Ik kan niet wachten tot de kleine er is!!! Zondag heb ik een geboorteraamsticker besteld bij de site geboorteraamsticker.nl en nu is hij al binnen!!!!! Ik kan niet wachten tot hij hier voor op het raam geplakt kan worden zeg!!! Ben zo benieuwd hoe mijn huis er uit ziet met alle versiering. Wij doen dan de sticker op het raam 90 cm hoog 55 cm breedt vlag hoera een jongen ballonen in mijn 2 coniferen bolletjes op stam en in huis hebben we dan allerlei slingers. Hoe versieren jullie je huis/tuin?? Of hoe hebben jullie dat gedaan?? Als je een foto hebt dan wil ik het graag zien!!
Klinkt echt leuk de versieringen die je hebt Welke raamsticker heb je uitgekozen ?? Wij wisten niet wat het zou worden en vond het daarom echt lastig om de boel te versieren. Als oplossing hebben we daarom aan mn schoonzusje gevraagd om spullen te kopen zodra ze hoorde dat de beeb geboren was. Was een goeie oplossing, zij vond het erg leuk om te doen. Van te voren hadden we een beetje aangegeven wat we wel en niet leuk vonden, haar een sleutel gegeven en gewoon haar dr gang laten gaan. Ze had het echt heel leuk gedaan met ook haar eigen tintje. Op de straatbordje wat blauwe balonnen,in de tuin diverse slingers+balonnen een foto voor het raam van de kleine en binnen de nodige versieringen. Geniet echt nog lekker van de voorpret Gaat zo snel allemaal. Voordat je het weet geniet je van je kereltje in je armen
Oooh, wat ontzettend leuk!!! En bedankt voor het toevoegen van de site! Wij waren namelijk nog opzoek naar een plakletters voor op het raam (de naam van de baby) Wij hebben straks een 3D-ooievaar. Die plakken we (of beter gezegt: mijn moeder en zusje. Heb ze al duidelijke instructies gegeven ) dus in het midden van het raam, en daaronder wil ik dus de naam in plakletters. Waarschijnlijk nog wat balonnen/vlaggetjes erbij. Voor binnen hebben we ook balonnen en vlaggen. Nog geen foto's, maar die zullen er straks vast en zeker wel zijn als de baby geboren is