Gebruik Ubiquinol Q10 bij terugplaatsing embryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kramertje, 1 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Hallo dames,

    Ik slik ongeveer 3 maanden Ubiquinol Q10. Nu hebben we morgen een terugplaatsing van 2 embryo’s maar ik weet niet of we dan nog wel Ubiquinol Q10 mogen slikken of dat het beter is hier mee te stoppen. Ik kan op internet niets hierover vinden helaas. Wie weet of je het kan doorslikken of beter is om er nu mee te stoppen?

    Alvast bedankt!
     
  2. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Hoi! Volgens mij is het effect bij zwangerschap onbekend, vandaar dat wordt afgeraden om het tijdens zwangerschap te blijven doorslikken. Ik slik het ook, in de hoop eicelkwaliteit te verbeteren. Na twee ma’s (waarvan net als jij 1x een tweeling) is er uit de onderzoeken niet van afwijkingen gebleken en tsja..dan ga je andere dingen proberen. Mede vanwege mijn leeftijd, ben 37. Heel veel succes morgen, ik duim voor een goede (tweeling!)zwangerschap voor je!
     
  3. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Ja dat had ik inderdaad wel gelezen. Maar eigenlijk niks over stoppen na/met de eispong. Ik denk dat ik er maar gewoon mee stop voor de zekerheid. Ik ben het ook vanwege leeftijd gaan gebruiken (net 40 geworden). Ook mijn man slikt ze, zou ook goed voor het zaad zijn. Dank je wel, jij ook heel veel succes met zwanger worden :thumup:
     
  4. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook geslikt tijdens ICSI, ik ben bijna 3 maanden voorafgaande het spuiten en stimuleren gestart met ubiquinol en gestopt op de dag van de terugplaatsing.
     
    ZoWelkom84 vindt dit leuk.
  5. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    We hebben vanmiddag de terugplaatsing en heb de Ubiquinol vandaag niet geslikt. Voor de zekerheid stop ik er nu ook maar mee.
     
  6. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hier idem!
     
    JosjeM en Kramertje vinden dit leuk.
  7. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Dank! Ik ook gestopt sinds vandaag mede door jullie reacties :thumup:
     
  8. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.233
    981
    113
    Vrouw
    Ik ben er voor de zekerheid ook mee gestopt na de punctie. Voor mij was daarmee het doel ook al bereikt, ik had veel eicellen van hele goede kwaliteit. Ik heb nog wel tarwekiemolie genomen voor de terugplaatsingen voor ondersteuning van mijn baarmoederslijmvlies. Heel veel sterkte in je wachtweken! Hopelijk de 16e mooi nieuws voor je!
     
  9. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Ben ook gestopt na de punctie en begonnen met tarwekiemolie. Dank je wel, we wachten rustig af tot de 16e :thumup:
     

Deel Deze Pagina