Hoi

    Persoonlijk vonden wij het erg leuk om in de boeken te snuffelen van een drukker:):
    Het was voor ons echt gezellig op de bank bladeren door boeken op zoek naar dat ene kaartje.
    Internet vind ik in dit geval zo onpersoonlijk maar ieder zijn keuze natuurlijk.
    Verder kun je vind ik bij een drukker veel meer je persoonlijke smaak doorgeven en aanpassingen op maat laten maken!

    Succes in elk geval en veel plezier

    groetjes paula
     
  5. Bjanc

    Bjanc Fanatiek lid

    8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    wij gaan bestellen bij geboorte dorp. In onze omgeving positieve bevindingen over de kwaliteit maar ook over de snelheid en betrouwbaarheid. En!~ze hebben leuke kaartjes!!
     
  6. pricil

    pricil Actief lid

    30 dec 2011
    191
    0
    0
    wij hebben ons op beide vlakken verdiept en ook na prijzen gekeken. wat bleek bij een drukker zouden we 50 euro duurder uit zijn en kwam dan nog postzegels overheen.

    www.geboortepost.nl
    bestellen wij hem nu, we hebbe 3 proefdrukjes late komen met eigen tekst enzv eerste gratis je kunt je adres bestanden doorgeven aan hun en als de baby dan geboren is even gewicht enzv veranderen en dan verzenden en klaar volgende dag of dag later hebbe de mensen jullie geboortekaart..

    Wij gaan hiervoor ideaal, en goedkoper uit
     
  7. Wendyhuitink

    Wendyhuitink Actief lid

    12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
  8. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Wow!! Geboortepost heeft leuke kaartjes.
    Bedankt voor de tip...ik ga ook even kijken.:D
     
  9. Sweetangel28

    Sweetangel28 Fanatiek lid

    3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier kwamen mijn geboortekaartjes ook vandaan :) Uit de sprookjeskaarten serie. Kan je zelf je foto aan toevoegen van je kindje .. Kreeg gelijk de dag erna de kaartjes thuis :) Echt een superservice en niet duur ! Ik bestel zeker een volgende keer weer bij geboortepost
     
  10. Momof3

    Momof3 Fanatiek lid

    5 dec 2011
    3.421
    0
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wij bestellen die van ons bij de drukker omdat we onze trouwkaarten via belarto besteld hadden en dit allemaal absoluut niet vlekkeloos gegaan is.
    Dus geboortekaartjes komen van de drukker
     
  11. libelle85

    libelle85 Actief lid

    23 jul 2012
    140
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben het kaartje op internet gevonden maar alsnog via een drukker besteld!
    Wij vinden dat net iets betrouwbaarder dan via internet bestellen...
     
  12. brenda1987

    brenda1987 Fanatiek lid

    27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik heb het bij de eerste van te voren besteld bij Greetz en dan zelf de datum enz ingevuld.
    Nu weer bij Greetz maar vul de gegevens online in en laat ze dan opsturen viel mij vies tegen vorige keer om in mijn bed 100 kaarten in te vullen enveloppen kan je daar ook van te voren laten opsturen.
     
  13. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Sweetangel
    Ik heb ook een sprookjeskaartje...zooo schattig :)
     
  14. MamavanDaan

    MamavanDaan Bekend lid

    27 sep 2009
    800
    119
    43
    Achterhoek
    Bij de eerste hebben we de kaartjes bij een drukkerij in de buurt besteld, waren helemaal naar wens.
    Dit keer via internet besteld en tot nu toe ook alles naar wens! Ik heb het kaartje een paar keer laten aanpassen en krijg meteen via email een proefdruk! Wij hebben gekozen voor een kaartje van Jakima.nl
     
  15. kersje

    kersje Fanatiek lid

    4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Die van ons komen bij Unieke en bijzondere geboortekaartjes vandaan, heb er persoonlijk contact en ze kunnen alles aanpassen aan persoonlijke smaak. Had de dag na bestellen de enveloppen in huis en je kunt gewoon achteraf betalen als je de kaartjes binnen hebt.
     
  16. Bonkie

    Bonkie Fanatiek lid

    30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Wij hebben ons kaartje gehaald bij jippiejippie.nl zelf een ontwerp gekozen en die is volledig aangepast aan onze wensen. En de prijs? Die viel mij ontzettend mee! Bij deze kleine gaan we ze ook weer daar bestellen. In dezelfde stijl, net even iets anders.
     
  17. rinnie

    rinnie Bekend lid

    11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik heb de geboortekaartjes zelf ontworpen. Heb heeeeel veel proefafdrukken besteld, maar poobies.nl kwam absoluut als beste uit de test.
     
  18. Itsmemarrie

    Itsmemarrie Bekend lid

    15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden een kaartje op internet gevonden maar konden daar niet op de voorkant alleen de roepnaam en dan binnenin meerdere namen omdat t t zelfde textvalk was, dus deze kaartjes bij de drukker bestelt waar ze duidelijk flexibeler waren. Hadden ook veel meer keus in kleuren bedrukking en lettertypes
     
  19. Lexxie

    Lexxie Fanatiek lid

    16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste had ik een gaaf kaartje ontworpen via internet. Tot ik de proefdruk binnenkreeg.
    Was echt verschrikkelijk.
    Heb terwijl ik in het ZH lag de drukker gebeld. Deze heeft een fotograaf geregeld en zo hebben we echt een supermooi kaartje laten maken. Alles werd via de mail/persoonlijk contact met de drukker geregeld. Was tevreden met het resultaat :)

    Voor nu een fotoshoot geregeld en zal de fotograaf ons kaartje laten drukken... Ben dus heel erg benieuwd. Volgende week komt de fotograaf alvast mijn/onze wensen doorspreken zodat dat niet allemaal hoestte gebeuren vlak na mijn bevalling.
     
  20. juf Mariska

    juf Mariska Fanatiek lid

    15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Ik heb een proefkaartje laten maken bij kaartje2go. De volgende dag al in huis en eerste kaartje is gratis. Dus wij gaan nu niet voor de drukker.
     

Deel Deze Pagina