ik ben pas geboortekaartjes gaan sparen maar het gaat nog niet zo hard familie en vrienden worden gek van me! dus ik dacht...een geboortekaartjeswedstijd! ik wil het zo gaan doen....iedereen mag mee doen...je mag mee doen met zoveel kaartjes je wilt...het hoeven niet je eigen kaartjes te zijn maar dan van bvb -> familie - kenissen - buren enz. heb je veel kaartjes dan maak je meer kans als ik op een gegeven moment een stel kaartjes heb trek ik daan een winnaar uit en die krijgt een iris cadeaubon! op deze manier kan ik mijn verzameling uitbreiden en misschien win je wel! als je mee wilt doen pb mij dan even...dan zal ik via pb mijn adres doorgeven ....mee doen allemaal!
Wat een superleuke manier om een verzameling te starten! Goed idee van je. Ik heb helaas niks voor je, maar wil je veel plezier ermee wensen!
Ik verzamel al 19 jaar en doe ze allemaal in mappen. Je doet er verder eigenlijk niks mee Althans dit geldt voor mij zo haha
het zelfde wat bamjolan als zei....ik plak ze in en voor de rest niks...is gewoon leuk om te zien hoeveel verschillende soorten er zijn.
Ik heb net even gekeken, maar helaas heb ik de kaartjes die ik had een tijdje geleden weggedaan. Maar een erg leuke manier om zo aan meer kaartjes te komen, je hebt straks zeker een hele verzameling.
Leuke verzameling, maar persoonlijk kan/wil ik je niet helpen. Niet slecht bedoeld, maar ik zou nooit kaartjes van andere mensen aan vreemden geven, omdat daar adressen en telefoonnummers op staan (in de meeste gevallen). Dus sorry!
ik snap je wel maar ik zal nooit iets met die adressen of telefoonnummer doen...zoals de meeste verzamelaars onder ons...
Geloof ik wel, maar ik blijf toch wantrouwig bij zo'n dingen Maar vind zo'n verzamelingen wel leuk hoor, mijn grootvader heeft een verzameling geboortekaartjes, uit de jaren stilletjes, je kan je voorstellen....
zal is kijken wat ik heb liggen. is het erg als ik eventueel adres en telefoonnummer van kaartjes van andere doorstreep. ik heb er verschillende want heb ze zelf ook een tijdje gespaart
Die van vrienden en familie en zo, bewaar ik liever zelf, maar het geboortekaartje van onze dochter Celina wil ik je graag sturen. Ben er wel een beetje trots op namelijk. Dus pb me je adres maar.
Je kan toch altijd het adres weg strepen ? dat je het niet meer kan lezen.... Doen ze bij ons op het KDV ook. Als er een kindje geboren is hangen ze het op en dan strepen ze het adres zo goed als weg..
Familie en vrienden geven ze geregeld aan verzamelaars, moet je eens op MP kijken hoeveel er worden aangeboden Ik kreeg ze vroeger altijd van de dokter