Geboortekaartjes

Discussie in 'De lounge' gestart door mvamberenkeenan, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Zo, deze net bevallen mamma moet even haar frustratie kwijt hoor ! Ik ben dus op 14 augustus bevallen van een kerngezonde zoon, om 07.43 uur 's morgens. Rond 10.00 uur heb ik Cards & Cards gebeld om de gegevens door te geven en alles af te ronden. De kaarten zouden op 14 augustus gedrukt en verzonden worden..... Intussen is het 16 augustus, de postbode is reeds geweest maar mijn geboortekaartjes zijn er dus nog niet, en daar baal ik echt enorm van, ik verheug me er zo op om ze in te pakken en te versturen !
     
  2. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dat is balen meid. wij hebben onze kaartjes ook bij hen besteld en waren erg tevreden. De volgende dag hadden we ze in huis. Kun je ze niet even bellen? Misschien is er iets mis gegaan.

    Ohja, en van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! ;)
     
  3. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Gefeliciteerd met de geboortje van je zoontje!

    Zou het niet kunnen dat ze nog appart met de pakketpost komen?
     
  4. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
     
  5. sharon

    sharon Actief lid

    17 jan 2007
    323
    0
    0
    dat is echt balen zeg.....
     
  6. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

    Ik zou ze even bellen, er is vast iets misgegaan!

    Linda
     
  7. dat is echt ontzettend balen meid, k zou gewoon ff bellen wellicht is er iets mis gegaan.
    k hoop dat je ze spoedig in huis hebt.

    Groetjes, Laura
     
  8. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Das wel balen. Ik zou ook even bellen hoe het zit misschien is het inderdaat fout gegaan en ik zou op een koerier vragen nou ja dwaingen.
     
  9. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Pffffffff, ben de hele dag wezen rondbellen ! Eerst met Card and Cards, die hebben de kaartjes op 14 augustus gedrukt en daarna meteen verzonden, ik heb van hun een track and trace nummer gekregen. Ik kijken op de site, staat er vermeld dat ze hier gisteren geweest zouden zijn maar dat er niemand thuis zou zijn..... Ja hoor, ik ben net bevallen en ik ga meteen maar een rondje buiten lopen ofzo :evil: :evil: :evil:

    Dus ik gebeld met TNT en het verhaal uitgelegd. Die mevrouw die ik aan de lijn had was heel begripvol, en heeft een klachtenformulier voor me ingevuld. Volgens haar zou de zending vandaag nogmaals aangeboden worden.

    Nou, jullie begrijpen het al, het is nu bijna 21.00 uur en nog steeds geen geboortekaartjes ontvangen, ik word er gewoon moedeloos van ! Mijn man is uit pure wanhoop in de auto gestapt en naar het hoofdkantoor van TNT in Zaandam gereden om verhaal te halen, want dit is gewoon echt te schandalig voor woorden ! Helaas was er niemand meer aanwezig, het kantoor was al gesloten !

    Ik zit dit inmiddels met tranen in mijn ogen te typen, ik wil zo graag de geboortekaartjes versturen en iedereen laten weten dat we pappa, mamma en grote zus geworden zijn..........
     
  10. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o meid wat vreselijk ik kan je helemaal begrijpen. ik zou morgen ochtend gelijk weer bellen en weer een vette klacht indienen en ze het laten uit zoeken met spoed dit is aso. hoop dat je ze morgen hebt.
     
  11. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    ik heb ook zooooooooooooo'n hekel aan de TNT, hoe moeilijk kan het zijn.
    Zakelijk heb ik het ook regelmatig met ze aan de stok omdat er dingen gewoon niet bezorgd worden. Zelfs al plak je er een GarantieZegel op, dan nog... zucht
    Kan me voorstellen hoe vervelend het voor je is, het is niet zo maar wat post.
    Hoop dat je ze morgen vroeg krijgt en lekker kan gaan versturen!
    *knuf*
     
  12. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ow meid kan me voorstellen dat je hier heel erg van baalt. Je wilt dit grote nieuws met iedereen delen en dan kan het niet.

    Een dikke knuff en nog gefeliciteerd met je zoontje.

    liefs kaatje85
     
  13. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje zeg, wat enorm balen zeg !
    Ik hoop dat ze heel snel komen....

    Maar misschien heb je ze misschien inmiddels al ?

    Oh, en natuurlijk nog van harte gefiliciteerd met jullie gezonde zoon en broertje...
     
  14. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Allereerst van harte gefeliciteerd met je zoontje!

    Meid, ik hoop dat je ze vandaag binnen krijgt. En ik zou een dikke klacht indienen.
     
  15. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    ah nee he wat @#$% hoe kunen nze daar nou zo onvoorzichtig mee omgaan.
    Laat je het weten of het vandaag goed komt?
     
  16. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Jeetje meid wat vervelend iedereen die net bevallen is zou dit toch van de daken willen schreeuwen!Ik hoop dat je ze nu inmiddels wel binnen hebt en dat je ze lekker kan versturen!

    Liefs,Claudia
     
  17. Torpe

    Torpe Nieuw lid

    17 aug 2007
    2
    0
    0
    Liggen ze niet op het postkantoor bij jouw in de buurt.En als ze toch thuis zijn geweest waarom heb je dan geen briefje?
    Hoop voor je meid dat het snel goed komt.
    Sterkte
     
  18. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Nou, het verhaal krijgt nog een leuke wending, NOT ! Volgens de track and trace code zou het pakket gisteren bij ons afgeleverd zijn.... Maar dat is dus niet het geval, we hebben totaal niets ontvangen ! Vanmorgen om half negen hing ik dus meteen weer aan de lijn bij TNT, en dit keer was ik niet zo vriendelijk meer, ik ben behoorlijk uit mijn slof geschoten ! En ook mijn kraamtranen kwamen goed los, ik ben totally pissed off !

    Het enige wat we te horen kregen was: mevrouw, we gaan een onderzoek instellen, meer kunnen we niet voor u doen... Een excuus kon er niet eens van af, stelletje &^&&$%(* !

    Erwin heeft vanmorgen na dit telefoontje contact opgenomen met Card en Cards, en gelukkig was er een mogelijkheid om de kaartjes opnieuw te drukken. Maar dit keer wordt het dus geen verzending, Erwin gaat ze vanmiddag zelf ophalen bij de firma....

    Ik ben inmiddels bezig met het schrijven van een klachtenbrief aan TNT, en ik eis van hun dat hun opdraaien voor de gemaakte kosten, dat is het minste wat ze kunnen doen......
     
  19. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Nee he , wat een dikke ellende,
    Juist met geboortepost moet toch voorzichtig wordne omgegaan.

    Welke lul van een postbode heeft zijn werk niet gedaan...
     
  20. sonjaw

    sonjaw Fanatiek lid

    26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    OOOOOOOOOOO Jet heb jij dat weer.Je heb al genoeg voor je kiezen gehad dacht ik zo.
    Meid een hele dikke knuf
     

Deel Deze Pagina