diverse positie kleding maat 36/38 21 stuks te koop

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Rilana, 27 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    omdat ik 12 dagen gelden ben bevallen van een dochter doe ik al mijn postiekleding de deur uit (21 stuks ).

ik heb oa :

-zwarte buikband maat s/m (miss etam)

-grijsblauwe ,, maat s/m

-rode buikband ,, maat s/m

-blauwe buiband met kleine groenwitte bloemen in het midden en de letters lots off love (invorm maat 1)

-zwarte buikband met bruine letters en grojs witte voetjes maat sm (miss etam )

-bruin blauw gevalmde buikband met zwarte streep maat s/m

-roze buikband maat s (promiss valt als m )

-zwart met rode buikband (invorm maat 1 )

-zachtgroen met wit t shirt bewerkt met lovertjes bij de hals (jessica c&a ) mt 36/38

-blauw groen grijs bewerkte doorzichtig tuniek van babywalz maat s/m

-wit kante shirt (miss etam maat s rekt mee dus kan ook als s/m )

-zwart witte blouse hals met mouwen zijn satijn en gebloemd en de rest is zwart (maat m )(1x gedragen )

-2 shirten van invorm korte mouw 1 blauwmet wit en 1 wit met roze maat s maar valt als s/m

-wit tuniek met zwart witte bloemen (miss eteam maat s maar vlat als s/m)

-zwangerschaps bh wit met kanten cups (heeft 40 euro gekost ) maat c80

-witte nette zwangerschapsbroek van C&A (jessica) 36 /38

-zwarte sport broek met witte bies maat is maat L

-zwarte broek wijd model (straat look)pijpen zijn aan te trekken met touwtjes van onderen maat 36 (jessica)

-jessica spijkerbroek (lichte kleur )band is zelf stelbaar door elastiek (3e hands )

-wit gebloemde rok (klok achtig )met elastische band van boven en ruimte voor ceintuur )

alles is nog goed voor een 2e of 3e keer en vele dingen zijn maar een paar x gedragen alles is heel en schoon .

het is direct op te halen in hoogvliet (het liefste als pakket )maar het mag ook apart

biedingen via rilanakok94@hotmail.com Gaarne er bij zetten waar het om gaat welke artikelen of het gehele pakket )

2. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    fotos zijn mogelijk via de mail dus wil je de fotos stuur dan je email adres en ik stuur je de fotos op

g rilana

3. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    de rok buikbanden blauwe tuniek en witte shirt zijn verkocht

Deel Deze Pagina