Hoihoi, Vroeg me af of jullie mij kunnen vertellen wanneer je geboortekaartjes gaat uitzoeken. Ben nu bijna 25 weken. Wij zijn hier nog helemaal niet mee bezig, maar misschien hadden we dat allang moeten doen................ Thanks!
Hier rond de 30 weken gedaan en als je eenmaal maar weet wat je wil is het zo geregeld. Bij mijn zoontje pas rond 35 weken iets uitgezocht en dit was ook allemaal ruim op tijd geregeld.
Hoi, Wij hebben afgelopen weekend de definitieve keuze gemaakt en de tekst bedacht. Bij mijn zoontje was het geloof ik ook rond deze tijd definitief. Suc6 met uitzoeken Gr Heel
hey ik ben op tijd de boekken gaan halen en met 24 weken heb ze besteld 18 mei krijg ik de proefdruk als jemaar op tijd doet zegt de drukker is voor hun makelijker
Rond de 20 weken wat boeken gehaald en verschillende door gebladerd, maar kon niks leuks vinden waarbij ik gelijk zo iets had van ja dat is hem. Dus uiteindelijk er een laten ontwerpen door een goede vriend van ons, dat was rond de 25 weken denk ik. En met 30 weken hadden we de eerste proefdruk in huis. Lekker op tijd dus, maar had echt zoiets van kan maar geregeld zijn. Je moet toch al zoveel regelen met een kleine op komst.
Net ff gekeken, we hebben de bestelling geplaatst toen ik 36 weken was, best laat eigenlijk . Maar wel de halve zwangerschap gekeken naar kaartjes. Oftewel, we kwamen er niet uit hahaha. Maar het was nog op tijd hoor. Maar misschien is het voor je eigen gemoedsrust beter om eerder de kaartjes uit te zoeken.
Ons werd gezegd dat we 3 maanden op voorhand de bestelling moesten doorgeven. Maar wij hebben zowel de kaartjes als de drukwerken bij de drukker. Ik ben uiteindelijk op 16w de boeken gaan halen (kon niet meer wachten ) maar hebben half februari (na een goede 20w echo) de bestelling geplaatst. Nog meer dan ruim op tijd, maar heb alles graag op tijd geregeld
Op zich ben je niet te laat hoor. Maar als ik jou was zou ik me toch goed gaan orienteren. Ik kon namelijk niets leuks vinden. Was bijna dagelijks aan het surfen. Uiteindelijk hebben wij het geboortekaartje laten ontwerpen zo rond week 32. Drukker was al geregeld.
Ik heb best een tijdje vrijblijvend rondgekeken. Vorige week besteld en van de week nog even aanbetalen. Is nog mooi op tijd.
Wisten jullie van te voren dat het een jongetje zou worden? Wij wel namelijk dus waren echt gericht op zoek naar een jongens kaartje en daar kon ik echt geen leuke in vinden. Daarintegen vond ik de kaartjes voor meiden veel leuker.
Wij hebben het kaartje al uitgezocht . Hadden vorige week een paar boeken gehaald, stond niet echt iets in. Afgelopen donderdag weer andere boeken meegenomen, en vriendlief en ik waren er direct over uit welke het moest worden. Tis wel een neutraal kaartje, dus niet met roze of blauw. Moeten nog een paar weekjes tot we weten wat het wordt
Onwijs bedankt voor jullie reacties. We gaan nu eerst een paar dagen weg, maar ga volgende week toch maar eens boeken halen bij de drukker. Gaat goed komen!
't is allemaal zo geregeld hoor . Wij hadden het geboortekaartje al eerder uitgezocht op internet (en een proefexemplaar aangevraagd). Bestellen heb ik pas in mijn 38e week gedaan . De proefdruk was in 1 dag klaar en de definitieve proef en de enveloppen etc na 3 dagen. Dus nog allemaal ruim op tijd.